Оплата за виконання обов'язків головного бухгалтера

Редакція ОП
Оплата праці Квітень, 2009/№ 7
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Оплата за виконання обов’язків головного бухгалтера

 

Лідія ГАВРИЛЕНКО, головний спеціаліст з питань соціально-економічного захисту ЦК профспілки працівників охорони здоров’я України

 

Як правильно документально оформити виконання бухгалтером обов’язків головного бухгалтера закладу охорони здоров’я на період його відсутності? Чи можливо на цей період прийняти іншого працівника за трудовим договором? Як у такому разі здійснюється оплата праці?

(Вінницька обл.)

 

У зв’язку з відсутністю нормативних актів України, що регулюють питання заміщення керівних працівників та умов оплати праці за цей період працівників, які їх заміщують, застосовуються законодавчі акти СРСР, за умови, що вони не суперечать Конституції України (постанова Верховної Ради України від 12.09.91 р. № 1545-ХІІ).

У разі тимчасового замісництва відсутнього керівника застосовується роз’яснення Державного комітету СРСР з питань праці та заробітної плати і Секретаріату ВЦРПС «Про порядок оплати тимчасового замісництва» від 29.12.65 р. № 30/39, з урахуванням змін від 11.12.86 р. № 521/30-18.

На період тимчасової відсутності керівника наказом по закладу на одного з його заступників (як правило, це перший заступник) покладаються обов’язки керівника, при цьому доплата або різниця в посадовому окладі йому не виплачується. Якщо тимчасове виконання обов’язків керівника покладається на іншого працівника (лише за його згодою), йому виплачується різниця між його посадовим окладом та окладом керівника. Отже, у разі покладання виконання обов’язків головного бухгалтера на бухгалтера оформлюється наказ про його тимчасове переведення на цю посаду з виплатою різниці між його посадовим та окладом головного бухгалтера. Якщо це неможливо, то на період тимчасової відсутності головного бухгалтера може бути прийнято на умовах строкового договору іншу особу, яка відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим для головного бухгалтера.

Строковий договір укладається на визначений строк, установлений за погодженням сторін, або на час виконання певної роботи (наприклад, для заміни тимчасово відсутнього працівника, який знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, або для виконання тимчасових і сезонних робіт) з визначенням умов оплати праці окремим розділом. Якщо за згодою сторін угодою передбачено виплату працівнику надбавки за складність і напруженість у роботі та інші виплати стимулюючого характеру, такі виплати проводяться згідно з укладеною угодою. При цьому договір має укладатися з урахуванням наявної економії фонду оплати праці.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд