Теми статей
Обрати теми

Об’єднана звітність може стати щомісячною

ПФУ на своєму офіційному сайті оприлюднив законопроєкт, яким пропонується внести зміни в пп. 51.1 і 176.2 ПКУ з метою встановлення місячного звітного періоду (замість квартального) для об’єднаної звітності.

Причина таких коригувань очевидна. Об’єднану звітність роботодавці повинні подавати щоквартально, але з відображенням даних у розрізі кожного місяця кварталу. Крім того, якщо посеред кварталу працівник звільниться у зв’язку з виходом на пенсію або працівникові треба буде виплатити лікарняні/декретні, то роботодавцю доведеться надати проміжний податковий розрахунок з типом «Довiдковий».

Тобто об’єднання форм звітності не спростило, а навпаки ускладнило життя роботодавців.

Щоб забезпечити права застрахованих осіб і своєчасно обчислювати страховий стаж, призначати і отримувати пенсійні виплати та інші виплати по соціальному страхуванню при настанні страхових випадків, пропонується встановити місячний період для подання єдиної звітності.

Допомога по частковому безробіттю — не лише при COVID

Законом України від 04.02.2021 р. № 1212-IX внесені зміни в ст. 471 Закону про зайнятість. Унаслідок чого:

1) допомога по частковому безробіттю надаватиметься не лише на період карантину, встановленого Кабміном з метою запобігання поширенню коронавірусу. Але й у разі встановлення карантину з метою запобігання іншим небезпечним інфекційним хворобам або надзвичайної ситуації на території України;

2) Кабмін отримав право встановлювати:

• граничний термін надання допомоги (раніше це були 30 календарних днів після завершення карантину);

• розмір допомоги. Тепер немає норми, що визначає розмір допомоги на період карантину за кожну годину, на яку працівникові або ФОП — застрахованій особі була скорочена тривалість робочого часу з розрахунку 2/3 тарифної ставки (окладу) або з розрахунку 2/3 бази нарахування ЄСВ;

• період звернення за допомогою (протягом 90 календарних днів з дня призупинення (скорочення) виробництва, але не пізніше за термін, визначений Кабміном).

Перелік документів для отримання страхових виплат скоротили

25 лютого 2021 року на черговому засіданні правління ФСС було:

• прийнято рішення скоротити і упорядкувати перелік документів, що надаються потерпілими на виробництві або членами їх сімей у разі смерті останніх для отримання страхових виплат. Зокрема, не лише зменшена кількість таких документів, але й із їх переліку виключена довідка про склад сім’ї, видача якої на сьогодні не передбачена нормативно-правовими актами;

• затверджено Положення про фінансування витрат на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та побутове обслуговування потерпілих, а також Положення про фінансування витрат на додаткове харчування потерпілим;

• затверджено Порядок розробки і затвердження заходів з профілактики страхових випадків, які здійснюються за рахунок коштів Фонду соціального страхування;

• урегульовано деякі питання трудових відносин, зокрема, обмеження спільної роботи осіб, що є близькими родичами або свояками.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі