Теми статей
Обрати теми

Сміливо у власне діло. Відпочиваємо активно, або Як заробити у відпустці

Редакція ВД
Стаття

Відпочиваємо активно, або Як заробити у відпустці

Киянка Олеся Надточій два роки пропрацювала у школі вчителем і розчарувалася — її новаторські ідеї та невгамовна енергія виявилися нікому не потрібні, а перспектива кар’єрного зростання і зовсім дорівнювала нулю. Не засмучуючись із цього приводу, дівчина вирішила знайти більш відповідне застосування своєму організаторському таланту і зайнялася реалізацією власних проектів, які незабаром почали приносити молодій підприємниці не тільки задоволення, а й стабільний дохід. Одне з дітищ Олесі — організація літніх фітнес-турів по Україні для людей, що бажають відпочивати з користю. Сама ідея, як усе геніальне, виникла спонтанно — активна та цілеспрямована, Олеся навіть на відпочинку не могла бути без діла. Вранці займалася зарядкою, увечері йшла на пробіжку і незабаром зрозуміла, що до неї готові приєднатися багато курортників. У свою наступну відпустку Олеся відправилася вже разом з однодумцями, таким чином поєднавши, здавалося б, абсолютно несумісні речі — відпочинок і роботу.

Олесю, як виникла ідея організувати фітнес-тури?

 

 

О. Н. З одного боку все вийшло цілком спонтанно, з іншого — це була спроба вирішити власні незручності, пов’язані з відпусткою. Фітнес-тури — це, можна сказати, тепер наш сімейний бізнес. Моя сестра — фітнес-тренер. Я також веду активний спосіб життя, займаюся фітнесом. І тому нам не зовсім підходив формат відпочинку в режимі «пляж — їжа — поспати» і так по колу цілих два тижні. Хотілося купатися, відпочивати, висипатися, але при цьому не випадати із звичного ритму і не привозити з відпустки пару зайвих кілограмів, як це зазвичай трапляється. Якось я шукала в Інтернеті інформацію про відпочинок і побачила словосполуку «фітнес-тур». Зацікавилася, а коли розібралася, зрозуміла, що у нас вийде! І хоча тоді була осінь, сезон уже давно закінчився, але я одразу ж створила групи «ФітТуру» в соціальних мережах, а вже ближче до Нового року свій сайт — fittour.com.ua.

Хто були ваші перші клієнти?

 

О. Н. Як перші, так і наступні клієнти — це ті, хто також шукає якийсь новий формат відпочинку, більш активний та різноманітний. Хтось їде в тур, щоб увійти в ритм тренувань, адже за 10 днів настільки звикаєш, що потім просто не можеш приїхати додому і все закинути. Також з нами їздять дівчата, яким просто ні з ким поїхати у відпустку. А тут збирається компанія однодумців. Багато хто спілкується з нами потім і після турів.

 

Олесю, що включає поняття «фітнес-тур»? І що робити, якщо клієнту, наприклад, не худіється під час відпочинку? На що розраховують ваші клієнти і що обіцяєте їм напередодні поїздки?

 

О. Н. Для нас фітнес-тур — це, перш за все, повноцінний відпочинок клієнта. Він не повинен думати ні про що. Ми обираємо місце з чудовими пляжами, чистим морем і найкращий готель. Також ми піклуємося про те, щоб тренування не заважали дівчатам насолоджуватися відпочинком, тому проводиться всього два тренування на день — уранці силове, а ввечері, на заході сонця, — йога на березі моря. День же повністю вільний, і можна купатися, загоряти, їздити на екскурсії і робити все, що заманеться. Крім цього, у програму туру включено бесіди про здорове харчування, а кожен учасник отримує особисту консультацію від тренера. Ми не ставимо ні перед собою, ні перед клієнтами мети схуднути за десять днів на десять кілограмів. По-перше, це шкідливо для здоров’я, а по-друге, навіщо мучити себе у відпустці? При цьому дівчата повертаються додому схудлими на декілька кілограмів, підтягнутими і щасливими.

 

Який стартовий капітал знадобився для розкручування власного діла?

 

О. Н. Річ у тім, що фітнес-тури — не єдиний бізнес, яким я займаюся після закінчення школи, тому розкручувався він за рахунок оборотних коштів. Але розвиваючись саме в цьому напрямі, потрібно буде на старті витратитися на сайт, рекламу. Також знадобляться кошти на бронювання готелю, оскільки в гарячий сезон це потрібно робити заздалегідь. Можу сказати, що вже перший тур себе окупив. Не можу зауважити, щоб ми щось заробили, але і в мінус тоді не пішли.

 

При цьому ви згадали, що фітнес-туризм — це все ж таки сезонний бізнес. Чи є альтернатива на час простою?

 

О. Н. Найближчим часом я планую зайнятися організацією турів і за кордон. Тоді проводитимемо їх цілорічно. Зараз же виходить тільки влітку, а решту часу я присвячую себе іншим проектам.

 

У такому разі чи можна говорити про постійних клієнтів? На кого розраховані ваші послуги?

О. Н. Той, хто одного разу з’їздив у фітнес-тур і побував на вечірній йозі біля моря на заході сонці, уже не уявляє, як можна віддати перевагу пасивному та одноманітному відпочинку. А клієнти в нас дуже різні, хоча переважно жінки. Чоловіки телефонують, цікавляться, але ніхто з них так жодного разу і не поїхав з нами. Напевно, їм складніше відмовитися від традиційного відпочинку. Хоча всі тренування проходять у велнес-форматі і дозволяють кожному контролювати допустиме навантаження.

 

Наскільки сильна конкуренція у вашому ділі?

 

О. Н. В Україні є декілька компаній, які займаються організацією фітнес-турів. Проте специфіка в усіх різна. У когось це кемпінг на березі моря, у когось тур спрямовано на максимально можливий результат з 3 — 4 тренуваннями на день. У нас це, у першу чергу, відпочинок, але активний, спрямований на те, щоб відновити психічне та фізичне здоров’я, набратися сил, а також сформувати правильні звички у тренуваннях та харчуванні та не думати про те, де жити і чим харчуватися. Тому ми швидше не конкуруємо, а доповнюємо один одного і допомагаємо клієнту визначитися, який саме формат йому більше до душі.

 

Який найкращий спосіб реклами ви для себе визначили?

 

О. Н. Фітнес-тури — це новий напрям, не всі про це чули, а якщо щось і чули, то не знають нюансів, тому зараз ми прагнемо використовувати будь-які рекламні ресурси, щоб якомога більше людей про нас дізналися. Хтось шукає цілеспрямовано і знаходить, а хтось дізнається про існування фітнес-турів через рекламу в соціальних мережах і тизерну рекламу. Ми поки що прагнемо знайти свого клієнта всіма доступними способами.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі