Теми статей
Обрати теми

Виправляємо помилки у декларації «роздрібного» акцизу

ДФСУ у листі від 31.12.2015 р. № 48131/7/99-99-19-03-03-17 підтвердила незмінність своєї позиції щодо методики нарахування 5 % акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами.

Крім того, фіскали роз’яснили, як у декларації акцизного податку відображаються нарахування акцизного податку з роздрібного продажу.

Наприклад, за місяць суб’єкт господарювання продав підакцизних товарів (лікеро-горілчаної продукції) загальною вартістю (включаючи ПДВ та акцизний податок з роздрібних продажів) 126 грн. Їх вартість з ПДВ та без акцизного податку становить 120 грн. (126 - (126 : 105 х 100)) та наводиться в рядку 1 граф 3 та 5 додатка 6 до декларації.

Сума податкового зобов’язання з акцизного податку, що підлягає сплаті до бюджету (рядок 1, графа 7 додатка 6 до декларації), становить 6 грн. (ПЗа = 120 х 5 : 100). Загальна сума податкових зобов’язань переноситься до розділу Ґ декларації, а саме у графу Ґ1 «Усього податкових зобов’язань, у тому числі з:» як сума граф Ґ1.1 — Ґ1.11.

Також суб’єкт господарювання заповнює рядок Ґ2 розділу Ґ декларації, в якому зазначає податкові зобов’язання в розрізі відповідних кодів адміністративно-територіальних одиниць (КОАТУУ), на території яких він здійснює роздрібну торгівлю підакцизними товарами.

Нарешті, автори листа роз’яснили, яким чином виправити ситуацію, якщо декларацію акцизного податку з додатком 6 було помилково подано до неналежного контролюючого органу замість контролюючого органу, що обслуговує адміністративно-територіальну одиницю, де розташовано пункт роздрібного продажу підакцизних товарів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі