* Одразу зауважимо, що викладене в статті не стосується ліцензій на операції з виробництва та обіг спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, РЕС та пального, які отримуються за спеціальним Законом № 3817 (раніше — за Законом № 481).
Ми вже писали... Спочатку нагадаємо, що ми вже писали щодо такого свавілля ДПСУ, де вони попри прямі норми законів вводять суб’єктів господарювання в оману, примушуючи їх оновлювати свої ліцензії й дозволи. Детально див. про це в статті «Чи скасовано автоматичне продовження ліцензій під час воєнного стану?» // «Податки & бухоблік», 2025, № 53
Про старі вигадки. Отже нагадаємо, що раніше в низці своїх роз’яснень (див. зокрема: kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/908567.html; km.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/908249.html; lv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/909171.html; cvp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/909542.html) податківці стверджували, що оскільки постановою КМУ від 14.03.2025 № 288 було виключено п.п. 4 та 5 з п. 1 постанови КМУ № 314, то починаючи з 14.03.2025* строк дії ліцензій та дозволів на період дії воєнного стану (плюс три місяці) вже автоматично не продовжувався!
* Насправді скасування відбулося 18.03.2025 (у свіжих консультаціях у БЗ фіскали вже зазначають цю правильну дату — саме тоді постанова КМУ від 14.03.2025 № 288 набрала чинності).
У згаданій статті ми серйозно розкритикували такі висновки / роз’яснення. Та фіскали, схоже, не звернули на них уваги. У них було вдосталь часу, щоб схаменутися і виправити чи скасувати ці роз’яснення, та вони й досі «висять для загального огляду»...