(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
11/11
Радник старости
Радник старости
Червень , 2019/№ 2

Комунікація для громади: інформаційні майданчики та медіа у роботі старости

http://tinyurl.com/yy2odd3h
Комунікації мають потужну силу в соціальних змінах. У матеріалі «Складення повідомлень для мешканців: опановуємо мистецтво» (див. с. 8 цього номера) ми розглянули деякі нюанси комунікативних активностей. З урахуванням максимального наближення старости до мешканців громади і потреби вести з ними щоденний діалог, пропонуємо у цій статті розглянути нюанси роботи старости з можливими комунікаційними майданчиками інформаційного простору громади.

Сенс діалогу – передача сенсів

Публічний діалог є необхідною умовою підтримки довіри до органів місцевої влади. Він відкриває шлях легітимації рішень, підтримки програм діяльності посадових осіб, мобілізації громадськості щодо підтримки дій влади.

Комунікація (від лат. communicatio) — це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації.

З урахуванням нашої специфіки комунікаційна діяльність (зв’язки з громадськістю, PR) — це систематична діяльність, спрямована на налагодження взаємовигідних стосунків між владою та громадськістю, на поведінку та на дії якої можна впливати лише через зацікавлення і переконання, а не примусом і тотальним контролем.

Комунікативні активності старости є найбільш оперативним інструментом комунікаційної стратегії ради, який реалізує довгострокові задачі зі створення та підтримки корпоративної репутації ради, налагодження необхідних контактів, переконання конкретних цільових груп з числа мешканців громади.

Залежно від цільової аудиторії, на яку направлена інформація чи якої стосується започаткування діалогу, комунікативні активності будуть мати певні відмінності у інформаційних майданчиках і формах комунікації. І про це ми поговоримо далі.

Але перш за все наголосимо на тому, що для створення ефективної системи комунікацій з мешканцями громади потрібно провести підготовчу й організаційну роботу, про нюанси якої і йтиметься нижче.

А зараз декілька загальних комунікаційних порад.

1. Здійснюйте постiйний монiторинг усiх «сторонніх» публiкацiй чи передач щодо інформації про громаду чи окремі населені пункти. Тут варто оцiнювати спрямованнiсть i фаховiсть у висвiтленнi питань. Якщо автор публiкацiї порушує близькi вам проблеми фахово та неупереджено, потрiбно занести його прiзвище до медiа-карти й надалi неодмiнно запрошувати його на всi медiа-заходи.

2. Стара iстина мас-медiа стверджує: журналiсти пишуть про вашу дiяльнiсть саме так, як ви їм про неї розповiли. Не варто запевняти пресу, що «наша громада найкраща», краще покажiть, що ви зробили для людей. Продемонструйте це на прикладах, цифрах, життєвих iсторiях.

Досвідчені піар-фахівці розглядають журналістів не просто як канал передачі інформації, а як окрему значну аудиторію. Представники ЗМІ активно беруть участь у формуванні думки, і від того, наскільки ця думка створює позитивний і стійкий образ, багато в чому залежать популярність і репутація місцевої влади та її представників.

Зважайте! Журналісти завжди мають можливість шляхом публікування (або «непублікування») інформації в своїх ЗМІ сприяти розвитку громади або, навпаки, перешкоджати йому.

Якщо зв’язки зі ЗМІ не налагоджені, існує великий ризик появи негативної та/або недостовірної інформації і, навпаки, міцні зв’язки зі ЗМІ дуже знадобляться в разі виникнення «кризових» ситуацій.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
комунікація для громади, медіа-карта, комунікаційний майданчик, форми прес-комунікацій, соціальні медіа, ефективні комунікації додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті