Теми статей
Обрати теми

Про затвердження Переліку питань для здійснення планових перевірок органами Пенсійного фонду України та форми Акта, що складається за їх результатами

Редакція ОП
Постанова від 31.03.2011 р. № 9-1

Правління Пенсійного фонду України

Про затвердження Переліку питань для здійснення планових перевірок органами Пенсійного фонду України та форми Акта, що складається за їх результатами

Постанова від 31.03.2011 р. № 9-1

(витяг)

 

Відповідно до статті 13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», статей 5 та 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2011 № 233 «Про затвердження Порядку проведення Пенсійним фондом України та його територіальними органами планових та позапланових перевірок платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» правління Пенсійного фонду України постановляє:

1. Затвердити Перелік питань для здійснення планових перевірок органами Пенсійного фонду України та форму Акта, що складається органами Пенсійного фонду України за їх результатами, що додаються.*

* Форма Акта не публікується. —

Прим. ред.

2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 01.12.2008 № 21-1 «Про порядок оформлення результатів перевірок, що здійснюються органами Пенсійного фонду України», зареєстровану у Міністерстві юстиції України 24.12.2008 за № 1226/15917.

<…>

5. Ця постанова набирає чинності з дня офіційного опублікування.

 

Голова правління Б. Зайчук

 

 

Затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 31.03.2011 р. № 9-1

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.04.2011 р. за № 513/19251

Перелік питань для здійснення планових перевірок органами Пенсійного фонду України

 

1. Ведення бухгалтерських документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі — єдиний внесок) або внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (далі — страхові внески), у тому числі правильність відображення в бухгалтерських документах сум єдиного внеску, штрафів, пені та інших платежів до Пенсійного фонду України на підставі документів органів Пенсійного фонду України (повідомлень про перерозподіл коштів відповідно до календарної черговості виникнення боргу, рішень про застосування штрафів та пені, розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій).

2. Правильність нарахування та сплати єдиного внеску:

2.1. Повнота відображення у звітності сум нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці».

2.2. Повнота відображення у звітності сум грошового забезпечення військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу.

2.3. Повнота відображення у звітності сум винагород, нарахованих фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

2.4. Повнота відображення у звітності сум допомоги по тимчасовій непрацездатності.

2.5. Правильність нарахування та утримання єдиного внеску із сум заробітної плати:

2.5.1. Нарахування єдиного внеску.

2.5.2. Утримання єдиного внеску.

2.6. Правильність нарахування та утримання єдиного внеску із сум грошового забезпечення військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу.

2.7. Правильність нарахування та утримання єдиного внеску із сум винагород за виконані роботи (надані послуги) за цивільно-правовими договорами.

2.8. Правильність нарахування та утримання єдиного внеску із сум допомоги по тимчасовій непрацездатності.

2.9. Правильність нарахування єдиного внеску за окремі категорії застрахованих осіб:

2.9.1. Правильність нарахування єдиного внеску на суми грошового забезпечення батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних батьків, що отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства.

2.9.2. Правильність нарахування єдиного внеску за осіб, які отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

2.9.3. Правильність нарахування єдиного внеску за непрацюючих працездатних батьків, усиновителів, опікунів, піклувальників, які фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом та отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства.

2.9.4. Правильність нарахування єдиного внеску за непрацюючих працездатних осіб, що здійснюють догляд за інвалідом I групи та отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства.

2.9.5. Правильність нарахування єдиного внеску за непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за престарілим, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досяг 80-річного віку, та отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства.

2.9.6. Правильність нарахування єдиного внеску за осіб, які проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, інших, утворених відповідно до закону, військових формуваннях, Службі безпеки України, органах Міністерства внутрішніх справ України та службу в органах і підрозділах цивільного захисту.

2.10. Сплата суми єдиного внеску (авансових платежів) одночасно з виплатою сум заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок.

2.11. Своєчасність перерахування або зарахування банками на рахунки органів Пенсійного фонду сум єдиного внеску, фінансових санкцій.

3. Правильність нарахування та сплати страхових внесків:

3.1. Повнота відображення у звітності сум фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці», виплата винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно-правового характеру, що підлягають обкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності.

3.2. Повнота відображення у звітності сум доходу у вигляді заробітної плати, інших виплат та винагород, нарахованих (виплачених) платнику відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору, сум грошового забезпечення, що включається до складу загального оподатковуваного доходу.

3.3. Правильність нарахування та утримання страхових внесків.

3.4. Сплата авансових платежів у вигляді сум страхових внесків, що підлягають сплаті одночасно з виплатою заробітної плати (доходу) (відображаються випадки порушення платником пропорційної сплати страхових внесків при отриманні коштів на виплату заробітної плати (доходу)).

3.5. Своєчасність перерахування або зарахування банками на рахунки органів Пенсійного фонду сум страхових внесків, фінансових санкцій.

4. Правильність нарахування страхових внесків за окремі категорії застрахованих осіб.

5. Правильність нарахування збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

6. Перевірка достовірності формування та подання відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування:

6.1. Правильність формування відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб:

6.1.1. Правильність формування відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб за період з 01.01.2011.

6.1.2. Правильність формування відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб за період з 01.01.2010 по 01.01.2011.

6.1.3. Правильність формування відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб за період до 01.01.2010.

6.2. Правильність формування відомостей про осіб

, які отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, та осіб із числа непрацюючих працездатних батьків, усиновителів, опікунів, піклувальників, які фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, а також непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за інвалідом I групи або за престарілим, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досяг 80-річного віку, якщо такі непрацюючі працездатні особи отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства та нарахування сум єдиного внеску за батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства.

 

Директор департаменту надходження доходів В. Литвиненко

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі