Теми статей
Обрати теми

На відкриття весільного салону надихнуло власне весілля

Редакція ВД
Стаття

На відкриття весільного салону надихнуло власне весілля

 

img 1Зіткнувшись напередодні власного весілля з проблемою знайти по-справжньому красиву весільну сукню, вінничанка Олена Ободинська врешті-решт замовила сукню за американським каталогом. Доставити вбрання до України зі Штатів пообіцяла сестра Олени. Чи варто казати, що надіслане із-за океану вбрання справило враження не лише на нареченого, а й на майбутніх потенційних молодят. Тільки-но відзвучав марш Мендельсона, як до Олени підійшла знайома. «Скажіть, а де ви знайшли таку приголомшливу сукню? У мене незабаром весілля і я б теж таку хотіла, але не можу ніде знайти», — боязко поцікавилася дівчина. У ту саму мить Олена зрозуміла, що проблема, яка спочатку здавалася їй дещо надуманою, дійсно існує — знайти сукню мрії для весілля не так і просто. Порадившись із сестрою, Олена Ободинська вирішила відкрити в місті власний весільний салон — усі організаційні питання вона взяла на себе, її сестра зайнялася доставкою суконь. А її першою клієнткою стала та сама знайома.

 

Олено, коли у вас виникла ідея відкрити весільний салон, хто вас підтримав?

 

img 2Якщо чесно, на той момент у нас не було ані стартового капіталу, ані приміщень. Було тільки величезне бажання почати щось своє, безліч креативних рішень та впевненість, що те, що ми робимо, у нас обов'язково вийде. Отже, можна сказати, що починали ми на самому ентузіазмі. Тому з моменту появи самої ідеї до її здійснення минуло близько року. За цей час було виконано дуже багато роботи. Щоб заробити грошей на відкриття салону, спочатку я продавала сукні знайомим у себе вдома: були примірки, приймала замовлення, але відбою від покупців не було. А кращою рекламою були мої власні весільні фотографії. Але я дуже вдячна друзям і чоловіку за те, що допомагали і підтримували мене в той час. Чесно кажучи, їх підтримка відіграла чи не найголовнішу роль. Це дуже важливо, адже були моменти, коли на зміну ентузіазму приходило розчарування. Ще мені дуже допомогли мої батьки, які теж повірили в те, що моя ідея відкрити весільний салон здійсненна. Якби не їх допомога, то, напевно, ми б так швидко не впоралися. Адже всі внутрішні роботи в салоні аж до створення подіуму були зроблені своїми руками — ми не залучали будівельників або дизайнерів. Частково через те, що на це не було зайвих грошей, зате було неймовірне бажання зробити все якнайкраще. Коли всі роботи було завершено, товар завезено, ми нарешті відкрилися. Так вийшло, що відкриття нашого салону припало на 8 березня.

 

Весільні сукні — це особлива ніша. Адже в цьому бізнесі немає постійних клієнтів. Що доводиться враховувати, щоб покупці йшли саме до вас?

 

Я не відкрию Америку, якщо скажу, що кожна майбутня наречена — це індивідуальність. Зі своїм характером, капризами, фігурою, смаками і, звичайно, з різними матеріальними можливостями. Тому в нашому салоні представлені як шикарні дорогі сукні зі шлейфами з нових колекцій світових брендів, так і класичні сукні без шлейфів від українських виробників. Буває й так, що при всьому розмаїтті вибору дівчині нічого не підходить. У такому разі в наших клієнток є можливість замовити сукню за каталогом, в якому представлено близько ста моделей. Ми допомагаємо підібрати і розмір, і модель. Як правило, без покупки ніхто від нас не йде. Наш салон робить акцент на весільних сукнях з довгими шлейфами — саме вони зараз користуються величезною популярністю і завжди знаходяться ніби поза модою. Самі сукні ми замовляємо у Штатах. Фірми, з якими ми співпрацюємо, дають можливість замовляти як цілі колекції весільних суконь, так і одиничні примірники. Буває й так, що сукню доставили, але за цей час наречена або від хвилювання, або ще чомусь схудла. У такому разі ми робимо професійну підгонку по фігурі з урахуванням побажань нареченої.

 

Наскільки відрізняється попит на весільні сукні залежно від пори року?

 

img 3Про сезонність мені поки що рано судити — ми працюємо трохи більше півроку, але я помітила таке: якщо на весільні сукні попит в якісь місяці падає, то в цей час збільшується попит на вечірні сукні та на святкові сукні для дівчаток. Вони також представлені в нашому салоні. Отже, без клієнтів, я сподіваюся, ми не залишимося. Тим більше зараз, як я помітила, наречені дуже відповідально ставляться до весілля, тому починають пошуки сукні завчасно. Як правило, ніхто не приходить купувати весільне вбрання напередодні весілля. Сукню купують зазвичай, як мінімум, за місяць. І можу сказати точно, кожна весільна сукня в нашому салоні чекає саме на свою наречену. Скільки разів так було, що сукня висить, а на неї не звертають уваги — просто не помічають, або розмір не підходить. І тут приходить дівчина — і вбрання з першої примірки сидить на ній ідеально.

 

Олено, за ті півроку, як ви відкрилися, вже встигли відчути конкуренцію?

 

Сьогодні я цілком упевнена в тому, що саме конкуренція є потужним стимулом до досконалості. Можливо, це прозвучить дещо самовпевнено, але ми конкуренції не боїмося. Справа в тому, що наші клієнти можуть обійти всі салони, порівняти ціни, асортимент і потім повертаються до нас, тому що в нас і ціни на дизайнерські сукні нижчі, і асортимент вищий. Я завжди дотримувалася правила, що нехай товар буде трохи дешевший, зате кожна наша клієнтка, що вже відбулася, обов'язково потім приведе до нас свою незаміжню подругу. Крім того, з першого дня ми ввели для наших покупниць таку послугу, як безкоштовний весільний макіяж і надання знижок на послуги флоризму, фотографа. Зі свого досвіду знаю, скільки часу займали всі ці організаційні питання, тому ми одразу створили такий салон, де наречена може обрати не тільки сукню своєї мрії, а й позбавити себе зайвого весільного клопоту, і вибрати у нас все, як-то кажуть, від «а» до «я». Тобто, починаючи від весільної сукні і закінчуючи вибором тамади та навіть дизайну весільних келихів.

 

Олено, не секрет, що наречені — найвимогливіша категорія покупців. Як вирішуєте спірні питання з клієнтами, якщо вони виникають?

 

Узагалі-то ми не конфліктні — навіщо псувати людям свято? А якщо нам трапляється клієнт з характером, то наш головний аргумент у будь-якій ситуації — це приголомшлива весільна сукня. Ми завжди вмовляємо приміряти. А далі дівчина вже сама все бачить — і якість, і дизайн.

 

Олено, весільний салон — це, безумовно, красивий бізнес. Але, щоб він процвітав, які особисті якості вам довелося розвинути?

 

Щоб займатися будь-яким бізнесом, потрібні вольові якості, організованість, завзятість. Щодо весільного бізнесу, то для того, щоб продавати весільні сукні, перш за все треба любити свою справу, мати відчуття смаку і стилю, вміти побачити в кожній нареченій індивідуальність та зуміти її підкреслити. А ще потрібно бути дуже тактовним і гнучким, пам'ятаючи про те, що люди, які до вас прийшли, готуються до свята.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі