Теми статей
Обрати теми

Покращення МНМА (стелажа): як провести в обліку?

Казанова Марина, податковий експерт
У підприємства є вже введений в експлуатацію стелаж, що складається з кількох елементів (секцій), які з’єднуються між собою за принципом конструктора. Він обліковується у складі МНМА. Наразі планується докупити додаткові секції та розширити цей стелаж. Як правильно відобразити це в обліку?

Чи може кожна секція стелажа бути окремим об’єктом необоротних активів?

Оскільки стелаж є модульною (збірно-розбірною) конструкцією (елементи якої можуть додаватися / зменшуватися / переноситися), доцільно спершу з’ясувати: чи може кожна окрема секція бути самостійним об’єкт необоротних активів? Або зібрані секції слід обліковувати тільки у складі єдиного об’єкта — стелажа?

Відповідно до визначення терміна «об’єкт основних засобів» з НП(С)БО 7, для того щоб кожний елемент (секцію) стелажа можна було обліковувати як окремий (самостійний) об’єкт* малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) чи ОЗ (основних засобів), потрібно, щоб:

* Виходимо з того, що строк їх корисного використання складає більше 12 місяців.

— або це був конструктивно відокремлений предмет, що виконує самостійні функції;

— або цей предмет мав інший строк корисного використання, ніж основний об’єкт, у складі якого він використовується.

Другий критерій (відмінність у строках використання) тут навряд чи застосовний.

А ось щодо першого, то тут усе залежить від того, що це за елементи стелажа.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі