Теми статей
Обрати теми

Майстри креативного діла

Редакція ВД
Стаття

Майстри креативного діла

 

Ось уже більше двох років Ольга Звягінова та Ірина Чернишова з успіхом перетворюють життя на справжнє свято. Event компанія «Свято в житті», яку дівчата організували два роки тому, сьогодні займається організацією корпоративних посиденьок, днів народжень, весіль і навіть авантюр або розіграшів за бажанням клієнта. Ольга та Ірина на власному прикладі довели, що жіноча дружба не лише існує, а й не перешкоджає спільному бізнесу. Головне — правильно розподілити повноваження. Ірина Чернишова у креативному тандемі відповідає за організаційні питання та бухгалтерію, а Ольга Звягінова пише сценарії та є ідейним натхненником проекту. Поки Ірина готувала звіти, Ольга люб'язно погодилася розповісти в інтерв'ю «Власному Ділу» про те, з чого починається справжнє свято та як веселощі перетворити на бізнес.

 

Олю, якою мірою затребувані сьогодні послуги, які ви пропонуєте?

 

img 1Дуже затребувані. Коли людина добре попрацювала, втомилася, вона хоче додати до свого життя щось незвичайне. І тоді вона звертається до нас. У всякому разі нестачі клієнтів ми не відчуваємо. Адже кожного місяця відбуваються якісь професійні та календарні свята, а люди хочуть заряджатися емоціями, а не просто поїсти та попити.

 

Звідки з'явилася ідея професійно зайнятися організацією свят?

 

Кілька років тому, після закінчення вищого навчального закладу я проходила міжнародну практику в Туреччині, працювала шоу-аніматором. І коли повернулася додому, зрозуміла, що можу сміливо застосовувати свій досвід. Я привезла сюди безліч свіжих ідей! Ми починали великою командою у 2006 році, однак, урешті-решт, з Іриною створили власну компанію та ось уже два роки працюємо під вивіскою «Свято в житті». Усе починалося з елементів спартакіади — шаровари, великі м'ячі, кільцекиди, ходулі, мішки. Одним словом, усе те, що сприяє активному відпочинку. І хоча два роки тому ми починали точно так, як і всі, то з часом зуміли знайти власний стиль. Ми хотіли чимось відрізнятися від наших конкурентів, хоча їх не так уже й багато. Знаєте, у всьому потрібні свіжі рішення та нестандартний підхід — у нашому бізнесі це основні складові успіху. Тому за цей час ми виробили головний критерій якості нашої роботи — жодний наступний сценарій не повинен повторювати попередній.

 

Різноманітність сценаріїв постійно потребує значних капіталовкладень. Як формуєте вартість послуг?

 

Напередодні нинішнього літа ми придбали величезні гладіаторські біти, боксерські рукавички, костюми сумоїстів, надувний ринг, мега-лижі та інше надувне обладнання для реалізації сценарію «Ігри патріотів». Після закінчення сезону можу констатувати, що всі витрати на обладнання повністю окупилися. До того ж ми бачимо реакцію людей і розуміємо, що відновили асортимент не даремно. І ми раді, що відійшли від банальних свят у тому вигляді, в якому їх проводять зараз інші оператори ринку.

Що стосується цін на наші послуги, то все залежить від кількості осіб. Якщо це невеликий квест на тридцять осіб, то він обійдеться замовнику приблизно у дві тисячі гривень, якщо в заході бере участь близько п'ятсот осіб, то і наші трудовитрати зовсім інші, а відповідно й ціна. І хоча ціни в інших операторів ринку святкових послуг набагато вищі, ніж у нас, ми все одно не прагнемо встановлювати надхмарні прейскуранти. Дотримуємося з Іриною принципу, що хай краще до нас прийдуть самі та приведуть своїх друзів, ніж узагалі ніхто не прийде. До речі, коли компанія не вперше звертається до нас з проханням провести корпоративне свято, то й обстановка зовсім інша — адже ми вже знаємо один одного і в такій ситуації набагато легше працювати.

 

Пам'ятаєте свого першого клієнта?

 

img 2Так, дуже добре пам'ятаю. Це було святкування тридцятиріччя з дня організації МНС, і хоча вимоги у замовника виявилися великі, самий почин виявився вдалим.

 

Були такі випадки, коли вам доводилося відмовитися від замовлення?

 

Так, був одного разу такий випадок. До нас звернулися іноземці та насамперед попросили величезну знижку. Ми поступилися. Але на цьому справа не закінчилася. Коли ми зі своїм обладнанням приїхали до них, було враження, що їх діти вперше бачать атракціони. Вони їх ледь не зіпсували. При цьому на наші нерішучі прохання поводитися пристойно, замовники навіть не реагували. Однак цей випадок став для нас ціннім досвідом.

 

Як ви вважаєте за краще нагадувати про себе потенційним замовникам?

 

Коли ми лише починали, то не були готові до великих фінансових витрат на рекламу. Доводилося чітко розставляти пріоритети — або ми витрачаємо гроші на біг-борди та рекламу, або вкладаємо їх в обладнання, костюми. Тому здебільшого нас знаходять через Інтернет — ми постійно займаємося розкручуванням нашого сайту. А сьогодні ми переїжджаємо до нового офісу, і там буде все за повною програмою — і великий біг-борд і неонова вивіска.

 

Наскільки обширною є географія вашої діяльності?

 

Річ у тім, що в нас набагато нижчі ціни, ніж, скажімо, у нашій столиці або Росії. Тому клієнтам набагато вигідніше замовляти проведення свят у нас. Ми виїжджаємо і до Росії, і Києва, і Криму. Проблем з пересуванням ми не маємо.

 

Чим незвичайним можна зараз здивувати людей, які у своєму житті бачили майже все?

 

Сьогодні багато хто замовляє на свята так звані живі столи. Це дівчина, сукня якої виготовлена у вигляді столу. Це можуть бути як весільні столи, так і помпезніші.

 

Хто допомагає вам створювати свято життя?

 

З нами працюють ді-джеї, аніматори, танцівниці. Ми відразу домовилися з цими хлопцями та дівчатами, що платимо їм підвищений гонорар, однак є для них пріоритетом.

 

Скільки часу потребує підготовка до урочистості?

 

По-різному. Був у нашій практиці випадок, коли замовляли сьогодні на завтра. Ну нічого страшного — ми встигли. Клієнт залишився задоволений.

 

Чи зустрічалися у вашій практиці замовники, які залишалися незадоволені святом?

 

Щоб такого не сталося, ми заздалегідь обговорюємо із замовником усі аспекти майбутньої урочистості та тільки потім підписуємо договір. Інколи буває так, що людина про щось подумала, однак уголос не сказала. Тому зі свого боку ми зобов'язані уточнити все та навіть більше. Однак зазвичай люди в очікуванні свята налаштовані на позитив, тому все відбувається добре.

 

Як розподілилися обов'язки між вами та Іриною? Допомагають або заважають дружні стосунки в бізнесі?

 

Ну, напевно, усе залежить від друзів. Ми з Іриною дружимо вже дванадцять років, і за цей час у нас жодного разу не виникало сварок. Так, ми можемо гримнути один на одного, але це не переходить в образу

(тричі стукає по дереву). Можливо тому, що сфера діяльності у нас така позитивна. Кожна з нас викладається максимально і все робиться спільно. Ми не ділимо, хто більше зробив чи менше. Ми знаємо, що це спільна справа.

 

Які перспективні напрями розвитку вашого бізнесу ви намітили?

Раніше ми постійно проходили всілякі тренінги, щоб довідатися про новації ринку, однак сьогодні ми вже готові самі ділитися досвідом та проводити власні тренінгові кампанії. Крім того, нещодавно ми задумали відкрити власну костюмерну, щоб здавати карнавальні костюми в оренду. Виявляється, у місті не так уже багато місць, де можна орендувати вбрання пірата або Снігової Королеви у пристойному стані. А за час роботи у нас накопичилося стільки суконь і костюмів, що саме час дати їм друге життя, а заразом і заробити на цьому.

 

Ви дивуєте сотні людей, а чим можна здивувати вас?

 

Напевно, теплотою та турботою

(посміхається). Так, мене можна здивувати не шоу, а ставленням. І друзям це вдається. Мене дивують батьки, кохана людина, навіть клієнти. Нещодавно один хлопець попросив нас допомогти йому повернути дівчину. І коли ми все зробили, він зателефонував серед ночі та подякував за те, що вона все ж таки до нього повернулася. У такі моменти ти розумієш, що твоя робота не проходить даремно.

 

Як людина, роботою якої є дарувати свято, святкуєте власні дні народження?

 

Друзі першими нагадують мені про те, що й цього разу чекають від мене чогось незвичайного. Тому доводиться виправдовувати їх очікування. Цього року ми святкували день народження в циганському стилі — пісні, танці, костюми. Просто багатьом уже набридли банальні радянські гуляння.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі