Селф-брендинг & староста: чи є переваги?

В обраному У обране
Друк
Ковшова Олена, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»
Радник старости Червень, 2019/№ 2
Як думаєте, що об’єднує Стіва Джобса, Девіда Бекхема та Марка Цукерберга? Звісно, популярність та те, що ви стовідсотково про них чули. Чого ж вони такі відомі? Усе просто — ці люди створили власний бренд: зрозумілий, індивідуальний та привабливий образ, завдяки чому вони вдало реалізують перспективні проекти, досягають поставлених цілей та вірять в усе, що роблять. Створення Я-бренда називають «селф-брендингом», який успішно можуть використовувати й старости. Для чого? По-перше, для того, аби залучити людей до співпраці, пробудити їх свідомість. Погодьтеся, ми завжди тяжіє мо до тих, хто викликає довіру та вже досяг певного успіху в діяльності, якою займається. По-друге, селф-брендинг допомагає залучити інвесторів. Тож про те, що таке селф-брендинг, поговоримо більш детально.

Що таке селф-брендинг?

Спочатку наголосимо: селф-брендинг потрібен лише тим, хто свідомо готовий до винятковості і дійсно вірить в успіх того, що робить. А чи є хоча б один староста, який в це не вірить? Отже, на нашу думку, кожному старості просто необхідно почати створювати особистий бренд.

Брендинг особистості, або селф-брендинг (або Я-бренд), — цікава й унікальна річ, яка лише при правильному підході та управлінні допомагає розставити правильні акценти на якостях людини (цілеспрямованість, репутаційність, ввічливість, авторитетність, дієвість, результативність тощо), наголосити на їх професійних якостях та, як результат, вивести особу на новий рівень, створивши унікальне явище — «людина-бренд».

Однак не можна ідеалізувати людину-бренда, оскільки вона спочатку є людиною, а вже потім — так би мовити, продуктом або своєї роботи, або роботи іміджмейкерів, фахівців з комунікації та інших спеціалістів. Але при цьому селф-брендинг передбачає гармонійне поєднання самовдосконалення та самопіару.

Навіщо?

Щоб мати свободу вибору та можливість підкорювати вершини, які недосяжні для інших: як не крути, але визначних успіхів можуть досягати лише визначні люди. Саме з цієї причини селф-брендинг дозволяє бути впізнаваним. Завдяки бренду легше відчиняти будь-які двері, і, якщо проводити паралель із громадою, саме завдяки такому інструменту громада зможе «заробляти» більше. Й мова не лише про кошти, але й про рівень життя, збільшення напрямів розвитку та вдосконалення існуючої в громаді системи життя. Хто, як не староста, може відстояти інтереси старостинського округу?

Тож яким має бути селф-брендинг старости?

При створенні старостою селф-брендингу він:

1

повинен мати зрозумілі і прості, але водночас глибокі ідеї, які йдуть зсередини та є орієнтиром для оточуючих (тобто для мешканців, ОТГ загалом, представників бізнесу, спонсорів, інвесторів, представників організацій, ОМС)

2

повинен мати яскравий образ, що запам’ятовується, який легко відрізнити в натовпі (мова — не про одяг чи аксесуари)

3

має стати особистістю, яку впізнають

Зауважимо, що бренди у класичному маркетингу допомагають створити додаткову цінність товару, по суті, підвищити його вартість. Так само і з поняттям «людина-бренд».

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити