Брендування території: а до чого тут староста?

В обраному У обране
Друк
Ковшова Олена, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»
Радник старости Березень, 2019/№ 1
Кажуть, староста — це не просто посадовець, а той, хто вболіває за свою територію та представляє її унікальність. Сучасний світ змушує нас звертати увагу не лише на товарні бренди, але й на територіальну конкуренцію. Люди асоціюють цікаві місця із певною назвою та «родзинками», які на ній розташовані. Це допомагає зробити територію привабливою та виводить її на рівень високої територіальної конкуренції, яка, у першу чергу, представляє собою ринок інвестицій та робочих місць, ринок туризму, а також місце для постійного проживання людей, і у першу чергу молоді. Остання виявляє бажання залишитись та працювати на ній все життя. Саме з цих причин на бренд та імідж території старості варто звернути не лише свою увагу, а й увагу мешканців та місцевої влади.

Про брендування території (старостинського округу)

Територіальний брендинг належить до одного з інструментів соціально-економічного розвитку територій. За допомогою «бренду» тієї чи іншої території можна розвивати туристичний напрям, сформувати внутрішню та навіть регіональну розважальну індустрію, поринути у простір місцевих промислів та розвинути сферу послуг.

Варто сказати, що кожна територія (село, селище, місто, область, регіон) має свої унікальні місця або ознаки, які можна зробити привабливими. Якщо з якихось причин їх немає, їх можна створити штучним шляхом, тобто побудувати. За такими інгредієнтами громаду або певну територію (старостинський округ) можна швидко ідентифікувати, тобто впізнати. Наприклад, якась громада може славитись майстрами (наприклад, гончарне мистецтво), хтось — піснярами чи танцюристами, а в якійсь здійснюють діяльність талановиті художники.

Старостинський округ також можна розглядати як територію, на якій можна запровадити брендування. Зробити це можна за участю старости. Це допоможе розвинути округ та створити додаткові переваги для залучення інвесторів. До речі, деякі старости вже почали працювати над цим. Наприклад, питаннями брендування свого старостинського округу активно займається староста Червонодібровського старостинського округу Глибоцької ОТГ Чернівецької області, Волоського старостинського округу Новоолександрівської громади, а також старости Петриківської ОТГ Дніпропетровської області, Устилузької ОТГ Волинської області.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити