Ідеї для бізнесу

Редакція ВД
Власне Діло Вересень, 2009/№ 18
В обраному У обране
Друк
Стаття

Ідеї для бізнесу

 

Для організації та розкручування бізнесу необхідні гроші. Але не тільки. Ще потрібна ідея. І зовсім не обов’язково, щоб це було ноу-хау. «Старі пісні» на сучасний лад можуть додати нове звучання вашій справі. Пропонуємо декілька бізнес-ідей, основна цінність яких те, що вони працюють. Принаймні так стверджують наші колеги-підприємці.

Як казав великий комбінатор і геніальний підприємець Остап Бендер: «Бензин ваш — ідеї наші!» Поїхали!

 

Мрія Робін Гуда, або Луки, стріли, арбалети

Цей вид невеликого, але прибуткового бізнесу орієнтовано на прихильників екстремального відпочинку — любителів постріляти з екзотичної зброї — луків, арбалетів.

Для купівлі такого типу зброї не треба спеціального дозволу. І ще один великий плюс «за»: арбалетно-стрілецький бізнес —

ця ніша на сьогодні не зайнята, а бажаючих постріляти зі справжньої чоловічої зброї не бракує!

Перш за все необхідно знайти місце для тиру.

Для теплої пори року підійде галявина в міському парку або тентовий намет завдовжки 10 — 15 метрів та завширшки 5 — 6 метрів.

Із настанням холодів доведеться перебиратися до стаціонарного приміщення. Краще за все орендувати покинутий тир, що є практично у всіх школах.

Потім придбаваємо обладнання з розрахунку на два стрілецькі місця: 2 луки, 2 арбалети та 2 рушниці (для повного задоволення будь-яких «стрілецьких» бажань). Якщо справа піде, можна збільшити стрілецький парк та урізноманітнити асортимент.

Ну а тепер час розповісти про себе. Спершу рекламуємося в районі дислокації арбалетно-стрілецького тиру, і, якщо старт пройде успішно, незабаром увімкнеться сарафанне радіо. А там і постійні клієнти дозріють.

 

Дім на колесах

Ця ідея на перший погляд видається не зовсім реальною, але можна принаймні спробувати «пробити» клієнтуру. А раптом все не так уже й фантастично!

Отже, дім на колесах — це збільшений варіант будиночків-причепів до автомобіля. Ідеться про організацію виробництва будинків на базі автобусів. Якщо вірити родоначальникам цього бізнесу, у багатьох людей є мрія пересуватися планетою, не виходячи з власного будинку. Будиночок-причіп — малуватий для такої мрії, а от автобус — якраз те, що треба. Причому механічна переробка автобуса не потрібна — тільки внутрішня. І в результаті ми отримуємо зовні — звичайний автобус (їдь куди душа бажає), а всередині — повноцінний комфортабельний будинок!

Перш за все, як ви вже здогадалися, слід придбати автобус. Це можна зробити за свої гроші, перетворити його на будинок на колесах і продавати будинок-автобус клієнту вже в готовому вигляді.

А можна купити автобус за гроші клієнта та вже з його власного транспорту ліпити будинок на колесах.

Якщо ви не дизайнер, доведеться таким обзавестися. Власний дизайнер-професіонал гарний ще й тим, що має солідну напрацьовану клієнтуру. Варто лише одному небідному клієнту придбати розкішний дім на колесах, як до вас потягнуться його друзі. Адже вони анітрохи не гірші.

Такий бізнес добре розвивати у великих містах.

 

Варіанти. Кафе й магазини на базі автобусів

Конкуренція в цьому виді бізнесу практично відсутня.

Кафе-автобус може стояти на місці, а може рухатися заздалегідь наміченим маршрутом. Так само функціонуватиме й магазин-автобус.

 

Карету мені, карету!

Це не цитата із безсмертного твору О. С. Грибоєдова «Лихо з розуму», а ідея для бізнесу.

Кажуть, на карети нині попит. Прокататися до ЗАГСу та/або до церкви в кареті не проти молодята, подати кінний екіпаж до під’їзду коханої жінки взагалі круто, можна й начальника побалувати, покатавши на трійці. Сюди ж можна віднести різноманітні свята й народні гуляння, адже «… и какой же русский не любит быстрой езды. Тройка, птица-тройка...» і так далі, загалом, ви зрозуміли.

Головна заковика в кареті — вони не продаються. Отже, треба шукати майстрів, які спроможні якісно виготовити карету: щоб і надійна була, і мала королівський вигляд.

Пошук коней. Своїх заводити не будемо — візьмемо скакунів в оренду. Шукати коней можна на іподромах, кінних заводах і конефермах. Там же знайдемо і візника.

Далі — реклама та показові виступи!

 

Про братів наших менших

Скільки сімей змушені відпочивати по черзі через те, що ні з ким залишити домашнього улюбленця — собаку чи кота. Так, існують готелі для тварин. Але цей варіант підходить далеко не всім власникам тварин — дуже дорого.

Попит на тимчасове тримання тварин дуже великий

. Якщо ви любите тварин і маєте хороший досвід у поводженні з ними, можна подумати в цьому напрямі.

Для входження в бізнес підійде й міська квартира, але, звичайно, краще за все — заміський будиночок, у якому можна обладнати вольєри та організувати повноцінні прогулянки для тварин. Дуже важливо мати перевіреного ветеринара (і це незважаючи на те, що на тимчасове тримання треба брати тільки здорових тварин). Витрати на корми оплачує власник тварин.

З котами практично немає проблем. А от із собаками клопоту більше: вигулювати не менше двох разів на день, годувати за годинником. Але й оплата за тимчасове тримання котів і собак різна.

Успіх бізнесу криється тільки в одному:

якщо господаря, який повернувся з відпустки, зустріне веселий та відгодований чотириногий улюбленець, ви будете просто завалені замовленнями цілий рік!

 

Карабас Барабас на виїзді

Ця бізнес-ідея для творчих осіб, які люблять дітей. Ітиметься про організацію виїзного міні-лялькового театру, що гастролює дитячими садками.

Погодьтеся: замість того, щоб тягнути малюка в театр, тримати його в кріслі під час спектаклю, щоб він не рвонув до сцени, маятися разом з ним у духоті, набагато краще запросити казкових героїв прямо додому — тобто до дитячого садка. Дитина дістає величезну втіху не тільки від самого спектаклю, а й від можливості поглянути ближче на казкового героя, поспілкуватися безпосередньо з ним, а як пощастить, то й доторкнутися до казкового персонажа.

Для організації цього бізнесу добре мати кілька однодумців для створення чогось на зразок театральної трупи. Добре, якщо хто-небудь із вас має спецосвіту для роботи з дітьми. Але не обов’язково.

З обладнання необхідний музичний центр із пультом дистанційного керування, розбірна ширма (елементарно виготовляється власноруч) і, звичайно, іграшки. Іграшки теж можна зробити самим або взяти напрокат. Потім вибирається казка, підбирається музика, пісеньки (великий простір для творчості — можна вкласти у вуста лисичок-сестричок, колобків, вовків та інших героїв власний світогляд), записуються фонограми — й можна сміливо пропонувати свій товар.

Спілкуватися з приводу проведення спектаклів доведеться або із завідувачкою, або з методистом, або музичним працівником. Треба докласти всіх зусиль, щоб ні в кого з перелічених спеціалістів не виникло негативного враження від спілкування з вами.

Спектакль має тривати не більше 25 — 30 хвилин. Більше немає сенсу — діти перестають сприймати.

У день реально показувати три казки. Ціни на квитки мають бути відчутно нижчими, ніж у театрі. А тепер залишилося прорахувати витрати та доходи. Реклама не знадобиться: якщо ви сподобаєтеся хоча б в одному дитячому садку, інші дитячі установи про вас дізнаються протягом кількох днів.

 

Бізнес на порадах

Цю бізнес-ідею можуть успішно використовувати підприємці, які працюють у галузі краси та здоров’я. Ми маємо на увазі перукарні, косметологічні салони, масажні кабінети, фітнес-центри, ательє з пошиття одягу тощо.

Отже, суть ідеї в тому, що клієнти перелічених закладів (а ними є в основному жінки)

не запам’ятовують рекомендації, які їм надають майстри усно та безкоштовно. Потім клієнти приходять знову, перепитують і знову забувають, і знову приходять — словом, відбирають багато часу.

От і народилася ідея систематизувати матеріал та продавати панянкам необхідні ПОРАДИ.

Як обрати свій стиль в одязі, зачісці, макіяжі, як правильно підібрати аксесуари та кольори, як приховати вади фігури тощо.

Щоб прискорити процес спілкування, розробимо анкету, в якій клієнтка відмітить усі проблемні питання. Потім за відміченими пунктами за кілька хвилин видається заздалегідь роздрукований матеріал, акуратно запакований у пластиковий файл. Подібні усні послуги в імідж-центрах коштують недешево та й відбирають дуже багато часу.

Далі можна розробляти тематичні матеріали, наприклад: «Стиль і професія», «Секрети ділового іміджу жінки», «Що не подобається чоловіку в одязі жінки» тощо.

І не треба боятися ділитися професійними секретами з клієнтами.

Ви не тільки не втратите освічену клієнтку, а навпаки, придбаєте нових клієнтів з середовища її подруг: зазвичай усім подружкам теж хочеться отримати інструкцію для себе. І взагалі завжди легко працювати з людиною, яка знає, чого хоче, довіряє вам як професіоналу.

 

Ось такі бізнес-ідеї. Якщо у вас є що-небудь цікаве на тему, запрошуємо поділитися з колегами. А якщо вас що-небудь конкретно зацікавило в перелічених бізнесах, пишіть, телефонуйте. Розберемося детальніше.

 

Матеріал підготувала Олена Кедрус

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 10 грн
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд