Теми статей
Обрати теми

Сміливо у власне діло. Футболковий ексклюзив

Редакція ВД
Стаття

Футболковий ексклюзив

 

Ви все ще за звичкою лаєте дітей за те, що вони малюють на шпалерах? Ось і марно! Інколи у спробі прикрасити довколишню повсякденність яскравими барвами криється справжнісінька бізнес-ідея, і дитяче захоплення розмальовувати все, що потрапить під руку, при розумному підході та успішному збігу обставин цілком може стати дуже прибутковим ділом. А прикладом цього може стати досвід сімнадцятирічного школяра з Конотопа Дмитра Олещенка. Ще недавно парубок коли-не-коли мав прочухана від батьків за те, що псує фарбами одяг. Зате сьогодні Дмитро отримує за це непогані гонорари від замовників, мимоволі ставши одним із законодавців моди на футболки з ексклюзивними малюнками. А ще у свої юні роки він уже має за плечима непоганий стартовий майданчик для подальшого розвитку унікального діла.

 

Дмитре, чи пам'ятаєш свою першу продану футболку?

 

Ой, найпершу футболку я розписував без аерографа, за допомогою різної техніки нанесення батику — саме ця фарба для тканин найдоступніша в нашому місті. Але вона виявилася абсолютно непридатною для малюнків на одязі, довго не висихала, розтікалася та линяла під час прання. Тож перші мої малюнки абсолютно не окупилися. Але я тоді не засмутився. Навпаки, ці найперші невдачі стали поштовхом для того, щоб зрозуміти: а як же правильно? З'явився азарт, і я почав пробувати різну техніку нанесення малюнків на одяг, але батик уже не використовував. Ось так, експериментуючи та перепсувавши чималу кількість футболок, я одного дня дійшов і до свого старенького аерографа, який раніше використовував у стендовому моделюванні. Спочатку спробував зробити простий напис на тканині. У мене вийшло! Виявилось, що саме аерографія є найкращим способом розпису футболок. Але, побоюючись зіпсувати матеріал, я перший час наносив дуже примітивні малюнки на тканину, при цьому постійно ускладнюючи собі завдання. Просто тут важливо навчитися з першого разу все малювати, виправляти намальоване небажано, а на тканині взагалі неможливо, фарби не перекривають одна одну повністю, тому виконувати малюнок на тканині найскладніше. Якщо потрібно щось написати на футболці, я спочатку роблю трафарет, а на складному малюнку просто позначаю, що і де приблизно має бути, а потім малюю, інколи використовуючи різні трафарети. Зараз я вже без побоювання виконую і складні малюнки. Отже, можна сказати — я художник-самоук.

 

На що витратив перші зароблені гроші?

 

Усі виручені від продажу футболок гроші відразу витрачалися на купівлю нового обладнання та витратних матеріалів. Тому власне стартового капіталу в мене не було. Усе почалося спонтанно. Зробив — друзям сподобалося, вони купили, почали носити, а заразом і рекламувати мене. З'явилися клієнти — і мені доводилося всю виручку вкладати у фарби. Футболки люди зазвичай приносили свої, хоча я вже замислююся про те, щоб самостійно закупити ростовку.

 

Малюнки цікаві, а от наскільки вони довговічні?

 

Малюнок наноситься спеціальними фарбами для тканини, тож якщо не забувати про деякі правила догляду, то він практично не блякне. Тому я завжди нагадую людям перед купівлею, як з футболкою треба поводитися. Прати такі речі можна лише через тиждень після нанесення малюнка, у пральній машинці на режимі делікатного прання та без віджимання. Обов'язково в холодній воді порошком для кольорових тканин, і ні в якому разі не для білих.

 

Замовники самі кажуть, що їм намалювати, або ти пропонуєш уже готові футболки з малюнками?

 

Переважно люди приходять до мене з конкретною задумкою, показують, що потрібно намалювати, або ж ми разом із клієнтом розробляємо проект майбутнього малюнка на комп'ютері. Але на сьогодні я ще почав співпрацю з магазином одягу в місті Дніпропетровську. Мені надсилають футболки, я сам вигадую малюнок, наношу його та відправляю назад до магазину. Працюю здебільшого на замовлення. Фіксованих цін у мене немає, оскільки це ж не штампується, а малюється руками. Зазвичай я дивлюся на малюнок, приблизно розраховую, скільки часу мені на нього потрібно, яка кількість фарби, і потім говорю замовнику ціну, тобто ціна для кожної футболки розраховується окремо. Про надхмарні ціни не йдеться, та я й не ставив собі за мету заробити цими малюнками багато грошей, це було тільки прагнення до чогось нового. І я радий, що в мене вийшло. Створюючи свої роботи, я отримую величезне задоволення. Хоча і матеріальна підтримка відіграє чималу роль.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі