Теми статей
Обрати теми

На замітку

Редакція ВД
Коментар

На замітку

 

«Паперові» витяги та виписки з Єдиного держреєстру можуть відійти в минуле

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо необхідності обов’язкового надання витягів та виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 02.10.2012 р. № 5410-VI

 

З 01.01.2013 р. завдяки згаданому Закону зникне необхідність подавати до деяких держорганів (і не лише) витягів/виписок з Єдиного держреєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців (далі — Єдиний держреєстр) для підтвердження проходження особою державної реєстрації. Пояснюється це просто — відомості з Єдиного держреєстру і так є доступними тим же держорганам завдяки електронним базам даних.

Крім того, це стало актуальним і для необкладення ЄСВ під час виплати доходу підприємцям на будь-якій системі. Нагадаємо, що для цього підприємці повинні надавати своїм контрагентам копію витягу з Єдиного держреєстру.

Згідно з нововведеннями складеться така ситуація:

— з одного боку, з 01.01.2013 р. із Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI зникає згадка про витяг з Єдиного держреєстру;

— з іншого боку, з 17.12.2012 р. в абзаці 13 частини 2 статті 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV з’явиться вимога про те, що інформація про види діяльності, необхідна для укладення цивільно-правових договорів, разом з іншими відомостями повинна викладатися у відкритому доступі на сайті уповноваженого органу (див. www.drsu.gov.ua/show/62).

З урахуванням цього особа, яка виплачує дохід підприємцю, з 01.01.2013 р. або продовжуватиме брати у нього копію все того самого витягу з Єдиного держреєстру, або обмежуватиметься звичайною роздруківкою інформації з Єдиного держреєстру з видами діяльності підприємця, або взагалі буде посилатися лише на наявність відповідної інформації на сайті.

 

Протидія дискримінації у трудовій сфері

Закон України «Про засади запобігання
та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 р. № 5207-VI

 

У сфері трудових відносин може проявлятися дискримінація наявних працівників або претендентів на посаду за віковими критеріями, сімейним станом тощо. Запобігати таким явищам покликано норми цього Закону.

Особа, яка вважає, що стосовно неї була застосована дискримінація, може звернутися до суду за відновленням порушених прав, а також вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди, завданої унаслідок дискримінації.

Також зміни щодо недопущення дискримінації у трудовій сфері встановлено Законом України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р. № 5067-VI, які запрацюють з 01.01.2013 р.

Наприклад, у разі порушень, пов’язаних з рекламою про вакансії (із зазначенням вікових, статевих обмежень і т. д.), рекламодавець сплачує до Фонду «безробіття» штраф у десятикратному розмірі мінімальної зарплати, установленої на момент виявлення порушення.

Також Закон про зайнятість забороняє вимагати від осіб, які працевлаштовуються, надання відомостей про особисте життя.

 

Продавати «старі» автомобілі можна без ПДФО та збору до Пенсійного фонду

Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення оподаткування при відчуженні транспортних засобів» від 02.10.2012 р. № 5413-VI (набере чинності 04.12.2012 р.)

 

1. Пенсійний збір при купівлі легкового автомобіля сплачуватиметься покупцями лише тих автомобілів, які підлягають першій реєстрації в Україні (тобто реєструються в Україні вперше). При купівлі вже зареєстрованих в Україні легкових автомобілів пенсійний збір не сплачуватиметься (з 04.12.2012 р.).

При купівлі легкових автомобілів, що підлягають першій реєстрації в Україні, збір сплачується за ставкою, диференційованою залежно від вартості автомобіля (сьогодні вона становить 3 % незалежно від вартості):

3 % — якщо вартість не перевищує 165 розмірів прожитмінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня звітного року, включно;

4 % — при вартості автомобіля понад 165, але не більше 290 розмірів прожитмінімуму включно;

5 % — при вартості автомобіля понад 290 розмірів прожитмінімуму.

2. Розмір держмита за посвідчення нотаріусами договорів відчуження транспортних засобів зменшено з 1 % від суми договору до 1 нмдг (17 грн.) за відчуження дітям, одному з членів подружжя, батькам, і 5 нмдг (85 грн.) за відчуження іншим особам.

3. Зміни в частині обкладення ПДФО набудуть чинності з 01.01.2013 р.

Для цілей розрахунку ПДФО ціна на легковий автомобіль, мотоцикл, мопед може визначатися не лише за допомогою процедури оцінки, а й виходячи із середньоринкової вартості.

4. Дохід, отриманий платником від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного легкового автомобіля, або одного мотоцикла, або одного мопеда, не підлягає оподаткуванню (згідно з чинною редакцією дохід оподатковується за ставкою 1 %). Водночас уже вдруге протягом цього самого року продаж (обмін) будь-чого з переліченої вище «рухомості» при формальному прочитанні Закону потрібно буде оподатковувати за ставкою 5 %.

Зауважимо також, що нова норма пункту 173.2 ПКУ щодо оподаткування доходів від продажу одного легкового автомобіля, або одного мотоцикла, або одного мопеда викликає деякі запитання. Роз’яснення з цього приводу надала головний консультант секретаріату Комітету ВРУ з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики Тетяна Добродій (газета «Праця і зарплата», 2012, № 39).

Так, протягом року без оподаткування можна продати (обміняти) три транспортні засоби — один автомобіль, один мотоцикл та один мопед. А якщо громадянин протягом календарного року продасть, наприклад, два легкові автомобілі та більше, або два мотоцикли та більше, або два мопеди та більше, то дохід від другого і подальших продажів тих самих транспортних засобів оподатковуватиметься за ставкою 5 %.

Якщо законодавець дійсно хотів сказати саме це — добре (такий підхід вигідніше для громадян). Одночасно зауважимо: є й інша думка, згідно з якою неоподатковуваним продажем вважатиметься реалізація лише одного транспортного засобу незалежно від його виду.

У будь-якому разі все це стосується продажів 2013 року, в якому, сподіваємося, це питання вже буде вирішено.

 

Скасовано держреєстрацію декларації про відповідність

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відміни реєстрації декларації про відповідність» від 02.10.2012 р. № 5312-VI

 

Вступаючи до СОТ, Україна серед іншого зобов’язалася продовжувати зменшувати число категорій продуктів, що підлягають обов’язковій сертифікації, удаючись до максимально широкого визнання декларацій виробників без вимоги про їх реєстрацію або визнання українськими державними органами.

Тому змінами з цього Закону і була скасована обов’язкова державна реєстрація декларацій про відповідність.

Зміни також поширилися і на учасників товарообороту:

виробник уже не зобов’язаний зазначати реєстраційні номери декларації про відповідність у документах, за якими продукція передається постачальнику. Йому лише наказано супроводжувати продукцію декларацією про відповідність, якщо це встановлено технічним регламентом на відповідний вид продукції.

Відповідно і постачальник може реалізовувати продукцію без зазначення цих даних в отриманих від виробника документах. Відповідальність за незазначення даних також скасовано.

Зверніть увагу: доки це стосується лише декларації відповідності, а не сертифікатів відповідності для продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації.

 

Зміни в «пожежній» сфері: подробиці

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Кодексу цивільного захисту України» від 02.10.2012 р. № 5404-VI

 

Закон № 5404 логічно пов’язаний з Кодексом цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) і вносить зміни до 19 законодавчих актів.

Зазначений вище КЦЗУ серед іншого змінює підхід до отримання «пожежного» дозволу на початок роботи. Замість нього всі матимуть справу з декларацією відповідності та висновком за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану.

У зв’язку з цим згідно із Законом № 5404:

— з 01.07.2013 р. з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України від 19.05.2011 р. № 3392-VI, виключається такий дозвільний документ, як дозвіл на початок роботи нових суб’єктів господарювання, на введення в експлуатацію нових і реконструйованих об’єктів, на запровадження нових технологій;

— з 01.01.2014 р. у Кодексі України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р. № 8073-X з’являється нова стаття 1752,згідно з якою початок роботи новостворених підприємців або використання ними об’єктів нерухомості без декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, для яких така декларація є обов’язковою, призводить до накладання штрафу на підприємців від 40 до 100 нмдг (від 680 до 1700 грн.)

Розгляд справ про адмінправопорушення в цій сфері віднесено до компетенції органів державного пожежного нагляду.

Закон № 5404 набуде чинності частково з 01.07.2013 р., частково з 01.01.2014 р.

 

Продавати ліки в сільській місцевості можна без торговельного патенту

Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо врегулювання окремих питань оподаткування» від 02.10.2012 р. № 5412-VI

 

У зв’язку з набуттям чинності Законом № 5412 перелік осіб, які не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг доповнено ще однією позицією. Так, не потрібно придбавати торговий патент фельдшерським і фельдшерсько-акушерським пунктам, сільським дільничним лікарням, амбулаторіям, амбулаторіям загальної практики — сімейної медицини, які розташовані в сільській місцевості. При цьому обов’язково повинні виконуватися такі умови:

— у сільській місцевості відсутні аптеки або структурні підрозділи аптек;

— роздрібну торгівлю ліками здійснюють працівники таких пунктів, лікарень, амбулаторій, які мають медичну освіту, і виключно за переліком ліків, установленим МОЗ (імовірно, мається на увазі Мінімальний обов’язковий асортимент лікарських засобів і виробів медичного призначення для фельдшерсько-акушерських пунктів, затверджений наказом МОЗ від 27.09.2005 р. № 495);

— торгівля здійснюється на підставі договорів, укладених з ліцензіатом, який має ліцензію на роздрібну торгівлю лікарськими засобами.

З приводу останньої вимоги зауважимо, що про можливість зазначених вище суб’єктів торгувати вроздріб без медліцензії за договором з торговцем ідеться в підпункті 3.5.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами (наказ МОЗ від 31.10.2011 р. № 723).

При цьому порядок такої торгівлі остаточно не врегульовано. Є лише проект відповідного наказу МОЗ (див. його за адресою www.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20120607_p.html). З цього проекту і можна довідатися, зокрема, про який договір ідеться та що ним має бути передбачено (обов’язки та відповідальність медпрацівника за організацію зберігання та торгівлі ліків, отриманих грошових коштів, розмір, порядок і строки виплати грошової винагороди медзакладу за продаж ліків тощо). Отже, маємо своєрідний договір комісії.

Закон № 5412 набув чинності в частині, що коментується, з 04.11.2012 р.

 

Кабмін підвищив мінімальні ціни на лікеро-горілчану продукцію

Постанова КМУ «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» від 07.11.2012 р. № 1017

 

Кабмін підтримав ініціативу Мінфіну щодо підвищення мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на алкоголь. Підвищення мінімальних цін проходить у два етапи:

— перший етап настане через 15 днів з дня опублікування змін (26.11.2012 р.). Так, мінімальні роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчану продукцію збільшаться до 142,5 грн. за літр 100-відсоткового спирту (у перерахунку «на пляшки» — до 28,5 грн. за 0,5 л.). Мінімальні ціни також підвищаться і на коньяк (бренді);

— другий етап — з 01.03.2013 р. Очікується підвищення мінімальних цін на горілку та лікеро-горілчану продукцію до 150,5 грн. за літр 100-відсоткового спирту.

Наведемо їх у таблиці (див. с. 5).

 

Розмір
мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види
алкогольних напоїв

Код виробів згідно з УКТЗЕД

Опис товару

Мінімальна ціна
за 1 літр 100-відсоткового спирту,
що застосовується
до 28 лютого 2013 р., гривень

Мінімальна ціна
за 1 літр 100-відсоткового спирту,
що застосовується з 1 березня 2013 р., гривень

Роздрібна ціна, гривень

оптово-відпускна

роздрібна

оптово-відпускна

роздрібна

2208 30 —

2208 90

Горілка та лікеро-горілчані вироби

96,18

142,5

101,6

150,5

 

2206 00

ІІнші зброджені напої, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями

103

154

110,6

163,8

 

2208 20

ССпиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду:

 

 

 

 

 

коньяк (бренді) три зірочки

124,5

194,5

124,5

194,5

 

коньяк (бренді) чотири зірочки

140,5

219,5

140,5

219,5

 

коньяк (бренді) п’ять зірочок

158,1

247

158,1

247

 

інші спиртові дистиляти
та спиртні напої

124,5

194,5

124,5

194,5

 

2204
(крім 2204 10, 2204 21 10 00,

Вина: у скляній тарі місткістю 0,7 л

 

 

 

 

18

2204 29 10 00),
2205

в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

 

 

18

2204 10,
2204 21 10 00,
2204 29 10 00

Вина у скляній тарі місткістю 0,7 л та 0,75 л

 

 

 

 

226

 

Примітки

1. Мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни під час реалізації (продажу) горілки та лікеро-горілчаних виробів, інших зброджених напоїв, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями, коньяку (бренді) три зірочки, коньяку (бренді) чотири зірочки, коньяку (бренді) п’ять зірочок та інших спиртових дистилятів і спиртних напоїв різного вмісту спирту в тарі різної місткості визначаються як добуток відповідних затверджених мінімальних цін, міцності за об’ємом (у відсотках) та місткості тари (у літрах), поділений на 100 відсотків.

2. Мінімальна роздрібна ціна на вина у тарі місткістю менше ніж один літр розраховується як добуток затвердженої мінімальної ціни та місткості тари, поділений на 0,7.

3. Мінімальна роздрібна ціна на вина у тарі місткістю один літр та більше одного літра розраховується як добуток затвердженої мінімальної ціни та місткості тари.

 

Мінфін визначився з порядком передачі фіскальної інформації з РРО на сервер органу ДПС

Наказ Мінфіну «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби» від 08.10.2012 р. № 1057

 

З 01.01.2013 р. залежно від виду використовуваного РРО суб’єкти господарювання будуть зобов’язані передавати на сервер таку фіскальну інформацію:

— при використанні РРО, що створює контрольну стрічку в електронній формі, та/або електронних контрольно-касових реєстраторів (далі — ЕККР), що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, необхідно забезпечити передачу електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, що містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднані;

— при використанні РРО, які створюють контрольну стрічку в друкованій формі (крім ЕККР), необхідно забезпечити передачу інформації про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті;

— при використанні інших видів РРО необхідно забезпечити передачу інформації про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та безготівковій формі.

Передбачається, що процес передачі інформації відбуватиметься автоматично, тобто від суб’єкта господарювання потребується лише привести свої реєстратори у відповідність до технічних регламентів, які викладено в розділі III Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі в РРО і модемів для передачі даних.

Також нагадаємо, що відповідальність за неподання звітності з РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку застосовуватиметься лише з 01.07.2013 р.

 

Мінфін оновив форми податкових розрахунків з плати за користування надрами

Наказ Мінфіну України «Про затвердження форм податкових розрахунків з плати за користування надрами» від 17.09.2012 р. № 1000

 

Цим наказом затверджено нові форми бланків:

— Податкового розрахунку з плати за користування надрами для видобутку корисних копалин;

— Податкового розрахунку з плати за користування надрами для цілей, не пов’язаних з видобутком корисних копалин.

Колишня редакція бланків, затверджена наказом ДПАУ від 24.12.2010 р. № 1013, визнана такою, що втратила чинність.

Необхідність оновлення форм зумовлена змінами, унесеними до ПКУ Законом України від 24.05.2012 р. № 4834-VI.

Нові форми застосовуватимуться починаючи зі звіту за I квартал 2013 року.

 

Розподіл роботодавців за групами ризику для цілей трудових перевірок

Постанова КМУ «Про внесення змін до критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності суб’єктами господарювання у частині додержання вимог законодавства про працю та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» від 10.10.2012 р. № 937
(набула чинності 19.10.2012 р.)

 

Постановою КМУ № 937 оновлено критерії оцінки ступеня ризику, на підставі яких визначається періодичність проведення планових наглядових заходів щодо питань дотримання законодавства про працю.

 

Високий ступінь ризику.
Роботодавці:

Середній ступінь ризику.
Роботодавці:

— які мають заборгованість з виплаті зарплати (ЗП) понад 60 календарних днів

— які виплачують ЗП з порушенням строків виплати від 30 до 60 днів

— з чисельністю до 50 осіб, серед яких:

понад 60 % працівників отримують ЗП не вище мінзарплати

ЗП не вище мінзарплати отримують від 45 до 60 % працівників

— з чисельністю від 51 до 250 осіб, серед яких:

понад 45 % працівників отримують ЗП не вище мінзарплати

ЗП не вище мінзарплати отримують від 30 до 45 % працівників

— з чисельністю понад 251 осіб, серед яких:

понад 30 % працівників отримують ЗП не вище мінзарплати

ЗП не вище мінзарплати отримують від 15 до 30 % працівників

— за результатами останньої перевірки яких виявлено грубі порушення законодавства про працю, що мають ознаки злочинів, передбачених статтями 172, 173 і 175 Кримінального кодексу України

— за результатами останньої перевірки яких виявлено порушення законодавства про працю, за які посадові особи притягувалися до адмінвідповідальності

— розбіжності між фактичними показниками чисельності працюючих і зарплати та показниками поданої звітності становлять

понад 10 %

від 4 до 10 %

Планово перевіряються не частіше 1 разу на рік

Планово перевіряються не частіше 1 разу на 2 роки

 

До суб’єктів  з незначним ступенем ризику нналежать суб’єкти, які не відповідають переліченим вище критеріям. Вони перевіряються не частіше 1 разу на 5 років.

 

Облік платників ЄСВ: налаштування на нові правила

Постанова правління ПФУ «Про затвердження Змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 05.10.2012 р. № 18-1

 

Пенсійний фонд постановою від 05.10.2012 р. № 18-1 затвердив зміни, що завершують запровадження принципу «єдиного вікна» під час держреєстрації суб’єктів господарювання та взяття їх на облік в органах статистики, ДПС і ПФУ. Зокрема, з урахуванням цих змін підтвердити факт узяття на облік у цих органах можна буде одним документом — випискою з Єдиного держреєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців

.

Власне під ці прийдешні нововведення ПФУ і підігнав свій Порядок взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджений постановою ПФУ від 27.09.2010 р. № 21-6.

Так, при взятті на облік уже не надсилатиметься (вручатиметься) повідомлення про взяття на облік платника ЄСВ (якщо на страхувальника поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. 755-IV). Замість нього надсилатиметься (вручатиметься) повідомлення про привласнення класу профризику виробництва/повідомлення про зміну класу профризику виробництва (юридичним особам — на наступний робочий день з дня узяття на облік в органі ПФУ, а фізичним особам — підприємцям, які використовують найману працю, — на наступний робочий день з дня отримання органом ПФУ повідомлення про реєстрацію трудового договору

між підприємцем і найманим працівником).

 

Змінено форму Звіту про видані путівки (ф. Ф14-ФСС з ТВП)

Постанова Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності «Про затвердження Змін до Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 17.09.2012 р. № 54

 

Внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженою постановою Фонду «тимчасової непрацездатності» від 18.01.2011 р. № 4.

Зміни внесено до  Звіту про путівки на санаторно-курортне лікування та путівки до дитячих закладів оздоровлення за ф. Ф14-ФСС з ТВП і пов’язані з тим, що нещодавно було зменшено відсоток часткової оплати за путівку, який потрібно внести застрахованій особі. Нагадаємо, що цей Звіт потрібно подавати роботодавцям, якщо через них працівник отримував соцстрахівську путівку або в тому самому випадку самим підприємцям. Нова форма подається починаючи зі звіту за IV квартал 2012 року.

 

Процедура зняття з реєстрації з урахуванням останніх новин з позиції Держреєстраційної служби

Лист Державної реєстраційної служби «Про зміни до законодавства щодо спрощеної процедури припинення» від 16.01.2012 р. № 36-7-25-12

 

У листі узагальнено процедуру припинення діяльності суб’єктами господарювання (юридичними особами та підприємцями) з урахуванням змін, унесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичних осіб — підприємців за їх рішенням» від 19.05.2011 р. № 3384-VI

.

1. Зокрема, приділено увагу питанню припинення діяльності за принципом мовчазної згоди, тобто без надання довідок з ПФУ та органів податкової служби, якщо ці органи такі довідки в установлений строк не видають. Так, звертається увага, що цей принцип працює в разі ліквідації юридичної особи як за рішенням засновників, так і за рішенням суду.

2. При внесенні до Єдиного держреєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності підприємця обов’язково вносяться відомості про строк заявлення кредиторами своїх вимог, а стосовно юридичної особи ще та про дату обрання (призначення) ліквідаційної комісії (ліквідатора).

Якщо у рішенні про припинення юридичної особи не зазначено певну дату обрання (призначення) ліквідаційної комісії (ліквідатора), то такою датою є дата прийняття рішення про припинення.

3. У разі припинення юридичної особи строк заяви кредиторами своїх вимог не може становити менше двох і більше шести місяців (стаття 105 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV, далі — ЦКУ), а фізичної особи — підприємця менше двох і більше трьох місяців (стаття 501 ЦКУ

).

Зазначений строк обчислюється з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення. Таке повідомлення друкується в Бюлетені ддержавної реєстрації протягом десяти робочих днів з дня внесення відповідного запису до Єдиного держреєстру (інформація про періодичність видання Бюлетеня державної реєстрації розміщується, зокрема, на сайті Укрдержреєстру).

Державний реєстратор має право залишити без розгляду надані документи, якщо рішення про припинення не містить відомостей про строк заялення кредиторами своїх вимог або у разі, коли такий термін не відповідає закону.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі