Теми статей
Обрати теми

Установлення поштомата: правила оформлення та обліку

Децюра Сергій, податковий експерт
Багато підприємств та ФОП прагнуть установити поштомат у місцях ведення своєї діяльності (наприклад, у торгових точках, фітнес-клубах тощо). Для одних це спосіб залучити більше потенційних клієнтів, для інших — додаткова реклама власного бізнесу. Тому далі розглянемо, як суб’єктам господарювання правильно відобразити в обліку розміщення поштомата на своїй території.

Організаційні питання

Поштомат — це автоматизований термінал, обладнаний засобами захисту від несанкціонованого доступу, призначений для приймання, тимчасового зберігання, доставки та видачі поштових відправлень, який функціонує цілодобово.

Щоб встановити поштомат на своїй бізнес-території, суб’єкту господарювання потрібно укласти з поштовим оператором договір. Для цього зазвичай використовують один із двох видів оренди:

1. Договір оренди місця для встановлення поштомата. Тоді поштовий оператор є орендарем та орендує площу у підприємства / ФОП-орендодавця під власний поштомат, сплачуючи оренду і витрати на його утримання (електроенергія, інтернет, охорона).

2. Договір оренди поштомата. Тоді саме підприємство / ФОП виступає орендарем та орендує поштомат у поштового оператора-орендодавця для власних потреб і клієнтів. Усі витрати на користування та обслуговування несе підприємство / ФОП.

Далі розглянемо, як відображати такі операції в обліку.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі