Староста & громада: поспілкуємось?

Ковшова Олена, заступник головного редактора видань «Місцеве самоврядування» та «Радник старости», аналітик
Радник старости Березень, 2021/№ 1
В обраному У обране
Друк
Староста має те, староста має се і ще багато чого, буває навіть складно описати декількома словами. А ще відусіль старости чують про те, що мають «розбудити» своїх мешканців, спілкуватись із ними та зробити з них «актив». І не зрозуміло, як саме це зробити: бігати по всіх дворах або брати гучномовець та запрошувати мешканців до розмови? А якщо вони не хочуть або їх не зачіпає ваша тема? Мешканці вашої громади — різні. І до кожного з них має бути особливий підхід. Молодь, літні люди, бізнесмени — різні аудиторії, з якими треба спілкуватись по-різному. З кожною з цих груп хоч раз, але доведеться поговорити, донести інформацію про те, що ви робите та для кого. Як побудувати плідну взаємодію з усіма мешканцями в громаді, поговоримо далі.

Якою має бути комунікація?

В ідеалі громада має розробити певну комунікаційну стратегію з огляду на те, яке населення проживає на території, та визначити шляхи й способи побудови механізмів комунікації між владою та громадою: жителями населених пунктів, громадськими організаціями, депутатським корпусом та виконавчим комітетом, представниками малого та середнього, а подекуди й великого (якщо такий є) бізнесу, представниками трудових колективів, ветеранськими та громадськими організаціями, молоддю тощо.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно