Документом передбачено, що інформація з Державного реєстру прав надається:
1) у паперовій формі:
• органом державної реєстрації прав, нотаріусом у вигляді:
— витягу за заявою власника чи іншого правоволодільця про належні йому права, спадкоємців (правонаступників) відповідних осіб, особи, в інтересах якої встановлено обтяження;
— інформаційної довідки;
• органом державної реєстрації прав у вигляді виписки за заявою власника чи іншого правоволодільця про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права та їх обтяження на нерухоме майно, що йому належить;
2) в електронній формі через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру у вигляді інформаційної довідки.
Надання інформації в паперовій формі або відмова в її наданні здійснюються не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження до органу державної реєстрації прав, нотаріуса відповідної заяви.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається за заявою юридичних та фізичних осіб через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру після внесення плати за надання такої інформації з використанням платіжних систем через Інтернет. Розмір такої плати складає 17 грн. (ср. )
Постанова від 24.12.2014 р. № 722 набрала чинності з 1 січня 2015 року, крім норми згаданого Порядку щодо отримання деталізованої інформації про внесення змін до записів Держреєстру прав, яка набирає чинності з 1 березня 2015 року.