Теми статей
Обрати теми

Бізнес по-німецьки: інтернет-магазин у Німеччині

Редакція ВД
Стаття

Бізнес по-німецьки: інтернет-магазин у Німеччині

 

Вибір у громадян СНД, які емігрували до Німеччини, невеликий — або жити, отримуючи соціальну допомогу, або почати власний бізнес з нуля. Едуард Біловолов і Тетяна Димерець, які емігрували до Німеччини декілька років тому, обрали другий варіант і відкрили власний інтернет-магазин з продажу модного одягу. Їх стартовим капіталом було 300 євро, які окупилися вже через два місяці. Сьогодні їх клієнтська база налічує приблизно 1300 клієнтів з Європи та країн СНД. Однак зупинятися на досягнутому подружжя-бізнесмени не мають наміру. Про нюанси оподаткування, особливості інтернет-продажів і про німецький менталітет «Власному Ділу» розповіли власники сайту www.redial-style.com Тетяна Димерець та Едуард Біловолов.

 

Тетяно, Едуарде, з чого все почалося? Кому належить ідея створення інтернет-магазину?

img 1Коли чоловік пішов навчатися до німецького вищого навчального закладу — на жаль, наші дипломи там не котуються, — його відразу ж зняли з усіх соціальних пільг. Тоді він і запропонував мені оформити патент на торгівлю. Якщо чесно, то в нас просто була безвихідь. Річ у тому, що, коли ти соціальник і «сидиш» на пільгах, яких вистачає лише на те, щоб поїсти та придбати декілька речей на розпродажу, то твої діти не мають майбутнього. До них із самого початку буде відповідне ставлення. Тому ми ризикнули, знайшли постачальників і почали торгувати модним одягом на безкоштовному сайті «аукро». Цілий рік витратили на створення репутації, однак усе пішло нанівець, коли через два роки на «аукро» з’явилися так звані продавці повітря. Вони просто скачували фото товарів з Інтернету та таким чином виставляли на сайт по 3000 лотів, не маючи в наявності нічого з представленого. Вони просто торгували картинками, при цьому наші 200 — 300 лотів просто губилися на їх тлі. Ось тоді ми й вирішили створити свій власний сайт. І ось уже рік, як ми пішли з безкоштовного сайту та відкрили свій власний магазин на сайті www.redial-style.com На щастя, усі, хто працював з нами — наші постійні покупці і дилери, пішли з нами. Сьогодні можна сміливо сказати, що ми торгуємо по всьому світу.

 

У вас уже був схожий досвід роботи щодо цього?

Ні, мій чоловік за першою освітою інженер-автомобілебудівник, я — експерт міжнародного класу з ноу-хау в галузі хімії. Ми взялися за те, чого не знали та ніколи не робили.

 

Наскільки складно громадянам з іншої країни займатися бізнесом у Німеччині?

У Німеччині нескладно відкрити свою справу, особливо інтернет-торгівлю. До речі, цим, як правило, найчастіше займаються іноземці. Німці в цьому плані дуже ледачі. Для них державна посада — це межа мрій. А крутитися 20 годин на добу вони просто не в змозі.

 

Як швидко окупилися вкладені у власне діло гроші?

Після відкриття магазину він окупився буквально за два місяці та почав давати прибуток. Це все завдяки специфіці інтернет-торгівлі. Нам не потрібно платити за оренду магазину, виплачувати зарплату продавцям. У нас сімейна фірма — так тут робить більшість. Увесь персонал — це я, чоловік, фотомодель і найманий податковий консультант. За рахунок цього ми тримаємо найнижчі ціни і швидко робимо оборот. Ще у нас працює два бухгалтери — в Росії та Україні. Вони приймають платежі, які ми не можемо прийняти, перебуваючи в Німеччині. Річ у тім, що в Німеччині дуже обмежений спектр миттєвих переказів, а процент за переказ дуже великий. Бухгалтер в Україні приймає платежі та кладе гроші на наш рахунок в українському відділенні Приватбанку, а бухгалтер у Росії приймає поштові перекази та бліцперекази на картку Ощадбанку.

 

Вам доводилося в

Німеччині стикатися з такими проблемами українського бізнесу, як відкоти, наїзди?

Ой ні. Такого не буває (

посміхається).

 

Тетяно, а наскільки відрізняється географія смаків ваших замовників? Ви можете, наприклад, за номенклатурою замовлення визначити, з якої країни він надійшов?

В Україні та Росії модні тенденції не дуже відрізняються — дівчата просто хочуть виглядати екстравагантно. А ось у Німеччині народ консервативний. Обирають одяг потемніше і переважно класичного стилю. А в принципі, так, сьогодні, дивлячись на замовлення, мені легко визначити, в якій країні проживає замовник.

 

Тетяно, як змінився попит останнім часом?

На початку цього року купівельна спроможність наших українських клієнтів дуже зменшилася. Тому ми переважно працювали на Росію та Білорусь. Однак сьогодні дівчата з України знову виявляють активність і ми навіть придбали двох хороших дилерів.

 

Скільки часу триває ваш робочий день?

Ми з чоловіком працюємо не менше 18 годин. Багато часу забирає підбір товару в різних постачальників і виробників. Проте ми не працюємо на замовлення. Торгуємо тим, що є в наявності. Звичайно, трапляються й помилки, однак тоді допомагає злагоджена робота дилерів в Росії та Україні, ми також з ними обговорюємо, що має попит, які тенденції в сезоні.

 

Як ви з чоловіком розподіляєте між собою обов’язки?

Це прийшло з досвідом. Зазвичай чоловік обробляє замовлення та виставляє покупцям рахунки, а також є генератором ідей. А все, що стосується моди, підбору товару і відправлення замовлень — це мої обов’язки.

 

А загальний бізнес не заважає сімейним стосункам?

Робота є робота. Її потрібно робити, незважаючи на всі сімейні конфлікти та чвари, які трапляються в усіх.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі