Теми статей
Обрати теми

Сміливо у власне діло. Декорації для настрою

Редакція ВД
Стаття

Декорації для настрою

 

Харків’янка Марія Януш – представниця покоління, яке після закінчення вищого навчального закладу вже не шукає роботу «на когось», а одразу прагне відкрити власне діло. Адже все, що для цього необхідне, – досвід, зв’язки, мінімальний стартовий капітал – Марія прагнула накопити ще у студентські роки. Активна, комунікабельна та креативна, вже тоді дівчина розуміла, що цілком може реалізувати себе у сфері івент-послуг. Але отримавши диплом, їй довелося деякий час зачекати з реалізацією давньої мрії – дівчина вийшла заміж і стала мамою. Зате коли доньці виповнився рік, Марія взялася реалізовувати давні плани з подвоєною енергією. Сьогодні її власна студія святкового декору «Котофей» встигає обслуговувати по декілька клієнтів в тиждень, виготовляючи всілякі декорації для весіль, свят, днів народження або фотосесій, а сама Марія мріє про той час, коли назва її дітища стане серед професіоналів ім’ям прозивним.

 

Маріє, зазвичай отримавши диплом, випускники у пошуках роботи штурмують кадрові агенції, а ви вирішили піти іншим шляхом. З чого почалася історія вашого сімейного бізнесу?

 

У мене давно з’являлися думки почати свою справу у сфері івента, але зі спрямованістю було складно визначитися. Тут стільки всього цікавого – і свята, і декор… Але хапатися за все відразу, не маючи досвіду, важко. Я вирішила спершу зайнятися виготовленням святкових декорацій. Це помпони, квіти, гірлянди, іменні розтяжки, бонбоньєрки, об’ємні букви, дерева побажань, різні аксесуари для фотосесій. Родзинка нашого декору в тому, що всі деталі виготовляються вручну.

 

Яка сума знадобилася вам для старту?

 

Як і будь-який бізнес, студія декору вимагає капітальних вкладень, але головне – завжди мати різні ідеї для розвитку, які роблять нашу роботу унікальною. Стартовий капітал нашої студії склав близько $1000, до яких входила реєстрація нашої торгової марки, закупівля матеріалів, створення композицій для прикладів робіт, реклама.

 

У будь-якому великому місті івент-послуги пропонує більше сотні агенцій. Відчули вже на собі конкуренцію?

Без конкуренції бізнес неможливий, особливо святковий. У нашому випадку конкуренція – двигун прогресу, саме вона вимагає постійного розвитку. Тому доводиться постійно створювати щось нове, пропонуючи клієнтам унікальну концепцію свята.

 

Як новачкам пробитися в перший ешелон? Яка реклама себе виправдала?

 

Ми намагаємося рекламувати себе в соціальних мережах, на сайтах, ну і, звичайно ж, наші клієнти рекламують нас своїм друзям. Після вдало оформлених проектів до нас стало все більше і більше надходити пропозицій про співпрацю, зросла кількість замовлень.

 

Машо, є стереотип, що маленька дитина та кар’єра – речі несумісні. Ви як вважаєте?

 

Вести бізнес і займатися вихованням дитини вдвічі складніше. Звичайно, деякі замовлення я прагну виконувати в домашніх умовах, щоб більше приділити часу дитині. Але якщо вдома не впоратися, то прошу посидіти з нею маму. А що робити – такі реалії. Звичайно, можна було ще посидіти в декреті, але справа в тому, що в цій сфері стартувати є сенс на початку року, щоб устигнути підготуватися до сезону, набратися досвіду, ознайомитися з модними тенденціями в оформленні. Як і в будь-якому бізнесі, у нашій справі теж спостерігаються підйоми та спади – максимум замовлень припадає на період з квітня по жовтень. Узимку, звичайно, замовлень менше, однак є час підготуватися до нового сезону. Якщо ж говорити не тільки про весілля, а, наприклад, про виготовлення декорацій для оформлення фотосесій – то тут замовлення надходять постійно.

 

Наскільки трудомістким є виготовлення декорації?

 

Усе залежить від елементу декору та їх кількості. На одні може йти 10 хвилин, а на інші декілька днів. Узагалі замовлення ми прагнемо приймати мінімум за тиждень до дня Х, але інколи буває й так, що за декілька днів замовляють, і тоді доводиться квапитися.

 

Машо, у житті трапляються випадки, коли від замовлення простіше відмовитися. Для вас є якийсь власний перелік «але», за умови яких угода не відбудеться?

Узагалі-то, у всьому світі прийнято, що замовник завжди правий. Ми згодні з цим і враховуємо всі побажання нашого клієнта до щонайменших деталей. Утім, одне єдине «але» все ж таки є – ми розпочинаємо виконання замовлення тільки після отримання передоплати. Вона гарантія того, що наша праця не пропаде даремно. Немає передоплати – отже, немає замовлення. Тільки в цьому випадку можемо відмовити.

 

Хто зазвичай звертається до вас за допомогою?

 

Наші послуги, швидше за все, розраховані на середній клас – це звичайні люди, які хочуть привнести у своє життя більше яскравих фарб, додати своєму святу деяку родзинку і просто отримати естетичне задоволення. Але є й клієнти, які жадають унікальності, замовляють те, чого ще ні в кого не було, – вони і можуть, і хочуть дивувати. Тому ми прагнемо працювати для всіх.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі