Теми статей
Обрати теми

Що рік прийдешній нам готує: новинки-2010

Редакція ВД
Стаття

Що рік прийдешній нам готує: новинки-2010

 

«Новий рік — нові плани, нові надії... нова звітність, нові закони (а як же без них!)» — напевно промайне у багатьох із нас. Про те, які новини законодавства несе з собою новий 2010 рік, зараз і поговоримо.

Людмила СОЛОШЕНКО, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

Катерина СКРИПКІНА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»Олена УВАРОВА, юрист Видавничого будинку «Фактор»

 

ПДВ: реєстр податкових накладних — за новою формою

З 1 січня 2010 року всі платники ПДВ

повинні вести реєстр отриманих та виданих податкових накладних за новою формою, з урахуванням оновлених правил його заповнення. Нагадаємо: зміни до форми реєстру та порядку його ведення було внесено наказом ДПАУ від 26.10.2009 р. № 582 (див. «ВД», 2009, № 23, с. 2). Зі змінами, які відбулися, читачі вже могли ознайомитися в редакційному коментарі до цього документа, сьогодні лише стисло нагадаємо, що:

— розділи реєстру тепер міститимуть

нову графу «вид документа», в якій наводитимуться скорочені літерні позначення документів, що вносяться до реєстру (наприклад, ПН — податкова накладна, РК — розрахунок коригування, ЧК — касовий чек тощо згідно з прийнятим скороченням з пунктом 9.5 Порядку ведення реєстру); при цьому розділ I реєстру нарівні з графою 2 «дата отримання» також віднині міститиме нову графу 3 «дата виписки», що допоможе при заповненні додатка 5;

— також описується порядок виправлення помилок у реєстрі (методом «сторно» або коректурним способом); при цьому коригування помилок у реєстрі не спричинює необхідності формування нових (уточнюючих) реєстрів (

лист ДПАУ від 02.12.2009 р. № 26761/7/16-1117).

 

Зміни в Законі про податок з доходів

Закон № 1343

уносить зміни до статті 6 Закону № 889, згідно з якими вилучено підпункт «в» підпункту 6.1.2 Закону № 889, тобто з кола осіб, які мають право на підвищену пільгу, виключено осіб, які мають трьох або більше дітей віком до 18 років.

При цьому

підпункт 6.1.3 Закону № 889 доповнено підпунктом «е», в якому зазначені особи, які мають та виховують трьох або більше за дітей віком до 18 років. Отже, з 1 січня 2010 року особи, які мають та виховують трьох і більше дітей віком до 18 років, матимуть право на максимальну ПСП — із розрахунку на кожну таку дитину за умови, що їх заробітна плата не перевищить граничний розмір доходу, розрахований згідно з підпунктом 6.5.1 Закону № 889. Зазначені особи також матимуть право на додаткову ПСП «на себе».

Відповідно до

Закону № 1343 з 1 січня 2010 року підпункт 9.7.4 Закону № 889 буде доповнено підпунктом «ж», у зв’язку з чим із зазначеної дати не включатиметься до оподатковуваного доходу цільова благодійна допомога, яка надається резидентами — юридичними або фізичними особами в будь-якій сумі (вартості) платнику податку (батьку чи матері), який виховує трьох і більше дітей.

Згідно із

Законом № 1391 з 1 січня 2010 року пункт 5.3 Закону № 889, що містить перелік витрат, які дозволено включати до складу податкового кредиту, буде доповнено підпунктом 5.3.7. Згідно з новою нормою у складі податкового кредиту може бути відображено суму коштів, сплачених платником податку у зв’язку з переобладнанням належного йому транспортного засобу з використанням палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стисненого або скрапленого газу, інших видів біопалива. Суму таких витрат платник податків зможе включити до податкового кредиту до річної декларації за 2010 рік.

 

Хмелезбір справлятиметься ще 5 років

На законодавчому рівні особливості справляння хмелезбору підкоригує

Закон України «Про внесення зміни до Закону України «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства» від 05.03.2009 р. № 1067-VI, що набирає чинності з 1 січня 2010 року та передбачає, зокрема, що:

— справляння хмелезбору буде продовжено ще на 5 років —

до 31 грудня 2014 року;

— при реалізації алкоголю

за договорами комісії платником збору є суб’єкт господарювання, який одержує на свій рахунок виручку (інші види компенсації) від продажу алкогольної продукції;

— а також установлює (тобто дає визначення цьому поняттю як об’єкту оподаткування), що «

виручка» — це товарооборот, одержаний на всіх етапах реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольних напоїв та пива, у тому числі за операціями, що не передбачають оплати у грошовій формі (тобто включаючи і негрошові розрахунки, а отже, продажі алкоголю з розрахунками в бартерній формі також обкладаються хмелезбором на загальних підставах).

 

Зміни розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму та їх наслідки

Відповідно до

Закону № 1646 з 1 січня 2010 року повинні змінитися розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімумудовідка 1. У своєму листі від 24.12.2009 р. № 28800/7/17-0217 ДПАУ зазначила, що саме цей розмір мінзарплати та прожиткового мінімуму діє у січні 2010 року.

Розглянемо основні показники, на які вплине встановлення розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму на 1 січня 2010 року.

Установлення розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня 2010 року вплине на

розмір податкових соціальних пільг (далі — ПСП). Згідно з підпунктом 6.1.1 Закону № 889 «звичайна» ПСП визначається в розмірі, що дорівнює 50 % однієї мінімальної заробітної плати (з розрахунку на місяць), установленої законом на 1 січня звітного податкового року.

Якщо виходити з того, що мінзарплата на 1 січня 2010 року складає 869 грн., розмір «звичайної» ПСП складає 434 грн. 50 коп.

Розмір

підвищеної ПСП дорівнює 150 % від суми «звичайної» ПСП (651 грн. 75 коп.), а розмір максимальної ПСП — 200 % від суми «звичайної» ПСП, тобто 869 грн. (підпункти 6.1.2 і 6.1.3 Закону № 889).

Згідно з

пунктом 22.5 Закону № 889 для цілей застосування норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації злочинів або правопорушень суму неоподатковуваного мінімуму встановлено на рівні звичайної ПСП.

У зв’язку з установленням розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня 2010 року

зміниться розмір мінімального страхового внеску до Пенсійного фонду. Відповідно до статті 1 Закону № 1058 розмір цього показника визначається шляхом множення розміру мінімальної заробітної плати на розмір страхового внеску, установленого Законом на день отримання заробітної плати.

Установлення на 1 січня 2010 року прожиткового мінімуму спричинить збільшення граничного розміру заробітної плати для застосування ПСП.

Відповідно до

підпункту 6.5.1 Закону № 889 ПСП застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї згідно із законодавством виплати, компенсації та відшкодування), якщо його розмір не перевищує суму, яка дорівнює сумі місячного прожиткового мінімуму, що діє для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженій на 1,4 та округленій до найближчих 10 грн.

Отже, розмір заробітної плати, яка дає право на ПСП, складає 12200 грн. (869 грн. х 1,4).

Граничний розмір заробітної плати для застосування одному з батьків ПСП «на дітей» визначається як добуток суми, визначеної згідно з

підпунктом 6.5.1 Закону № 889, і відповідної кількості дітей.

Зміна граничного розміру доходу, що дає право на ПСП, спричиняє зміну неоподатковуваного розміру окремих видів доходів, передбачених

Законом № 889. Так, наприклад, збільшиться розмір неоподатковуваної нецільової благодійної допомоги, що надається згідно з підпунктом 9.7.3 Закону № 889.

Від розміру прожиткового мінімуму залежить розмір максимальної заробітної плати (доходу), з якого справляються внески до фондів соціального страхування. Розмір цього показника дорівнює п’ятнадцяти розмірам прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб (13035 грн.).

Заробітна плата у 2010 році повинна буде індексуватися в межах прожиткового мінімуму, який буде встановлено для працездатної особи.

 

Зміни у сфері пенсійного страхування

У 2010 році для деяких платників зміняться страхові внески до Пенсійного фонду.

Згідно з

пунктом 4.1 Інструкції № 21-1 з 1 січня 2010 року збільшиться та складе 60 % мінімального страхового внеску розмір внеску до Пенсійного фонду для підприємств, установ, організацій, військових частин та органів, що виплачують заробітну плату (винагороду), грошове забезпечення, допомогу:

— особам, які згідно із законами отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (

підпункт 2.2.14 Інструкції № 21-1);

— одному з непрацюючих працездатних батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, які фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, а також непрацюючим працездатним особам, які здійснюють догляд за інвалідом I групи або за престарілим, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досяг 80-річного віку (

підпункт 2.2.15 Інструкції № 21-1).

У цьому випадку розмір мінімального страхового внеску визначається шляхом множення мінімального розміру заробітної плати, установленої законом на час, за який здійснюється розрахунок сум страхових внесків, на ставку внеску, установлену для застрахованих осіб, зазначених у

підпунктах 2.2.14 — 2.2.16 Інструкції № 21-1 (33,2 %).

 

Мінімальна погодинна заробітна плата

З 1 січня 2010 року набере чинності

Закон № 1574, яким унесено зміни до КЗпП та Закону про оплату праці. Згідно з новими редакціями частини 1 статті 95 КЗпП та частини 1 статті 3 Закону про оплату праці мінімальна заробітна плата — це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може здійснюватися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт). Тобто з 1 січня 2010 року має бути встановлено мінімальну погодинну заробітну плату. У зв’язку з цим Кабінету Міністрів України доручено розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі у двомісячний строк із дня опублікування Закону № 1574.

 

У 2010 році збільшиться тривалість додаткової відпустки на дітей

Законом № 1343

, який набере чинності з 1 січня 2010 року, унесено зміни до частини 1, 2 статті 1821 КЗпП та частини 1, 2 статті 19 Закону про відпустки. Із зазначеної дати жінці, яка працює і має двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або яка всиновила дитину, одинокій матері, батьку, який виховує дитину без матері (у тому числі в разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла дитину під опіку, щорічно надаватиметься додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових та неробочих днів (стаття 73 КЗпП). За наявності декількох підстав для такої відпустки її тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.

Нагадаємо: до 2010 року тривалість додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, становила 7 календарних днів, а за наявності декількох підстав — не більше 14 календарних днів.

 

З січня 2010 року вводиться нова звітність до Пенсійного фонду

Постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 р. № 26-1

прийнято новий Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України, який набирає чинності з 1 січня 2010 року.

Із восьми додатків до нового Порядку щомісячно страхувальники подаватимуть додаток 4 — не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення базового звітного періоду. Якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий та інший неробочий день, то останнім днем строку вважається перший після нього робочий день.

Строки подання звіту до Пенсійного фонду України страхувальниками за січень, лютий, березень 2010 року може бути продовжено керівником відповідного органу ПФУ за заявою страхувальника на строк до 7 календарних днів.

Додаток 4 складається з 10 таблиць. Більшість підприємств та підприємців зобов’язані будуть подавати деякі з них, а саме:

— таблицю 1 — Нарахування внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (аналог додатка 23);

— таблицю 5 — Трудові відносини застрахованих осіб (подається в разі якщо протягом звітного місяця приймалися або звільнялися працівники підприємства);

— таблицю 6 — Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам (призначається для відображення сум фактично нарахованої зарплати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру за виконані роботи (послуги), за винятком лікарняних та відпускних, у розрізі кожної застрахованої особи);

— таблицю 7 — Суми, нараховані за дні тимчасової непрацездатності, щорічні та додаткові відпустки і суми, нараховані в минулих періодах (заповнюється в розрізі кожної застрахованої особи в разі наявності нарахувань суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, допомоги по тимчасовій непрацездатності, суми відпускних, суми зарплати, нарахованої на підставі бухгалтерських та інших документів, згідно з якими здійснюється нарахування або які підтверджують нарахування зарплати в попередніх періодах, на які страхувальником помилково нараховані страхові внески, суми перерахунків зарплати, пов’язані з уточненням кількості відпрацьованого часу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю);

— таблицю 8 — Наявність підстав для врахування стажу окремим категоріям осіб згідно із законодавством.

Таким чином, починаючи зі звіту за січень 2010 року персоніфікована звітність на застрахованих осіб буде щомісячною.

З 1 січня 2010 року втратить чинність

Порядок формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, які використовуються в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, затверджений постановою правління ПФУ від 10.06.2004 р. № 7-6, підпункти 11.1 — 11.16 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до ПФУ, затвердженої постановою правління ПФУ від 19.12.2003 р. № 21-1, та додатки 23, 25, 26, 27, 31, 32, 34 до цієї Інструкції.

Звітність до Пенсійного фонду за звітні періоди 2009 року, у тому числі персоніфікована звітність за 2009 рік, подається у колишні строки та за старими формами.

 

Мораторій на неподаткові перевірки: дія триває

До 31 грудня 2010 року (як це передбачено

постановою КМУ від 21.05.2009 р. № 502) продовжує діяти мораторій на планові перевірки (крім перевірок суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику та планових перевірок щодо дотримання санітарного та податкового законодавства), а проведення позапланових перевірок, як і раніше, можливо тільки (1) за зверненнями фізичних та юридичних осіб через порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства або (2) на прохання самого суб’єкта господарювання.

Як інформував Держкомпідприємництва

листом від 10.09.2009 р. № 10928, Перелік органів виконавчої влади, уповноважених здійснювати державний нагляд (контроль) (усього 39 органів), що підпадають під дію постанови КМУ від 21.05.2009 р. № 502, а також Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з високим ступенем ризику, розміщено на сайті Держкомпідприємництва www.dkrp.gov.ua у рубриці «Прес-центр».

 

Оренда держмайна

Оренда держнерухомості в побутових цілях — за однією орендною ставкою

З 1 січня 2010 року набере чинності

постанова КМУ «Про внесення змін до додатка 2 до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду державного майна» від 17.07.2009 р. № 762, яка підкоригує додаток 2 до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду державного майна, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 (далі — Методика № 786), де наведено орендні ставки за використання нерухомого державного майна.

У результаті змін, що вносяться, більшість із випадків оренди об’єктів держнерухомості в побутових цілях, раніше відображені окремими позиціями в різних

пунктах (пункти 18, 20, 21, 22, 24) додатка 2 (з відповідною кожному з них орендною ставкою), виявляться об’єднаними в один загальний «побутовий» випадок, у зв’язку з чим пункт 21 додатка 2 поповниться новою об’єднуючою їх «побутовою» позицією під назвою «Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють побутове обслуговування населення» з відведеною їй орендною ставкою 5 % (докладніше про це див. у таблиці).

 

Додаток 2 до Методики № 786

(зміни, що відбулися)

Було до 31.12.2009 р. (з 01.01.2010 р. виключено)

Стало з 01.01.2010 р. (згідно з постановою КМУ від 17.07.2009 р. № 762)

Розміщення:

орендна ставка

Пункт 21 доповнено абзацом «Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють побутове обслуговування населення»

орендна ставка

пункт 18

— фотоательє (абзац 4)

7 %

5 %

пункт 20

— хімчисток (абзац 6)

— майстерень з ремонту електропобутових товарів (абзац 7)

6 %

пункт 21

— перукарень (абзац 2)

— майстерень з ремонту одягу (абзац 7)

5 %

пункт 22

— майстерень з ремонту взуття (абзац 5)

— майстерень з ремонту годинників (абзац 6)

4 %

пункт 24

— лазень, пралень загального користування (абзац 5)

2 %

 

Отже, з нового року

розмір орендної ставки при оренді держмайна під розміщення таких побутових об’єктів становитиме 5 %.

Вочевидь, ці зміни покликано дещо впорядкувати «побутовий» випадок та зробити його на кшталт

Класифікатора державного майна, затвердженого наказом Фонду держмайна України від 15.03.2006 р. № 461, у додатку 1 до якого всі перелічені об’єкти побутового обслуговування об’єднано під загальним кодом 105. Щоправда, деякі варіанти «побутової» оренди все ж залишилися незмінними. Так, у разі оренди держмайна для розміщення:

— салонів краси, саун, турецьких лазень, соляріїв, кабінетів масажу, тренажерних залів (

абзац 3 пункту 4 додатка 2) — збережено орендну ставку 25 %;

— майстерень з ремонту ювелірних виробів (

абзац 4 пункту 8 додатка 2) — зберігається орендна ставка 20 %;

— громадських туалетів (

абзац 3 пункту 22 додатка 2) — збережено орендну ставку 4 %.

Застосування орендних ставок у зниженому 45 % розмірі (дію пільги на 2010 рік збережено)

Постановою КМУ від 02.12.2009 р. № 1341

продовжено на 2010 рік дію пільги із застосування зниженого розміру орендних ставок при розрахунку плати за оренду державного майна (застереження «до 1 січня 2011 року» унесено до постанови КМУ «Деякі питання оренди державного майна» від 25.03.2009 р. № 316). Отже, у наступному році при оренді держмайна орендні ставки, визначені в додатку 2 до Методики № 786, застосовуються також у розмірі 45 % установленого обсягу. Виняток, як і раніше, становлять випадки оренди держмайна в ситуаціях, обумовлених у пунктах 1 — 3 додатка 2 до Методики № 786 (зокрема, під розміщення пунктів продажу лотерейних квитків, пунктів обміну валюти, банкоматів, ресторанів з нічним режимом роботи, торговельних об’єктів з продажу ювелірних виробів, антикваріату, мобільних операторів та інтернет-провайдерів тощо), на які ця пільга не поширюється.

 

Значно посилюється відповідальність за корупцію

До боротьби з корупцією, ураховуючи її масштабність, законодавець підійшов комплексно, ухваливши одночасно три закони, спрямовані на подолання цього негативного соціального явища.

Загальні засади здійснення заходів, спрямованих на запобігання та протидію корупції, відшкодування заподіяної в результаті корупційних правопорушень шкоди, відновлення порушених прав, свобод або інтересів фізичних чи юридичних осіб, держави закріплено в

Законі України «Про засади запобігання та протидії корупції» від 11.06.2009 р. № 1506-VI.

Закон України «Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень» від 11.06.2009 р. № 1507-VI

установлює відповідальність для всіх юросіб, крім тих, які утримуються повністю за рахунок державного або місцевих бюджетів. При цьому юридична особа несе відповідальність за вчинення від її імені та в її інтересах керівником такої юрособи, її засновником, учасником чи іншою уповноваженою особою самостійно або у співучасті одного зі злочинів, що умовно об’єднуються у групу корупційних.

Ще одним актом —

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» від 11.06.2009 р. № 1508-VI — значно поповнено перелік правопорушень, за які до відповідальності притягуються безпосередньо фізичні особи. Так, зокрема, для деяких категорій посадових осіб відповідальність передбачено за:

отримання неправомірної вигоди для себе чи іншої особи;

незаконне сприяння з використанням посадового положення фізичним або юридичним особам у провадженні ними господарської діяльності, отриманні субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів, пільг, укладенні контрактів (у тому числі на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти) з метою отримання за це неправомірної вигоди;

провадження безпосередньо або через посередників чи інших осіб підприємницької діяльності, а також виконання ними роботи за сумісництвом (крім викладацької, наукової, творчої роботи або медичної практики, у позаробочий час);

незаконне входження безпосередньо або через представника чи підставних осіб до складу органу управління або наглядової ради підприємства або організації, що має на меті отримання прибутку (крім випадків безпосереднього виконання функцій з управління акціями (частками, паями), які належать державі, або представництво інтересів держави в раді товариства (наглядовій раді), ревізійній комісії господарського товариства), якщо інше не передбачено законом тощо.

 

Спроститься порядок придбання прав на землю

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку придбання прав на землю» від 05.11.2009 р. № 1702-VI

унесено зміни до Земельного кодексу України, якими спрощується порядок придбання фізичними та юридичними особами права власності та користування на земельні ділянки із земель державної та комунальної власності, а також прав на земельну ділянку під час придбання розташованого на ній об’єкта нерухомості.

 

Новий штраф у Законі № 2181

Основна мета, яку мав вирішити

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з питань космічної діяльності» від 19.05.2009 р. № 1342-VI, — увести низку пільг для суб’єктів космічної діяльності.

Однак у цьому

Законі є норма, яка стосується всіх суб’єктів господарювання, а не тільки суб’єктів космічної діяльності. Ідеться про доповнення пункту 17.1 Закону № 2181 новим підпунктом 17.1.61, у результаті чого вводиться відповідальність за «умисне ухилення від оподаткування», під яким розуміється використання податкової пільги не за призначенням та/або всупереч умовам або цілям її надання згідно із законом з питань відповідного податку, збору (обов’язкового платежу), а також за використання податкової пільги особами, для яких вона не призначена. За перелічені дії встановлюється санкція у вигляді «сплати додатково до штрафів, визначених в підпунктах 17.1.1 — 17.1.5 цього пункту, за наявності підстав для їх накладення, суми податків, які підлягали нарахуванню без застосування податкової пільги, а також штрафу в розмірі 200 відсотків від такої суми».

Документи та консультації

КЗпП

— Кодекс законів про працю України від 10.12.71 р.

Земельний кодекс

— Земельний кодекс України від 25.10.2001 р. № 2768-III.

Закон про оплату праці

— Закон України «Про оплату праці» від 24.03.95 р. № 108/95-ВР.

Закон про відпустки

— Закон України «Про відпустки» від 15.11.96 р. № 504/96-ВР.

Закон № 1343

— Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» від 19.05.2009 р. № 1343-VI.

Закон № 889

— Закон України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV.

Закон № 1646

— Закон України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20.10.2009 р. № 1646-VI.

Закон № 1574

— Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці» від 25.06.2009 р. № 1574-VI.

 

Довідкова інформація (довідка)

1 Розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, які встановлені Законом № 1646, такі:

 

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць

Соціальні та демографічні групи населення

Період дії

01.01.2010 — 31.03.2010

01.04.2010 — 30.06.2010

01.07.2010 — 30.09.2010

01.10.2010 — 30.11.2010

01.12.2010 —

Розмір прожиткового мінімуму

Загальний показник (без прив’язки до груп населення)

825 грн.

839 грн.

843 грн.

861 грн.

875 грн.

Діти у віці до 6 років

755 грн.

767 грн.

771 грн.

787 грн.

799 грн.

Діти у віці від 6 до 18 років

901 грн.

917 грн.

921 грн.

941 грн.

957 грн.

ПРАЦЕЗДАТНІ ОСОБИ

869 грн.

884 грн.

888 грн.

907 грн.

922 грн.

Особи, які втратили працездатність

695 грн.

706 грн.

709 грн.

723 грн.

734 грн.

 

Мінімальна зарплата

 

Термін дії

01.01.2010 — 31.03.2010

01.04.2010 — 30.06.2010

01.07.2010 — 30.09.2010

01.10.2010 — 30.11.2010

01.12.2010 —

Розмір мінзарплати

869 грн.

884 грн.

888 грн.

907 грн.

922 грн.

 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі