Теми статей
Обрати теми

Як обліковувати «перехідні» витрати у ФОП

Клец Віталіна, податковий експерт
Податки & бухоблік Квітень, 2023/№ 32
Друк
Облік витрат ведуть ФОП-загальносистемники та спрощенці — платники ПДВ. Саме їм цікаво, як обліковувати витрати, якщо придбання та продаж товарів відбулися у різних звітних періодах. Ось про це сьогодні і поговоримо.

Витрати у ФОП-загальносистемника

Правила ведення обліку у ФОП на загальній системі прописано у:

ст. 177 ПКУ;

Порядку № 261*.

* Порядок ведення типової форми, за якою здійснюється облік доходів і витрат, фізичними особами — підприємцями.., затверджений наказом Мінфіну від 13.05.2021 № 261.

Так, до Типової форми, за якою здійснюється облік доходів і витрат фізичними особами — підприємцями і фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність* (далі — Типова форма), потрапляють лише ті витрати (без ПДВ), які відповідають одразу чотирьом умовам.

* Затверджена наказом Мінфіну від 13.05.2021 № 261.

Умова 1: зазначені в п. 177.4 ПКУ. Все, що прямо не зазначене, податківці будуть «викошувати» з витрат.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі