Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Підвищено мінімальний розмір допомоги по безробіттю

Постановою ФСС від 12.09.2018 р. № 175 затверджено нові мінімальні розміри допомоги по безробіттю.

З 1 січня 2019 року вони складуть:

610 грн. — для осіб, визнаних безробітними, які протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, мають страховий стаж менше 6 місяців;

1630 грн. — для осіб, визнаних в установленому порядку безробітними, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, складає не менше 6 місяців.

За заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, Повідомлення подавати не потрібно

Таке роз’яснення було розміщено на офіційному сайті ФССУ (http://www.fssu.gov.ua) 29 жовтня 2018 року.

Нагадаємо, що з 1 жовтня 2018 набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (далі — Порядок № 12). Цим документом установлена можливість страхувальників подавати Заяву-розрахунок в електронному вигляді.

У своєму роз’ясненні від 29.10.2018 р. ФСС доводить до відома страхувальників, як можна скористатися правом подавати Заяву-розрахунок в електронному вигляді.

Також в електронному вигляді може подаватися Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (направляється протягом місяця з дня здійснення страхових виплат). Окремо відзначимо, що в Порядку № 12 чітко не прописано, що робити з виплаченими коштами, отриманими за заявами-розрахунками, які були подані до 1 жовтня 2018 року. А саме, чи потрібно подавати Повідомлення про виплачені кошти, отримані за «старими» заявами-розрахунками?

І ось з’явилося роз’яснення: за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, Повідомлення подавати не потрібно.

Крім того, уклавши зазначений договір із ФСС, тепер ви можете подавати в електронному вигляді і квартальні звіти Ф4-ФСС з ТВП.

За фактом надходження електронного документа робочий орган виконавчої дирекції Фонду здійснює відправлення страхувальникові трьох видів квитанцій:

1) про отримання електронного документа — засвідчує факт і час отримання документа;

2) про надходження електронного документа, за результатами перевірки — засвідчує факт і час його відправлення;

3) про приймання електронного документа — засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа і внесення його даних до бази.

У разі подання документа в електронному вигляді роздрукована Заява-розрахунок разом із поданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначені виплати, зберігаються у страхувальника.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі