(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
7/12
Радник старости
Радник старости
Березень , 2019/№ 1

Брендування території: а до чого тут староста?

http://tinyurl.com/y6ap5udo
Кажуть, староста — це не просто посадовець, а той, хто вболіває за свою територію та представляє її унікальність. Сучасний світ змушує нас звертати увагу не лише на товарні бренди, але й на територіальну конкуренцію. Люди асоціюють цікаві місця із певною назвою та «родзинками», які на ній розташовані. Це допомагає зробити територію привабливою та виводить її на рівень високої територіальної конкуренції, яка, у першу чергу, представляє собою ринок інвестицій та робочих місць, ринок туризму, а також місце для постійного проживання людей, і у першу чергу молоді. Остання виявляє бажання залишитись та працювати на ній все життя. Саме з цих причин на бренд та імідж території старості варто звернути не лише свою увагу, а й увагу мешканців та місцевої влади.

Про брендування території (старостинського округу)

Територіальний брендинг належить до одного з інструментів соціально-економічного розвитку територій. За допомогою «бренду» тієї чи іншої території можна розвивати туристичний напрям, сформувати внутрішню та навіть регіональну розважальну індустрію, поринути у простір місцевих промислів та розвинути сферу послуг.

Варто сказати, що кожна територія (село, селище, місто, область, регіон) має свої унікальні місця або ознаки, які можна зробити привабливими. Якщо з якихось причин їх немає, їх можна створити штучним шляхом, тобто побудувати. За такими інгредієнтами громаду або певну територію (старостинський округ) можна швидко ідентифікувати, тобто впізнати. Наприклад, якась громада може славитись майстрами (наприклад, гончарне мистецтво), хтось — піснярами чи танцюристами, а в якійсь здійснюють діяльність талановиті художники.

Старостинський округ також можна розглядати як територію, на якій можна запровадити брендування. Зробити це можна за участю старости. Це допоможе розвинути округ та створити додаткові переваги для залучення інвесторів. До речі, деякі старости вже почали працювати над цим. Наприклад, питаннями брендування свого старостинського округу активно займається староста Червонодібровського старостинського округу Глибоцької ОТГ Чернівецької області, Волоського старостинського округу Новоолександрівської громади, а також старости Петриківської ОТГ Дніпропетровської області, Устилузької ОТГ Волинської області.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
староста, старостинський округ, брендування території, імідж території, територіальний брендинг додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті