Теми статей
Обрати теми

Цільове фінансування і цільові надходження

Редакція ПК
Стаття

ЦІЛЬОВЕ ФІНАНСУВАННЯ І ЦІЛЬОВІ НАДХОДЖЕННЯ

 

Кошти цільового фінансування і цільових надходжень можуть надходити на підприємство з державного та місцевого бюджетів як дотації, субсидії, поточні та капітальні трансферти для фінансування заходів цільового призначення, як цільові внески фізичних і юридичних осіб тощо.

Під субсидіями розуміють усі неоплатні поточні виплати підприємствам, що не передбачають компенсації у вигляді спеціально зумовлених виплат або товарів і послуг в обмін на проведені платежі, а також витрати, пов’язані з відшкодуванням збитків державних підприємств (п. 6 Інструкції щодо застосування економічної класифікації витрат бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333).

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) включають:

— субсидії госпрозрахунковим підприємствам (установам та організаціям);

— дотації сільськогосподарським товаровиробникам;

— субсидії на покриття збитків підприємств, фінансову підтримку підприємств на безповоротній основі, а також інші субсидії;

— відшкодування відсотків за користування кредитами;

— державну підтримку громадських організацій;

— внески у статутні капітали суб’єктів господарювання відповідно до законодавства, спрямовані на приріст оборотних коштів.

До категорії субсидій і поточних трансфертів належать видатки на надання субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, іншим бюджетам, допомоги та інших поточних трансфертів населенню.

Дотація означає державну підтримку соціально значимих економічних процесів. Дотацію (лат. dotatio — дар, пожертвування, від лат. doto — наділяю) можна визначити як асигнування з державного бюджету на покриття збитків, доплати на безповоротній основі. Дотації також можуть надаватися суб’єктам господарювання, що опинилися у критичній соціально-економічній або екологічній ситуації, з метою фінансування капітальних вкладень на рівні, необхідному для підтримки їх діяльності, на цілі технічного розвитку, що дають значний економічний ефект, а також в інших випадках, передбачених законом.

У ст. 16 ГК визначено такі напрями використання дотацій:

— на підтримку виробництва життєво важливих продуктів харчування;

— на виробництво лікарських препаратів і засобів реабілітації інвалідів;

— на імпортні закупівлі окремих товарів;

— на послуги транспорту, що забезпечує соціально важливі перевезення;

— на підтримку суб’єктів господарювання, що опинилися у критичній соціально-економічній або екологічній ситуації, з метою фінансування капітальних вкладень на рівні, необхідному для підтримки їх діяльності;

— на цілі технічного розвитку, що дають значний економічний ефект тощо.

Крім дотацій і субсидій існує ще один вид асигнувань з бюджету — капітальні трансферти, що є неоплатними однобічними платежами органів управління, які не ведуть до виникнення чи погашення фінансових вимог. Такі асигнування передбачено для придбання капітальних активів, компенсації втрат, пов’язаних з пошкодженням основного капіталу, або для збільшення капіталу отримувачів бюджетних коштів. До цієї категорії належать також трансфертні платежі підприємствам для покриття збитків, закумульованих ними протягом декількох років, або таких, що виникли в результаті надзвичайних обставин. Капітальними трансфертами вважаються невідплатні, безповоротні платежі, що мають разовий і нерегулярний характер як для надавача (донора), так і для їх отримувача (бенефіціара). Кошти, що виділяються з бюджету як капітальні трансферти, мають цільове призначення.

Звичайно, зазначена вище класифікація не обмежується тільки цими напрямами використання бюджетних коштів. Конкретні напрями використання бюджетних коштів передбачаються в законі про державний бюджет на відповідний рік, а також розпорядженнями місцевих органів влади.

Серед найпоширеніших напрямів використання дотацій і субсидій можна виділити такі:

— житлові субсидії;

— компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян;

— субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;

— фінансування об’єктів соціально-економічного призначення, заходів щодо охорони довкілля, заходів щодо запобігання та ліквідації аварій і стихійних лих;

— дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних;

— дотації роботодавцю за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів на створення спеціальних робочих місць для інвалідів, зареєстрованих у державній службі зайнятості тощо.

Крім того, виділяються кошти з бюджету на фінансування цільових програм у сільському господарстві.

Оскільки дотації та субсидії, отримані на фінансування конкретних заходів, програм і проектів, є коштами цільового фінансування і цільових надходжень, відповідно це зобов’язало підприємства використовувати такі кошти виключно за цільовим призначенням.

 

Бухгалтерський облік

Як уже зазначалося, дотації, субсидії та капітальні трансферти належать до коштів цільового фінансування. Облік коштів цільового фінансування та цільових надходжень (дотацій і субсидій) ведеться на рахунку 48 «Цільове фінансування та цільові надходження».

За кредитом рахунка 48 відображають кошти цільового призначення, отримані підприємством для фінансування певних заходів, за дебетом — суми, використані за певними напрямами, визнання їх доходом, а також повернення невикористаних сум.

Рахунок 48 «Цільове фінансування і цільові надходження» має такі субрахунки:

 

Код субрахунку

Назва субрахунку

Призначення субрахунку

481

Кошти, вивільнені від оподаткування

Ведеться облік вивільнених від оподаткування коштів у зв’язку з наданням пільг з податку на прибуток та їх використання на реалізацію заходів цільового призначення відповідно до законодавства

482

Кошти з бюджету та державних цільових фондів

Ведеться облік коштів, отриманих з бюджету та державних цільових фондів, і їх використання

483

Благодійна допомога

Ведеться облік надходження та використання платниками податку на додану вартість коштів (товарів, робіт, послуг) благодійної допомоги, яка відповідно до законодавства звільняється від оподаткування податком на додану вартість

484

Інші кошти цільового фінансування і цільових надходжень

Ведеться облік надходження та використання коштів, не відображених на інших субрахунках рахунка 48 «Цільове фінансування та цільові надходження»

 

Аналітичний облік коштів цільового фінансування і цільових надходжень, їх витрачання здійснюють за їх призначенням і джерелами надходжень.

Дотації та субсидії, отримані підприємствами, у бухгалтерському обліку відображаються в порядку, установленому П(С)БО 15.

Цільове фінансування відповідно до п. 16 П(С)БО 15 не визнається доходом доти, доки не існує підтвердження того, що воно буде отримано і підприємство виконає умови щодо такого фінансування. Отримане цільове фінансування (у тому числі кошти, вивільнені від оподаткування у зв’язку з наданням пільг з податку на прибуток підприємств) визнається доходом упродовж тих періодів, в яких було понесено витрати, пов’язані з виконанням умов цільового фінансування.

Цільове фінансування для компенсації витрат (збитків), понесених підприємством, і фінансування для надання підтримки підприємству без установлення умов його витрачання для проведення в майбутньому певних заходів визнаються дебіторською заборгованістю з одночасним визнанням доходу.

Особливістю цільового фінансування капітальних інвестицій є те, що воно визнається доходом протягом періоду корисного використання відповідних об’єктів інвестування (основних засобів, нематеріальних активів тощо) пропорційно сумі нарахованої амортизації цих об’єктів. У цьому випадку для його обліку можна використовувати транзитний рахунок 69 «Доходи майбутніх періодів». І хоча в П(С)БО 15 нічого не говориться про необхідність використання цього рахунка, на його застосуванні наполягає В. Пархоменко (стаття «Складаємо квартальний фінансовий звіт» у журналі «Вісник податкової служби України», 2009, № 14, с. 18). Зокрема, кошти цільового фінансування, використані на капітальні інвестиції, відображаються зменшенням цільового фінансування і збільшенням доходу майбутніх періодів (рахунок 69 «Доходи майбутніх періодів»). У періоді нарахування амортизації введених в експлуатацію необоротних активів на суму амортизації (що включається до витрат) згідно з принципом відповідності доходів і витрат визнаються доходи звітного періоду зі зменшенням доходів майбутніх періодів. Кошти цільового фінансування для здійснення витрат некапітального характеру визнаються доходом у періоді здійснення таких витрат з утворенням заборгованості за особою, від якої за умовами фінансування таких робіт (послуг) їх передбачено отримати.

 

Податковий облік

Згідно з п.п. 135.5.10 ПК суми дотацій, субсидій, капітальних інвестицій з фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або бюджетів, отримані платником податку, уключаються до складу інших доходів для цілей оподаткування. При цьому потрібно враховувати, що за приписами п. 137.2 ПК при отриманні коштів цільового фінансування з фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або бюджетів доходом визнається:

1) сума грошових коштів, що дорівнює частині амортизації об’єкта інвестування (основних засобів нематеріальних активів), пропорційній частці отриманого платником податків з бюджету цільового фінансування капітальних інвестицій у загальній вартості таких інвестицій в об’єкт (п.п. 137.2.1 ПК);

2) цільове фінансування для компенсації витрат (збитків), здійснених підприємством, і фінансування для надання підтримки підприємству без установлення умов витрачання таких грошових коштів на виконання в майбутньому певних заходів — з моменту його фактичного отримання (п.п. 137.2.2 ПК);

3) цільове фінансування, крім випадків, зазначених у пп. 137.2.1 і 137.2.2 ПК, протягом тих періодів, в яких було здійснено витрати, пов’язані з виконанням умов цільового фінансування (п.п. 137.2.3 ПК).

Розглянемо на прикладах порядок відображення в обліку різних видів дотацій і субсидій.

 

КОМПЕНСАЦІЙНІ ВИПЛАТИ ЗА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ГРОМАДЯН

 

Підприємства, що надають послуги з перевезення пасажирів, можуть отримувати відповідні суми дотацій (субсидій). Як передбачено ст. 29 Закону про автомобільний транспорт, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів і перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону. Статтею 37 Закону про автомобільний транспорт передбачено, що види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, в якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від таких перевезень.

Одночасно з цим, порядок визначення суми компенсації, що виплачується перевізнику за пільговиків, установлюється в договорі, що укладається таким перевізником з місцевими органами влади на перевезення пасажирів конкретним маршрутом.

Розрахунок компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян (сума дотації) здійснюється виходячи з кількості пасажирів, які мають право на безкоштовний і пільговий проїзд. Порядок обліку кількості перевезених пасажирів, уключаючи тих, хто користується правом на безкоштовний і пільговий проїзд у громадському транспорті (автобуси, тролейбуси, трамваї), передбачено Інструкцією про порядок обліку пасажирів, які перевозяться громадським транспортом на маршрутах, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 27.05.96 р. № 150.

 

Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян

Підприємство надає послуги з перевезення пасажирів у межах населеного пункту. За звітний період отримано виручку від реалізації квитків — 25000 грн. Згідно з розрахунками сума дотації з бюджету на покриття збитків від перевезення пільгових категорій громадян склала 4850 грн.

 

№ з/п

Зміст операції

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

сума

доходи

витрати

рядок декларації з податку на прибуток або додатка до неї

1

Надійшли грошові кошти від реалізації послуг (продажу квитків)

301

703

25000,00*

25000,00

02 декларації

* Постачання послуг з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом (крім таксі), тарифи на які регулюються в установленому законом порядку, звільняється від обкладення ПДВ (п.п. 197.1.8 ПК). Тому ПДВ не виділяється ні при отриманні виручки від наданих послуг, ні при отриманні дотації з бюджету.

2

Відображено заборгованість бюджету за дотацією

377

48

4850,00

3

Відображено дохід від цільового фінансування

48

718

4850,00

4

Списано дохід на фінансовий результат

703

 

718

791

 

791

25000,00

 

4850,00

5

Отримано дотацію з бюджету на поточний рахунок підприємства

311

377

4850,00

4850,00

03.15
додатка ІД

 

ДОТАЦІЇ, СУБСИДІЇ ТА ПІЛЬГИ В ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ

 

Підприємства житлово-комунального господарства отримують цільове фінансування з бюджету у вигляді: субсидій малозабезпеченим сім’ям, пільг окремим категоріям громадян (ветеранам війни, військовослужбовцям, громадянам, які постраждали в результаті Чорнобильської катастрофи тощо), дотацій на покриття різниці, яка склалася між фактичними витратами на виготовлення (придбання) житлово-комунальних послуг і регульованими тарифами на їх продаж населенню, фінансування витрат на ремонт, на підготовку до осінньо-зимового періоду тощо.

Субсидії, що надаються громадянам для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, вважаються щомісячними адресними виплатами. Умови призначення та порядок надання громадянам субсидій передбачено постановою КМУ «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого і рідкого пічного побутового палива» від 21.10.95 р. № 848.

Субсидії та пільги надаються у складі регульованого тарифу на оплату житлово-комунальних послуг, установленого з урахуванням ПДВ, і перераховуються на рахунки житлово-комунальних підприємств. Податкові зобов’язання з ПДВ при наданні житлово-комунальних послуг, що оплачуються за рахунок бюджетних коштів (у зв’язку з наданням населенню субсидій і пільг), відображають за «касовим» методом (п. 187.7 ПК), тобто за датою зарахування таких грошових коштів на поточний рахунок отримувача.

Крім того, «касовий» метод застосовується також за послугами, вартість яких уключається до складу квартирної плати або плати за утримання житла, наданих фізичним особам (п. 187.10 ПК), зокрема, податкові зобов’язання з ПДВ відображають при отриманні грошових коштів від населення (квартиронаймачів).

При цьому, згідно з п.п. 197.1.28 ПК операції з постачання товарів/послуг у частині суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами і регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету звільняються від обкладення податком на додану вартість. Тобто від оподаткування звільняється різниця між фактичними витратами на виготовлення (придбання) житлово-комунальних послуг (собівартістю) і регульованими тарифами на їх продаж населенню (різниця між собівартістю і тарифом). Такий висновок зроблено в листі ДПАУ від 16.06.2011 р. № 7166/5/16-1516.

У бухгалтерському обліку субсидії та відшкодування пільг, а також дотації, що підлягають отриманню з бюджету, відображають як дебіторську заборгованість за дебетом субрахунку 377 «Розрахунки з іншими дебіторами» і кредитом субрахунку 482 «Кошти з бюджету і державних цільових фондів». Хоча зазначимо, що В. Пархоменко у статті «Складаємо квартальний фінансовий звіт» (журнал «Вісник податкової служби України», 2009, № 14, с. 18) говорить про можливість застосування в цьому випадку не субрахунку 377, а рахунка 64 «Розрахунки за податками та платежами», що, у принципі, також передбачено Інструкцією про застосування Плану рахунків.

 

Дотації, субсидії і пільги в житлово-комунальному господарстві

Нараховано квартплату за травень 2012 року в сумі 5100 грн. ( у тому числі ПДВ — 850 грн.).

Сума субсидій малозабезпеченим сім’ям і пільг окремим категоріям громадян, що підлягає відшкодуванню з бюджету, склала 300 грн. (ПДВ — 50 грн.).

Дотація з бюджету на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) — 280 грн.

 

№ з/п

Зміст операції

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

сума

доходи

витрати

рядок декларації з податку на прибуток або додатка до неї

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Нараховано квартплату
(без урахування субсидії)

361

703

5100,00

4250,00

02 декларації

2

Відображено ПДВ у складі квартплати

703

643

850,00

3

Відображено заборгованість бюджету за субсидіями
та пільгами

377

482

300,00

4

Відображено заборгованість бюджету за дотаціями на покриття різниці між фактичними витратами і регульованими цінами (тарифами)

377

482

280,00

5

Відображено дохід від цільового фінансування

482
482

718
718

300,00
280,00

6

Відображено ПДВ (у частині субсидій і пільг)

718

643

50,00

7

Надійшла оплата від мешканців за комунальні послуги на поточний рахунок підприємства

311

361

5100,00

8

Відображено податкові зобов’язання з ПДВ

643

641

850,00

9

Отримано субсидії з бюджету

311

377

300,00

250,00

03.15
додатка ІД

10

Відображено податкові зобов’язання з ПДВ

643

641

50,00

11

Отримано дотацію на покриття різниці між фактичними витратами і регульованими цінами (тарифами)

311

377

280,00

280,00

03.15
додатка ІД

 

ПРОВЕДЕННЯ РЕМОНТУ, РЕКОНСТРУКЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ЗА РАХУНОК БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

 

Кошти, що виділяються з бюджету на проведення капітального ремонту, на реконструкцію житлового фонду, відносяться до категорії «Капітальні трансферти» КЕКВ 2400.

Визначення вартості будівництва, розширення, реконструкції та технічного переоснащення будівель, споруд, ремонту житла, об’єктів соціальної сфери і комунального призначення, благоустрою, реставрації пам’ятників архітектури та містобудування, що здійснюються за рахунок бюджетних коштів, має здійснюватися з урахуванням Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України (ДБН Д.1.1-7-2000), затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 14.12.2000 р. № 285.

Кошти цільового фінансування на проведення ремонтів, реконструкції, а також для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відображаються в обліку згідно з вимогами п. 17 П(С)БО 15: отримане цільове фінансування визнається доходом протягом тих періодів, в яких було понесено витрати, пов’язані з виконанням умов цільового фінансування.

 

Проведення ремонту, реконструкції основних фондів за рахунок бюджетних коштів

Для ліквідації наслідків аварії, яка відбулася в житловому будинку, що перебуває в комунальній власності, у червні 2012 року з міського бюджету виділено грошові кошти в сумі 45000 грн. Отримані кошти витрачено на ремонт пошкодженого будинку в червні та липні 2012 року.

 

№ з/п

Зміст операції

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

сума

доходи

витрати

рядок декларації з податку на прибуток або додатка до неї

ЧЕРВЕНЬ

1

Надійшли грошові кошти цільового фінансування з бюджету

311

482

45000,00

2

Підписано акт виконаних робіт

23

631

25000,00

3

Перераховано оплату за виконані роботи підряднику

631

311

25000,00

4

Відображено дохід у сумі витрачених коштів

482

746

25000,00

25000,00

03.15 додатка ІД

5

Невитрачену частину коштів зараховано до складу доходів майбутніх періодів

482

69

20000,00

ЛИПЕНЬ

6

Підписано акт виконаних робіт

23

631

20000,00

7

Перераховано оплату за виконані роботи підряднику

631

311

20000,00

8

Відображено дохід у сумі витрачених коштів

69

746

20000,00

20000,00

03.15 додатка ІД

 

Капітальні трансферти підприємствам

 

Із бюджету можуть виділятися кошти у вигляді капітальних трансфертів для державної підтримки як окремо взятих підприємств, так і цілих галузей. Кошти, що класифікуються як капітальні трансферти, виділяються підприємствам під кодом бюджетної класифікації 2410.

 

Капітальні трансферти підприємствам

Підприємству виділено з бюджету грошові кошти у вигляді капітальних трансфертів з кодом економічної класифікації витрат бюджету 2410 у сумі 21300 грн. для придбання обладнання. За рахунок коштів, що надійшли, придбано обладнання (верстати) для виробництва продукції. Щомісячна сума амортизації становить 140 грн.

Підприємство обрало пільговий режим оподаткування згідно з п. 197.6 НК.

 

№ з/п

Зміст операції

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

сума

доходи

витрати

рядок декларації з податку на прибуток або додатка до неї

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Надійшли грошові кошти з бюджету на поточний рахунок підприємства

311

482

21300,00

 

 

2

Придбано обладнання
для виробництва продукції

152

631

21300,00*

* Підприємство не має права на податковий кредит з ПДВ, оскільки придбані основні засоби використовуються у звільнених від ПДВ операціях.

3

Перераховано оплату постачальнику

631

311

21300,00

4

Уведено в експлуатацію обладнання

104

152

21300,00

5

Кошти цільового фінансування віднесено до доходів майбутніх періодів

482

69

21300,00

6

Нараховано амортизацію

91

131

140,00

—*

*Витрати, що формують собівартість виготовленої продукції, за нормами п. 138.4 ПКУ відображаються одночасно з визнанням доходів від продажу у звітному періоді реалізації такої продукції.

7

Відображено дохід від цільового фінансування капітальних інвестицій пропорційно сумі нарахованої амортизації

69

745

140,00

140,00*

03.15
додатка ІД

* П.п. 137.2.1 ПКУ встановлено, що у разі отримання коштів цільового фінансування з бюджетів доходом визнається сума коштів, що дорівнює частині амортизації об’єкта інвестування (основних засобів, нематеріальних активів), пропорційній долі отриманого платником податку з бюджету або за рахунок кредитів, залучених Кабінетом Міністрів України, цільового фінансування капітальних інвестицій у загальній вартості таких інвестицій в об’єкт.

 

ДОТАЦІЇ НА СТВОРЕННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ

 

Одним із видів дотацій, що виділяються з державних цільових фондів, є дотація на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних.

Умови, механізм надання роботодавцям цієї дотації, а також відповідальність за порушення порядку її надання та використання передбачені Порядком надання роботодавцеві дотацій на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних, затвердженим наказом Мінпраці та соцполітики України від 10.01.2001 р. № 1.

Ця дотація може надаватися юридичним особам (резидентам і нерезидентам, які перебувають на території України) і фізичним особам, які використовують працю найманих працівників, — роботодавцям, які:

1) перебувають на обліку платників внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не менше 3 місяців;

2) не мають заборгованості за страховими внесками на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та/або із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, заборгованості із сплати фінансових санкцій за порушення норм Законів України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», «Про зайнятість населення» на день звернення (дата надання письмової згоди роботодавця на направленні на працевлаштування безробітного або листа фізичної особи — підприємця про його попередню згоду на працевлаштування безробітного);

3) забезпечили виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» — у разі працевлаштування безробітних з числа інвалідів.

Дотація надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, передбачених бюджетом і кошторисами на ці цілі, щомісячно протягом року у розмірі фактичних витрат на заробітну плату осіб, прийнятих за напрямами державної служби зайнятості, але не вище середнього рівня заробітної плати за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за місяць, за який нараховано заробітну плату, або обчисленої виходячи з неї відповідної суми в разі, якщо особа працювала неповний місяць. При цьому дотуються не тільки витрати на основну й додаткову заробітну плату працевлаштованого, а й суми ЄСВ, що нараховується на його зарплату відповідно до законодавства.

 

Дотації на створення робочих місць

Підприємством нараховано заробітну плату працівнику, прийнятому за направленням Фонду зайнятості, у сумі 700 грн. Дотація від Фонду надійшла в наступному періоді після нарахування заробітної плати.

 

№ з/п

Зміст операції

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

сума

доходи

витрати

рядок декларації з податку на прибуток або додатка до неї

1

Нараховано заробітну плату «дотаційному» працівнику

92

661

700,00

700,00

06.1 декларації

2

Здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату «дотаційного» працівника в розмірі 37,86 %

92

65

265,02

265,02

06.1 декларації

3

Відображено заборгованість Фонду за коштами цільового фінансування

377

482

965,02

4

Одночасно визнано дохід від цільового фінансування

482

718

965,02

5

Здійснено утримання
із заробітної плати «дотаційного» працівника

661

641, 651

126,42

6

Отримано в банку та виплачено заробітну плату працівнику

301
661

311
301

573,58
573,58

7

Отримано дотацію з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття для покриття витрат на заробітну плату з нарахуваннями «дотаційного» працівника

311

377

965,02

965,02

03.15
додатка ІД

 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі