Теми статей
Обрати теми

Реклама: що збираються змінити?

Редакція ББ
Стаття

Реклама: що збираються змінити?

Дмитро Чечель, консультант

 

Депутат П. Я. Унгурян у

законопроекті № 3279 пропонує доповнити Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (далі — Закон про рекламу) статтею 251 наступного змісту:

«

Реклама об’єктів будівництва з метою продажу житлових або нежитлових приміщень, зокрема, пов’язаних із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, дозволяється лише за наявності ліцензії на здійснення будівельної діяльності та дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкті, що рекламується. Така реклама повинна містити номери і дати прийняття рішень про видачу ліцензії та дозволу, а також найменування органів, які їх видали».

На думку автора

законопроекту, прийняття його пропозицій обумовлюється необхідністю унеможливлення в подальшому махінацій на ринку житлового будівництва (на зразок скандалу з «Еліта-Центр»), захисту інтересів приватних інвесторів.

Головне науково-експертне управління щодо поданого законопроекту зазначило, що це питання

по суті уже врегулюване у Законі України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» від 25.12.2008 р. № 800-VI.

Проте запропонована нова редакція

статті 251 Закону про рекламу вбачається експертам Верховної Ради більш вдалою, ніж чинна. На їхню думку, ця редакція більшою мірою термінологічно узгоджена із Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 01.06.2000 р. № 1775-III та Законом України «Про планування і забудову територій» від 20.04.2000 р. № 1699-III. Зважаючи на вищезазначене, Головне науково-експертне управління вважає прийняття цього законопроекту доцільним.

Крім того, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України погодила

проект Закону України «Про внесення змін і доповнень до деяких законів України щодо реклами у сфері фінансових послуг», яким передбачається внести зміни до Закону про рекламу та Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» від 12.07.2001 р. № 2664-III.

Зазначені зміни спрямовані на підвищення відповідальності за недобросовісну рекламу фінансових послуг та ефективності захисту прав споживачів таких послуг.

Зокрема цей

законопроект передбачає надання права уповноваженій особі органу, який здійснює державне регулювання відповідного ринку фінансових послуг, своїм обґрунтованим рішенням заборонити розповсюдження поданих рекламних матеріалів або прийняти обґрунтоване рішення про обов'язкове внесення змін до рекламних матеріалів, що не відповідають дійсності або вимогам закону та стосуються фінансових послуг, пов’язаних із залученням коштів населення, і які планується розповсюдити.

Цей

законопроект може суттєво вплинути на діяльність таких операторів ринку житла, як управителі фондів операцій з нерухомістю та управителі фондів фінансування будівництва.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі