Теми статей
Обрати теми

На замітку. Індексуємо зарплату за червень

Редакція ВД
Коментар

На замітку

 

Розпорядження КМУ про відображення податкових накладних, що запізнилися, скасовано

Розпорядження КМУ «Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 р. № 1120» від 19.05.2010 р. № 1071-р

 

Кабмін

визнав таким, що втратило чинність, своє розпорядження від 09.09.2009 р. № 1120-р, згідно з яким, зокрема:

— було встановлено нові правила відображення податкових накладних, що запізнилися. Відповідно існує деяка надія на те, що податківці більше не «чіплятимуться» до податкових накладних, отриманих із запізненням (читай — не вимагатимуть документального підтвердження отримання їх із запізненням);

— органам ДПС було надано право анулювати реєстрацію платника ПДВ у разі виявлення факту виписування податкових накладних без відображення їх у декларації.

 

Головдержавтоінспекція про обов'язкові документи при перевезенні: водію підприємця потрібний подорожній лист, а фотокопію ліцензії замість ліцензійної картки використовувати не можна

Лист Головдержінспекції на автомобільному транспорті від 06.05.2010 р. № 41/1-9-К-69

 

У цьому

листі Головна держінспекція на автомобільному транспорті висловила свою думку щодо таких запитань: чи можна замість ліцензійної картки використовувати засвідчену автоперевізником фотокопію ліцензії і чи має бути у водія подорожній лист, якщо перевізником є фізична особа — підприємць.

Ці запитання виникають здебільшого у зв'язку з появою

постанови Кабміну від 25.02.2009 р. № 207, якою було затверджено Перелік документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні (далі — постанова № 207, див. «ВД», 2009, № 7, с. 2). У постанові № 207 було зазначено, що в разі перевезень на договірних умовах замість ліцензійної картки можна використовувати засвідчену автоперевізником фотокопію ліцензії. Проте Головдержінспекція на автомобільному транспорті в цьому листі наполягає на необхідності надати пріоритет Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 р. № 2344-III (далі — Закон про автотранспорт). Визнаємо, підстави для цього є: частина 14 статті 14 Закону про автотранспорт вимагає наявності саме ліцензійної картки і будь-яких застережень про можливість винятків з цього правила не містить. Наявним є протиріччя між постановою № 207 та приписами Закону про автотранспорт, яке дійсно має вирішуватися на користь Закону.

Утім, неоднорідна щодо цього питання судова практика дає шанс на успіх під час оскарження фінсанкцій у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (

1700 грн.) у разі їх застосування до перевізника за відсутність ліцензійної картки (стаття 60 Закону про автотранспорт). Щодо цього питання є як позитивні для суб'єктів господарювання рішення судів, які визнають правомірність використання переліку з постанови № 207 (див. постанови Рівненського окружного адмінсуду від 05.01.2010 р., Львівського окружного адмінсуду від 25.06.2009 р. у справі № 2а-3194/09/1370 тощо), так і негативні, які вказують на пріоритет Закону про автотранспорт (див. постанови Луганського окружного адміністративного суду від 16.02.2010 р. у справі № 2а-28497/09/1270, Миколаївського окружного адмінсуду від 26.10.2009 р. у справі № 2а-4280/09/1470 тощо).

Однозначну ж відповідь на запитання: достатньо того, щоб у салоні автотранспортного засобу була фотокопія ліцензії чи це обов'язково має бути ліцензійна картка, можна буде отримати лише після внесення відповідних змін до

Закону про автотранспорт.

Дещо відрізняється ситуація з питанням

щодо необхідності наявності у водія фізичної особи — підприємця подорожнього листа (якщо він надає послуги з перевезення). Так, якщо для водіїв перевізників — юридичних осіб його наявність у статті 48 Закону про автотранспорт передбачена як обов'язкова, то для водіїв перевізників — фізичних осіб подорожній лист серед обов'язкових документів не зазначено. Однак у цьому листі Головдержавтоінспекція стверджує, що підприємці під час надання послуг з перевезення повинні мати подорожні листи. Аргументи в Головдержавтоінспекції такі: відповідно до статті 48 Закону про автотранспорт документами для фізичної особи, яка здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника — ліцензія і документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія — посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж,

інші документи, передбачені законодавством України.

Таким чином, Головдержавтоінспекція зазначає, що подорожній лист у водіїв, які є фізичними особами — підприємцями та надають послуги з перевезення вантажів,

є іншим документом, передбаченим законодавством, а саме статтею 16 Закону України «Про дорожній рух», відповідно до якої водій зобов'язаний мати при собі та надавати для перевірки подорожні (маршрутні) листи та документи на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях).

 

Унесено зміни до Закону про боротьбу з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом

Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом» від 18.05.2010 р. № 2258-VI

 

Цим

Законом Уряд виклав у новій редакції Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом» (далі – Закон).

Згідно з новою редакцією

Закону, зокрема, обов'язковому фінансовому моніторингу підлягають фінансові операції, які проводяться на суму 150000 грн. і більше, для суб'єктів господарювання, які проводять азартні ігри, — 13000 грн. Нагадаємо, що раніше фінансовому моніторингу підлягали фінансові операції, що проводяться на суму від 80000 грн.

Крім цього, суттєво

розширено перелік суб'єктів первинного фінансового моніторингу . Так, до зазначених суб'єктів тепер належать у тому числі нотаріуси, адвокати, аудитори, підприємці, які надають послуги з бухобліку, юристи, торговці нерухомістю.

Також

посилено відповідальність осіб за невиконання вимог Закону та/або нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом: установлено конкретні види порушень, для кожного з яких передбачено відповідний розмір штрафу.

Відповідних

змін зазнала й адміністративна відповідальність, передбачена статтею 1669 КпАП за порушення законодавства щодо боротьби з відмиванням доходів. Уточнено «умови» і для застосування кримінальної відповідальності за навмисне порушення вимог законодавства щодо боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом (стаття 2091 Кримінального кодексу України).

 

Посилено вимоги щодо безпечності та якості молочних продуктів

Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про молоко та молочні продукти» щодо безпечності та якості молочних продуктів» від 15.04.2010 р. № 2132-VI

 

Відповідно до внесених змін, зокрема:

1.

Заборонено відокремлення процесу пакування молочних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів атестованими структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, які входять до складу одного об'єднання).

2. Установлено, що

у виробництві традиційних молочних продуктів (масла, сирів; ацидофіліну, кислого молока, ряжанки, сметани, сиру кисломолочного; кефіру) забороняється використовувати жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори та консерванти.

3. Установлено, що

виробництво молока, молочної сировини та молочних продуктів здійснюється за наявності експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з їх виробництва, який видається відповідним головним державним інспектором ветеринарної медицини.

При цьому

виробництво молочних продуктів для спеціального дієтичного вживання (використання), у тому числі продуктів для дитячого харчування, харчування для спортсменів та осіб літнього віку здійснюється за наявності експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з їх виробництва, виданого відповідним головним державним санітарним лікарем.

4. Уточнено, що

атестат виробництва молока, молочної сировини та молочних продуктів видається безоплатно протягом місяця з дня подання відповідної письмової заяви.

 

Кабмін установив механізм визначення та застосування почасової мінімальної зарплати: нічого нового

Постанова КМУ «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі» від 05.05.2010 р. № 330

 

Нагадаємо, що

Законом України від 25.06.2009 р. № 1574-VI з 1 січня 2010 року запроваджено погодинну оплату праці.

На виконання

пункту 2 розділу II цього Закону Кабмін цією постановою встановив механізм визначення мінімальної зарплати в погодинному розмірі. Так, погодинна мінімальна зарплата:

— визначається

виходячи з розміру мінімальної зарплати на місяць і середньомісячної норми тривалості робочого часу за рік при 40-годинному робочому тижні;

установлюється в Законі про держбюджет на відповідний рік одночасно з установленням розміру мінімальної зарплати на місяць.

Так,

Законом про держбюджет-2010 розмір погодинної мінімальної зарплати на 2010 рік установлено такий: з 1 січня — 5,20 грн.; з 1 квітня — 5,29 грн.; з 1 липня — 5,32 грн.; з 1 жовтня — 5,43 грн.; з 1 грудня — 5,52 грн.

Кабмін також установив, що

підвищення погодинної мінімальної зарплати не є підставою для збільшення нормованих завдань, установлених на годину роботи.

Крім цього, визначено, що

погодинна мінімальна зарплата застосовується:

на підприємствах незалежно від форми власності в разі встановлення в колективних договорах або за погодженням з профспілковими чи іншими органами, які представляють трудовий колектив, погодинної оплати праці із застосуванням відповідних нормативних завдань та обліку фактичного робочого часу;

фізичними особами, які використовують найману працю з погодинною оплатою праці;

— в установах та організаціях, що фінансуються з бюджету, у разі прийняття Кабміном рішення

про встановлення працівникам погодинної оплати праці.

Установлення погодинної оплати праці не є підставою для скорочення нормальної тривалості робочого часу.

 

Нюанси нарахування внесків до ПФУ на суми виплат за минулі та майбутні періоди: ПФУ нагадує

Лист Пенсійного фонду України від 08.04.2010 р. № 5996/03-20

 

Згідно з роз'ясненнями ПФУ страхові внески до Пенсійного фонду на суми виплат за минулі та майбутні періоди нараховуються з урахуванням таких особливостей:

 

 

Нарахування страхових внесків за минулі періоди

Нарахування страхових внесків за майбутні періоди

Розмір пенсійного внеску

Застосовується розмір пенсійного внеску, який діяв на день нарахування виплат (доходу)

Застосовується розмір пенсійного внеску, який діє на день нарахування виплат (доходу)

Розмір максимальної величини виплат, з якої сплачуються страхові внески*

Обмеження виплат, на які нараховуються пенсійні внески, максимальною величиною* здійснюється за кожний місяць окремо в розмірі, котрий діяв у періоді, за який здійснюється нарахування виплат

Обмеження виплат, на які нараховуються пенсійні внески, максимальною величиною* здійснюється за кожний місяць окремо в розмірі, котрий діє та діятиме в періоді, за який здійснюється нарахування виплат

* 15 розмірів прожиткового мінімуму, установленого для працездатних осіб.

 

При цьому ПФУ звертає увагу на те, що

в зазначеному вище порядку здійснюється нарахування пенсійних внесків лише на такі виплати, як лікарняні та відпускні.

У разі якщо працівнику здійснюються донарахування заробітної плати, пов'язані з

іншими обставинами, ставка пенсійного внеску та максимальна величина застосовуються в розмірах, які діють у момент їх нарахування.

 

Рядки 6 і 7 таблиці 1 пенсійного додатка 4: посібник щодо заповнення від Пенсійного фонду

Лист ПФУ від 30.03.2010 р. № 5275/03-30

 

У цьому

листі ПФУ надав роз'яснення щодо заповнення рядків 6 «Сума, на яку збільшено внески у зв'язку з виправленням помилки у період після 01.01.2004» і 7 «Сума, на яку зменшені внески у зв'язку з виправленням помилки у період після 01.01.2004» таблиці 1 Звіту до Пенсійного фонду.

Так, ПФУ роз'яснив, що

зазначені рядки заповнюються платником лише в тих випадках, коли ним самостійно виявлено відповідно заниження або завищення сум нарахованих пенсійних внесків у періодах, які передують звітному.

Крім цього, ці рядки використовуються платниками в

разі неправильного застосування максимальної величини, з якої справляються страхові внески. У такому разі в рядку «Зміст помилки» слід зазначити, що перерахунок пенсійних внесків проведено у зв'язку зі зміною максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників.

При цьому

в рядках 6а «Сума виплати (заробітку, доходу), на яку донараховані страхові внески» і «Сума виплати (заробітку, доходу), на яку зайво нараховані страхові внески» таблиці 1 Звіту платник зазначає об'єкт, на який відповідно донараховано або зайво нараховано пенсійні внески.

Автори

листа також звернули увагу на те, що при заповненні рядка 6а зазначена в ньому сума відображається в таблиці 7 Звіту з кодом типу нарахувань 4, а при заповненні рядка 7а зазначена в цьому рядку сума відображається в таблиці 7 Звіту з кодом типу нарахувань 5.

На закінчення свого роз'яснення ПФУ зазначив, що

рядки Звіту, що розглядаються, не використовуються для коригування або виправлення помилок, пов'язаних з коригуванням нарахованого фонду оплати праці, допущених у попередніх періодах. Вони відображаються у фонді оплати праці того місяця, в якому було здійснено нарахування.

 

Сплата земельного податку за землі, грошову оцінку яких не проведено: важливі роз'яснення від ДПАУ

Лист ДПАУ від 19.05.2010 р. № 9771/7/15-0717

 

Нагадаємо, що

статтею 62 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» від 27.04.2010 р. № 2154-VI, який «дещо запізнився», передбачено, що у 2010 році до ставок земельного податку (визначених у частині 2 статті 7 Закону про плату за землю) за землями населених пунктів, грошову оцінку яких не проведено, застосовується коефіцієнт 3,2.

Водночас на момент складання розрахунку земельного податку на 2010 рік ніхто ще не знав, що коефіцієнт буде саме такий (3,2), і через це використовувався торішній коефіцієнт 3,1.

Що робити платнику податків у зв'язку з цим, ДПАУ вирішила роз'яснити у цьому

листі:

1) ураховуючи, що

Закон про держбюджет-2010 у частині «земельних» норм набув чинності з 30.04.2010 р., новий коефіцієнт індексації (3,2) ставок земельного податку за землями населених пунктів, грошову оцінку яких не проведено, застосовується з 30.04.2010 р. Відповідно до 30.04.2010 р. застосовуються ставки земельного податку, збільшені в 3,1 раза, як це було передбачено статтею 63 Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» від 26.12.2008 р. № 835-VI;

2) відповідно до

пункту 5 Порядку від 26.10.2001 р. № 434 у разі зміни суми земельного податку платник повинен подати новий звітний Розрахунок земельного податку з виправленими показниками (тобто необхідно уточнити суму земельного податку за період з 30 квітня до кінця 2010 року). Як ми й передбачали, подати новий звітний Розрахунок (з позначкою в полі «Новий звітний розрахунок») потрібно було до 20.05.2010 р. уключно. При цьому штраф, передбачений пунктом 17.2 Закону № 2181, не застосовується.

 

Перелік випадків, коли при визначенні бази обкладення ПДВ застосовуються звичайні ціни

Довідка ВАСУ про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами окремих норм Закону про ПДВ від 15.04.2010 р.

 

ВАСУ навів

вичерпний перелік випадків, коли при визначенні бази обкладення ПДВ застосовуються звичайні ціни. До них належать такі операції:

— в яких договірні ціни менше звичайних більше ніж на 20 %;

— бартерні;

— безоплатна передача товарів або послуг;

— натуральні виплати в рахунок оплати праці фізичним особам;

— передача товарів (робіт, послуг) у межах балансу платника податку для невиробничого використання, витрати на яке не належать до валових витрат і не підлягають амортизації;

— поставка товарів або послуг пов'язаним з платником податку особам;

— поставка товарів або послуг суб'єкту підприємництва, не зареєстрованому платником ПДВ;

— поставка товарів або послуг із використанням вексельних розрахунків або розрахунків іншими борговими інструментами;

— ліквідація виробничих або невиробничих фондів за самостійним рішенням платника податку;

— безоплатна передача основних фондів особі, не зареєстрованій платником ПДВ;

— переведення основних фондів до складу невиробничих;

— використання в операціях, які не є об'єктом обкладення ПДВ або звільнені від обкладення ПДВ, придбаних товарів, послуг або основних фондів, за якими було відображено податковий кредит з ПДВ у поточному або в попередніх податкових періодах;

— поставка культурних цінностей для розрахунку бази оподаткування у вигляді дилерської маржі;

— умовний продаж товарних залишків та основних фондів, які є у платника податку на день анулювання свідоцтва про його реєстрацію платником ПДВ.

 

ДПАУ підтвердила свою позицію: під час виплати доходу приватному нотаріусу суб'єкт господарювання повинен утримати ПДФО

Лист ДПАУ від 12.03.2010 р. № 2486/6/17-0716, № 5024/7/17-0717

 

ДПАУ, як і раніше, вважає, що

доходи приватних нотаріусів обкладаються податком з доходів за загальними правилами, установленими Законом про податок з доходів, за ставкою 15 %.

Таким чином, суб'єкт господарювання, який виплачує дохід приватному нотаріусу, як податковий агент зобов'язаний утримати з виплати податок з доходів

(пункт 1.15 і підпункт 8.1.1 Закону про податок з доходів), перерахувати його та зазначити інформацію про це у формі № 1ДФ.

Також ДПАУ звернула увагу на те, що

лише при виплаті доходів у будь-яких негрошових формах до об'єкта оподаткування застосовується «натуральний» коефіцієнт.

 

Порядок обчислення та сплати збору за спецводокористування у 2010 році: роз'яснює ДПАУ

Лист ДПАУ від 07.05.2010 р. № 9040/7/15-0817

 

Як зазначає ДПАУ, відповідно до

статті 9 Закону про держбюджет на 2010 рік з 30 квітня 2010 року при обчисленні податкових зобов'язань щодо збору за відповідні податкові (звітні) періоди 2010 року платники повинні застосовувати нормативи збору, затверджені в додатку 2 до Закону України від 03.06.2008 р. № 309-VI, із застосуванням коефіцієнтів 1,439 і 1,143.

Щодо особливостей адміністрування збору за спецводокористування в частині застосування коефіцієнта щодо збору 1,439 у 2010 році, які викладено ДПАУ в

листі від 11.02.2010 р. № 2689/7/15-0817, то вони діяли (стосуються періоду) до 30 квітня 2010 року.

 

Нюанси здійснення держнагляду за дотриманням підприємцями законодавства у сфері торгівлі

Лист Держкомпідприємництва України від 25.02.2010 р. № 2357

 

Як зазначає Комітет,

органи місцевого самоврядування, здійснюючи повноваження щодо держнагляду за дотриманням законодавства у сфері торгівлі, дублюють повноваження інших органів держнагляду.

Виходячи з цього, а також зважаючи на

дію сьогодні мораторію на проведення органами держнагляду перевірок суб'єктів господарювання (відповідно до Закону України від 15.12.2009 р. № 1759-VI і постанови КМУ від 21.05.2009 р. № 502), Комітет дійшов такого висновку: органи місцевого самоврядування на цей момент не повинні здійснювати держнагляд (проводити планові та позапланові перевірки) за дотриманням суб'єктами малого підприємництва законодавства у сфері торгівлі.

 

Держкомпідприємництва про строки дії ліцензій на торгівлю дорогоцінними металами і камінням

Лист Держкомпідприємництва України від 02.03.2010 р. № 2625

 

Комітет зазначає, що відповідно до вимог

Закону України від 15.12.2009 р. № 1759-VI сьогодні строк дії ліцензії на здійснення торгівлі виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння є необмеженим.

Разом з цим

пунктом 4 частини II Закону № 1759 установлено, що строк дії ліцензій, отриманих суб'єктами господарювання до набуття чинності цим Законом, не продовжується.

Тому

ліцензії, рішення про видачу яких прийнято до 30.12.2009 р., діють у межах строку, зазначеного в цих ліцензіях. Після закінчення строку дії такої ліцензії суб'єкт господарювання повинен отримати нову ліцензію, строк дії якої буде необмеженим.

 

Участь у конкурсі з перевезення пасажирів за наявності несплачених штрафів: роз'яснює Мінтрансзв’язку

Лист Мінтрансзв’язку України від 19.03.2010 р. № 2255/05/10-10

 

Згідно з

пунктом 12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування до участі в конкурсі не допускаються автоперевізники, які, зокрема, мають несплачені штрафні санкції, накладені Головавтотрансінспекцією або ДАІ, не оскаржені в судовому порядку (які було накладено не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).

На думку Мінтрансзв’язку, у

пункті 12 цього Порядку йдеться про штрафні санкції, які застосовуються до учасника господарських відносин (а не до водія).

Виходячи з цього,

для цілей застосування пункту 12 цього Порядку під штрафними санкціями слід розуміти штрафи, які накладаються:

— відповідно до

Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі — КпАП) саме на суб'єктів господарювання органами МВС згідно зі статтею 222 КпАП;

— відповідно до

КпАП на суб'єктів господарювання та водіїв транспортних засобів, якщо ці водії є одночасно суб'єктами господарської діяльності, органами автомобільного транспорту згідно зі статтею 229 КпАП;

на автоперевізника відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» (стаття 60).

Відповідно

не є штрафними санкціями в розумінні пункту 12 Порядку штрафи, які накладаються:

— відповідно до

КпАП на водіїв (у тому числі й водіїв-підприємців) транспортних засобів органами МВС згідно зі статтею 222 КпАП. При цьому слід мати на увазі, що деякі статті КпАП не зазначають конкретно, на кого накладається штраф. Однак з диспозиції норми виходить, що штраф повинен сплатити водій (наприклад, статті 122, 1222, 1224, 123, 124, 125, 126 КпАП тощо);

— будь-якими органами на посадових осіб (інших співробітників) суб'єктів господарювання, які не є самостійними учасниками господарських відносин.

 

Укотре оновлено Державний реєстр РРО

Наказ ДПАУ «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції» від 12.05.2010 р. № 314

 

ДПАУ в черговий раз затвердила новий

Державний реєстр РРО.

У зв'язку з цим нагадаємо, що суб'єкти господарювання при використанні РРО повинні враховувати таке:

— під час

придбання РРО вибір слід робити виключно на користь моделей РРО, уключених до розділу I Реєстру;

— якщо

РРО вже використовується, то його можна продовжувати використовувати лише в тому разі, якщо його уключено до розділу I або II Реєстру. Інакше його експлуатацію заборонено.

Як і раніше, дозволено

первинну реєстрацію окремих моделей РРО , уключених до розділу II нового Реєстру, з датою виготовлення до 31.12.2008 р.

Наказ ДПАУ від 03.03.2010 р. № 122

втратив чинність.

 

Квітневий індекс — 99,7 %. Індексуємо зарплату за червень

(Повідомлення Державного комітету статистики України // «Урядовий кур’єр» від 08.05.2010 р. № 83)

 

Згідно з повідомленням Держкомстату України загальний індекс споживчих цін (індекс інфляції)

у квітні становив 99,7 %. З урахуванням цього наведемо в таблиці індекси, які необхідно використовувати для індексації заробітної плати за червень найманих працівників підприємця у 2010 році.

Алгоритм наших дій такий: дивимося, за який місяць працівнику востаннє підвищувалася заробітна плата (при цьому сума підвищення перевищувала суму індексації) або в якому місяці працівника було прийнято на роботу, якщо з моменту прийняття на роботу його заробітна плата не підвищувалася; беремо з наведеної далі таблиці індекс для відповідного місяця та індексуємо на нього заробітну плату за

червень 2010 року в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб, у червні 884 грн.

 

Місяць підвищення заробітної плати

Величина приросту індексу споживчих цін для проведення індексації (%)

Не підвищувалася з лютого 2003 року

142,2

2003 рік

Березень

139,5

Квітень

137,9

Травень

137,9

Червень

137,7

Липень

137,9

Серпень

141,9

Вересень

140,5

Жовтень

137,4

Листопад

133,0

Грудень

129,6

2004 рік

Січень

126,4

Лютий

125,5

Березень

124,6

Квітень

123,1

Травень

121,5

Червень

120,0

Липень

120,0

Серпень

120,2

Вересень

117,4

Жовтень

112,7

Листопад

109,3

Грудень

104,4

2005 рік

Січень

101,0

Лютий

99,1

Березень

95,9

Квітень

94,6

Травень

93,4

Червень

92,3

Липень

91,7

Серпень

91,7

Вересень

90,9

Жовтень

89,2

Листопад

87,0

Грудень

85,3

2006 рік

Січень

83,1

Лютий

79,9

Березень

80,5

Квітень

81,2

Травень

80,3

Червень

80,1

Липень

78,5

Серпень

78,5

Вересень

75,0

Жовтень

70,6

Листопад

67,6

Грудень

66,0

2007 рік

Січень

65,2

Лютий

64,2

Березень

63,9

Квітень

63,9

Травень

63,0

Червень

59,5

Липень

57,3

Серпень

56,3

Вересень

53,0

Жовтень

48,7

Листопад

45,5

Грудень

42,5

2008 рік

Січень

38,5

Лютий

34,8

Березень

29,9

Квітень

26,0

Травень

24,4

Червень

23,4

Липень

24,0

Серпень

24,1

Вересень

22,8

Жовтень

20,7

Листопад

18,9

Грудень

16,5

2009 рік

Січень

13,2

Лютий

11,5

Березень

10,0

Квітень

9,0

Травень

8,5

Червень

7,3

Липень

7,4

Серпень

7,6

Вересень

6,7

Жовтень

5,8

Листопад

4,7

Грудень

3,7

2010 рік

Січень

1,9

Лютий

Не індексується

Березень

Не індексується

Квітень

Не індексується

Травень

Не індексується

Червень

Не індексується

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі