Старости — «парашутисти», акробати чи весільні генерали?

Синяк Дмитро, журналіст вебпорталу «Децентралізація»
Радник старости Березень, 2021/№ 1
В обраному У обране
Друк
Учасники круглого столу на тему: «Староста в громаді: статус, мета та завдання» підтримали законопроєкт «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку інституту старост» № 4535 і рекомендували парламенту прийняти його.

Днями за ініціативою парламентського комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування відбувся круглий стіл на тему: «Староста в громаді: статус, мета та завдання». Захід підтримали Міністерство розвитку громад та територій України, асоціації органів місцевого самоврядування за сприяння та за підтримки Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO. Обговорювали насамперед статус, права, обов’язки та повноваження старости, принципи створення та проблематику формування старостинських округів та шукали шляхи подальшого розвитку інституту старост в Україні.

Про законодавчі ініціативи й музикантів в оркестрі

Відкрив захід народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Андрій Клочко.

«Посада старости запроваджена у 2015 році, загальні засади функціонування інституту старост визначає Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», а питання статусу як посадової особи регулюються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», — нагадав він.

«Староста має особливий статус: він представляє інтереси жителів, проте призначається головою громади. Крім того, його наділено виконавчими функціями. Відповідно до чинного законодавства, староста затверджується сільською, селищною, міською радами на строк її повноважень за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови. Проте дискусії щодо статусу, ефективності представницьких функцій, способу призначення на посаду, обсягу повноважень, визначення ролі в громаді, формування старостинських округів тощо не вщухають. А коли так, інститут старост треба реформувати. У контексті цієї проблеми законопроєкт «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку інституту старост» № 4535 від 22.12.2020 року є дуже своєчасним…»

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно