Теми статей
Обрати теми

Проїзд працівників будівельної організації: як оформити і відобразити в обліку

Редакція ББ
Стаття

Проїзд працівників будівельної організації: як оформити і відобразити в обліку

Ольга Кожушко, консультант

 

У деяких випадках праця окремих категорій працівників будівельної організації має роз'їзний (пересувний) характер, а деякі з них протягом робочого дня, вирішуючи окремі службові завдання, здійснюють поїздки на громадському транспорті. У зв'язку з цим для будівельної організації і в першому, і у другому випадку важливо потурбуватися про грамотне оформлення таких операцій та відображення їх в обліку, а також про доплату чи своєчасну компенсацію витрат на проїзд. Про це — сьогодні в нашій статті.

 

ДОКУМЕНТИ СТАТТІ

Закон про податок на прибуток

— Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції від 22.05.1997 р. № 283/97-ВР.

Закон про податок з доходів

— Закон України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV.

Закон про ПДВ

— Закон України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР.

Постанова № 490

— постанова КМУ «Про надбавки (польове забезпечення) до тарифних ставок і посадових окладів працівників, направлених для виконання монтажних, налагоджувальних, ремонтних і будівельних робіт, та працівників, робота яких виконується вахтовим методом, постійно проводиться в дорозі або має роз'їзний (пересувний) характер» від 31.03.1999 р. № 490.

Інструкція № 5

— Інструкція зі статистики заробітної плати, затверджена наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 р. № 5.

ДБН Д.1.1-1-2000

— Правила визначення вартості в будівництві (ДБН Д.1.1-1-2000), затверджені наказом Держбуду від 14.12.2000 р. № 285.

Методичні рекомендації № 30

— Методичні рекомендації щодо формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджені наказом Держбуду від 16.02.2004 р. № 30.

 

Загальні відомості

Перш за все розберемося, що таке «роз'їзний» та «пересувний» характер робіт і чим така робота відрізняється від службових поїздок працівників будівельної організації. Для цього за рекомендацією Мінпраці1 скористаємося

Положенням про виплату надбавок, пов'язаних з пересувним та роз'їзним характером робіт у будівництві, затвердженим постановою Держкомпраці СРСР та Секретаріату ВЦРПС від 01.06.1989 р. № 169/10-87.

1 Див. листи Мінпраці від 17.11.2006 р. № 307/13/133-06 і від 13.09.2006 р. № 905/13/84-06.

Згідно із зазначеним

Положенням роз'їзний характер робіт передбачає виконання робіт на об'єктах, розташованих на значній відстані від місця розміщення організації, у зв'язку з поїздками в неробочий час від місця знаходження організації (збірного пункту) до місця роботи на об'єкті та назад, що становить не менше двох або трьох годин на день.

Пересувний характер робіт

передбачає компенсацію підвищених витрат, пов'язаних з частою передислокацією організації (переміщенням працівників) або відірваністю від постійного місця проживання.

Виходячи з викладеного, витрати на роз'їзний та пересувний характер робіт

не є ідентичними та можуть мати місце одночасно.

Що стосується службових поїздок працівників будівельних організацій, наприклад бухгалтерів (з метою здавання звітності) або кур'єрів з метою доставки будівельної документації, то слід зауважити: як правило, вони здійснюються в робочий час та для господарських потреб будівельної організації та можуть мати як разовий, так і систематичний характер.

Крім того, будівельні організації можуть організувати поїздки працівників і власними силами, включаючи роз'їзні (пересувні) та в разі службової необхідності, використовуючи власний чи орендований автомобільний транспорт.

Розглянемо докладно варіанти документального оформлення витрат на проїзд працівника будівельної організації в кожному із зазначених вище випадків, а також порядок їх відображення в бухгалтерському та податковому обліку.

 

Надбавка за роз'їзний (пересувний) характер робіт

Розмір надбавки.

Умови надання та граничні розміри надбавки за роз'їзний чи пересувний характер робіт регламентуються постановою № 490, згідно з якою будівельні організації самостійно встановлюють надбавки (польове забезпечення) до тарифних ставок і посадових окладів працівників, направлених для виконання монтажних, налагоджувальних, ремонтних і будівельних робіт, та працівників, робота яких виконується вахтовим методом, постійно провадиться в дорозі або має роз'їзний (пересувний) характер, у розмірах, передбачених колективними договорами, або за погодженням із замовником.

Граничні розміри надбавок

(польового забезпечення) працівникам за день не можуть перевищувати граничні норми витрат для відряджень у межах України та за кордон 2.

2 Граничні норми добових на території України та за кордоном відповідно встановлено п. 1 постанови КМУ «Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон» від 23.04.1999 р. № 663.

Коли робота має

роз'їзний характер за межами України, граничні розміри надбавок працівникам за день не можуть перевищувати 80 % граничних норм добових витрат. Під час перерахунку сум надбавок в іноземну валюту застосовується прогнозний офіційний курс обміну долара США на відповідний рік, який щороку затверджується НБУ в Основах грошово-кредитної політики та оприлюднюється у ЗМІ. За час проїзду територією України такі надбавки не можуть перевищувати граничних норм добових витрат, установлених для відряджень у межах України.

 

Документальне оформлення.

Відразу зауважимо, що порядок документального оформлення надання надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи законодавством не встановлено. Тому будівельне підприємство має право встановити його самостійно.

У будь-якому разі для будівельної організації обов'язковим буде передбачити надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи

в колективному та/або індивідуальному трудовому договорі. При цьому, крім розміру таких надбавок, рекомендуємо в колективному та/або індивідуальному трудовому договорі також навести перелік працівників (із зазначенням їх посад), яким такі надбавки встановлюються.

Крім того, будівельній організації слід видавати

наказ (розпорядження) керівника про направлення конкретного складу працівників, які виконують роботи роз'їзного (пересувного) характеру, на конкретний об'єкт будівництва.

А далі можливі два варіанти оформлення поїздок із роз'їзним (пересувним) характером роботи, що найчастіше застосуються на практиці.

По-перше

, для обліку часу, протягом якого працівники будівельного підприємства перебувають у роз'їзді, можна скласти (у довільній формі) графік поїздок працівників, які мають роз'їзний (пересувний) характер роботи.

Приклад такого графіка наведено на рис. 1, с. 15.

Цей документ має бути засвідчено керівником будівельної організації. Після завершення встановленого періоду (наприклад, місяця) такий графік передається до бухгалтерії та є підставою для нарахування надбавки за роз'їзний (пересувний) характер робіт.

По-друге

, трапляються випадки, коли працівники направляються на будівельний об'єкт, розташований в іншому регіоні. У такому разі поїздки працівників можна оформити як відрядження. У цьому випадку замість надбавки за роз'їзний (пересувний) характер працівнику виплачуються добові. Підставою для їх нарахування буде Звіт про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт (далі — авансовий звіт), форму якого затверджено наказом ДПАУ від 19.09.2003 р. № 440.

 

Податковий облік.

Згідно з п. 3.16 Інструкції № 5 надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи в розмірах, визначених чинним законодавством, не належать до фонду оплати праці (ФОП), а отже, не обкладаються ні «зверху», ні «знизу» внесками до фондів соцстраху та Пенсійного фонду. Це стосується й добових, які також не включаються до ФОП (п. 3.16 Інструкції № 5).

Що стосується

податку з доходів фізичних осіб (ПДФО), то надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи п. 1.1 Закону про податок з доходів прирівнюються до заробітної плати, а отже, обкладається цим податком . Надбавки враховуються при визначенні права працівника на податкову соціальну пільгу (ПСП). У Податковому розрахунку за формою № 1ДФ такі виплати відображаються з ознакою доходу «01».

Однак зауважимо, що зазначена норма не поширюється на відрядні виплати. У цьому випадку, як неодноразово зазначала ДПАУ в своїх

листах (від 14.05.2007 р. № 4639/6/17-0716, від 21.05.2007 р. № 4890/6/17-0716, № 10029/7/17-0717), роз'їзні (пересувні) надбавки в розмірах, що не перевищують граничні норми витрат, передбачених для відряджень, не є об'єктом обкладення ПДФО. Необхідною умовою ненарахування ПДФО на зазначені надбавки є визначення колективним (трудовим) договором (контрактом) поїздок, що мають роз'їзний (пересувний) характер роботи, як відряджень, з належним їх оформленням.

У частині

податку на прибуток зауважимо, що надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи включаються до валових витрат будівельної організації на підставі п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток як інші виплати, установлені за домовленістю сторін.

 

Бухгалтерський облік.

Згідно з додатком 2 до Методичних рекомендацій № 30 надбавки за роз'їзний (пересувний) характер роботи в розмірах, установлених законодавством, належать до складу інших загальновиробничих витрат будівельної організації3. Вони узагальнюються на субрахунку 912 «Загальновиробничі витрати».

3 Докладніше про загальновиробничі витрати будівельної організації див. статтю «Загальновиробничі витрати будівельної організації: що потрібно знати бухгалтеру» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 13, с. 12 і статтю «Відображення загальновиробничих витрат у кошторисі будівельно-монтажної організації» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 14, с. 30.

Розглянемо на прикладі бухгалтерський та податковий облік надбавок за роз'їзний (пересувний) характер робіт.

 

Приклад 1.

Монтажника будівельного підприємства переведено на новий об'єкт будівництва. Тривалість роботи на об'єкті склала 5 днів. Щодня проїзд від збірного пункту до місця роботи на об'єкті та назад у працівника забирає близько трьох годин. Наказом керівника будівельного підприємства працівнику призначено надбавку, яку передбачено і в колективному договорі. Зарплата монтажника за місяць становить 2000 грн. Сума надбавки за роз'їзний характер роботи за п'ять днів — 150 грн.

 

Зміст господарської операції

Кореспондуючі рахунки

Сума,грн.

Податковий облік (ВВ)

дебет

кредит

1. Нараховано заробітну плату монтажнику

231

661

2000,00

2000,00

2. Нараховано надбавку за роз'їзний характер робіт

912

661

150,00

150,00*

3. Утримано податок з доходів фізичних осіб**

((2000,00 + 150,00) х 15 %)

661

641

322,5

4. Виплачено заробітну плату і доплату працівнику

(2000,00 + 150,00 - 322,5)

661

301

1827,5

* Оскільки надбавку передбачено колективним договором, це дає будівельній організації право на валові витрати на підставі п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток.

** Працівник не має права на ПСП (його дохід у вигляді заробітної плати і надбавки перевищує 1220 грн.).

 

Оплата службових поїздок працівників будівельної організації

Будівельна організація може забезпечити працівникам безкоштовний проїзд в разі службової необхідності у громадському транспорті, використовуючи такі варіанти.

 

Варіант 1: виплата дотації.

Цей варіант передбачає, що будівельне підприємство щомісяця виплачує працівникам певну суму, яка б покривала витрати на проїзд у разі службової необхідності.

Зауважимо, що виплату дотації необхідно передбачити в колективному договорі та/або в індивідуальному трудовому договорі та в наказі (розпорядженні) керівника будівельної організації. В останньому, крім розміру доплат, слід прописати список працівників, яким виплачуються такі доплати, із зазначенням їх посад.

Сума дотацій

включається до валових витрат будівельної організації як витрати на оплату праці (п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток).

Крім того, згідно з

п.п. 2.3.4 Інструкції № 5 виплати на відшкодування працівникам вартості проїзду транспортом загального користування включаються до ФОП як інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Тому суми таких виплат обкладаються ПДФО і внесками до фонду соцстраху та Пенсійного фонду як «зверху», так і «знизу».

У бухгалтерському обліку нарахування доплат (дотацій) на проїзд працівників відображають по

кредиту субрахунку 661 «Розрахунки за заробітною платою».

Розглянемо приклад відображення в бухгалтерському та податковому обліку будівельної організації дотацій на проїзд працівників у громадському транспорті.

 

Приклад 2

. Будівельне підприємство з метою оплати поїздок кур'єра для доставки будівельної документації виплачує йому щомісячні доплати в сумі 300 грн. Це передбачено колективним договором і затверджено наказом керівника. Зарплата одного працівника-кур'єра в місяць становить 1800 грн.

 

Зміст господарської операції

Кореспондуючі рахунки

Сума,грн.

Податковий облік (ВВ)

дебет

кредит

1. Нараховано заробітну плату кур'єру

92*

661

1800,00

1800,00

2. Нараховано доплату на проїзд

92*

661

300,00

300,00**

3. Утримано соцвнески із заробітної плати і доплати на проїзд

((1800,00 + 300,00) х (2 % + 1 % + 0,6 %))

661

651, 652, 653

75,60

4. Утримано податок з доходів фізичних осіб***

((1800,00 + 300,00 - 75,60) х 15 %)

661

641

303,66

5. Виплачено заробітну плату і доплату працівнику

(1800,00 + 300,00 - 75,60 - 303,66)

661

301

1720,74

* Докладніше про адміністративні витрати будівельної організації див. статтю «Адміністративні витрати будівельного підприємства: відображення в кошторисі та розподіл» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 10, с. 18.

** Оскільки доплату передбачено колективним договором, це дає будівельній організації право на валові витрати на підставі п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток.

*** Працівник не має права на ПСП (його дохід у вигляді заробітної плати і доплати перевищує 1220 грн.).

 

Варіант 2: придбання проїзних квитків.

При такому варіанті будівельна організація самостійно придбаває проїзних квитків (постійні на трамвай, тролейбус, картки на метро тощо) у транспортних підприємств за готівковий чи безготівковий розрахунок та видає їх працівникам.

Зауважимо, що в цьому випадку будівельна організація проїзні квитки працівникам може:

— або видати в постійне користування (

персонально розподілити);

— або видавати в міру необхідності в тимчасове користування (

без персонального розподілу).

У першій ситуації працівник може використовувати проїзні квитки для особистих цілей, тому доведеться

оподатковувати вартість таких квитків як дотацію.

Водночас згідно з

п. 3.4 Закону про податок з доходів з вартості персонально розподілених проїзних квитків, збільшеної на натуральний коефіцієнт 1,176471, утримується ПДФО за ставкою 15 %. Саме з цієї вартості нараховуються всі соцвнески «зверху» та «знизу». При цьому такі нараховані соцвнески можна включити до валових витрат на підставі п.п. 5.7.1 Закону про податок на прибуток.

У

бухгалтерському обліку вартість проїзних квитків, які персонально розподіляють між працівниками та включають до ФОП, відображають по кредиту субрахунку 661 «Розрахунки за заробітною платою» з урахуванням натурального коефіцієнта.

У разі видачі проїзних квитків без персонального розподілу будівельна організація має потурбуватися про її

документальне оформлення для підтвердження зв'язку придбання проїзних квитків з господарською діяльністю.

Також для контролю за використанням проїзних квитків та підтвердження зв'язку поїздок працівників у разі службової необхідності слід завести (у довільній формі)

Журнал (відомість) видачі проїзних квитків (приклад складання наведено на рис. 2, с. 15).

Бажано в цьому Журналі для кожного виду проїзних квитків виділити окремий аркуш. Причому в

Журналі (відомості) видачі проїзних квитків на метро рекомендуємо також передбачити таку інформацію: кількість поїздок, що залишалися на момент видачі та здавання проїзного квитка, здійснених самим працівником; сума, що залишалася на момент видачі та здавання проїзного квитка, і сума, витрачена самим працівником.

Вартість виданих проїзних квитків, які персонально не розподіляються

між працівниками будівельної організації, не включаються до ФОП (п. 3.20 Інструкції № 5). З неї не утримується податок з доходів і не нараховуються внески до фондів соцстраху та Пенсійного фонду 4.

4 Див. докладніше лист ДПАУ від 07.04.2004 р. № 2635/6/17-3116, лист Фонду соцстраху з тимчасової втрати працездатності від 09.04.2008 р. № 02-24-768, лист ПФУ від 21.03.2008 р. № 4933/03-30, лист Держпідприємництва від 26.03.2008 р. № 2565.

Витрати на проїзні квитки, що не розподіляються між працівниками, включаються до валових

як витрати, пов'язані з господарською діяльністю згідно з п.п. 5.2.1 Закону про податок на прибуток.

У бухгалтерському обліку

вартість проїзних квитків, що надаються працівнику в тимчасове користування, списують на рахунки обліку витрат будівельного підприємства залежно від характеру використання без відображення на рахунках обліку розрахунків з працівниками.

Самі проїзні квитки (персонально розподілені та нерозподілені) обліковуються на субрахунку

331 «Грошові документи в національній валюті».

Розглянемо на прикладі бухгалтерський та податковий облік витрат на придбання квитків, що персонально не розподіляються, а видаються працівникам будівельного підприємства в тимчасове користування в міру необхідності.

 

Приклад 3.

Будівельна організація для службових поїздок щомісяця придбаває один проїзний квиток на трамвай вартістю 44 грн. (без ПДВ). Наказом керівника будівельної організації затверджено список працівників адміністративного апарату, які мають право користуватися проїзним для службових цілей. Проїзний квиток видається цим працівникам у міру необхідності. Для підтвердження використання проїзних документів виключно для потреб будівельної організації ведеться Журнал видачі проїзних квитків (приклад складання наведено на рис. 2, с. 15).

 

Зміст господарської операції

Кореспондуючі рахунки

Сума,грн.

Податковий облік (ВВ)

дебет

кредит

1. Перераховано передоплату за проїзні квитки

371

311

44,00

44,00*

2. Оприбутковано проїзні квитки

331

631

44,00

3. Здійснено залік заборгованості

631

371

44,00

4. Списано вартість проїзних квитків до складу адміністративних витрат

92**

331

44,00

* Оскільки видача проїзних квитків оформляється наказом керівника, це дає будівельній організації право на валові витрати на підставі п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток.

** Докладніше про адміністративні витрати будівельної організації див. статтю «Адміністративні витрати будівельного підприємства: відображення в кошторисі та розподіл» // «Будівельна бухгалтерія»,2010, № 10 с. 18.

 

Варіант 3

: відшкодування витрат на проїзд. Такий варіант виникає, коли працівник самостійно оплачує свій проїзд у разі службової необхідності у громадському транспорті (наприклад, у маршрутках, трамваях, тролейбусах, автобусах). Будівельна організація постфактум відшкодовує йому понесені витрати.

Щоб установити можливість самостійного придбання квитків для службових поїздок з подальшим відшкодуванням працівникам понесених витрат, насамперед слід видати наказ (розпорядження) керівника будівельної організації. Не зайвим буде прописати це і в колективному договорі. Також для підтвердження господарської необхідності таких поїздок доцільно розробити маршрутний лист. Примірну форму маршрутного листа наведено на рис. 3 (с. 16).

Підставою для відшкодування працівнику витрат на проїзд у разі службової необхідності буде складений працівником і затверджений керівником будівельної організації авансовий звіт. До нього для підтвердження понесених на проїзд витрат необхідно додати проїзні квитки і маршрутний лист.

Звернемо увагу

, що й досі чітких строків складання авансового звіту в разі витрачання працівником власних грошових коштів не встановлено.

Відшкодування працівнику вартості проїзду

, якщо поїздки для службових цілей здійснювалися протягом робочого дня, не підлягає обкладенню ПДФО. Із цієї суми не справляють внески до фондів соцстраху та Пенсійного фонду. Такі витрати на проїзд уключаються до валових витрат будівельної організації на підставі п.п. 5.2.1 Закону про податок на прибуток.

У бухгалтерському обліку

вартість проїзду списують на рахунки обліку витрат залежно від характеру використання квитків. Відображати придбані квитки на проїзд на субрахунку 331 не потрібно.

Приклад 4.

Бухгалтер будівельної організації самостійно оплатив свій проїзд у міському транспорті, здійснюючи службову поїздку в межах виконання своїх трудових обов'язків (здавання звітності). Вартість проїзду склала 9,00 грн. (без ПДВ). Бухгалтером було складено авансовий звіт, до якого було додано 4 квитки на проїзд у трамваї та маршрутному таксі, а також маршрутний лист (рис. 3, с. 16). Наказом керівника будівельної організації встановлено можливість відшкодування такому працівнику витрат на службові поїздки.

У бухгалтерському та податковому обліку операції з проїзними квитками в цьому випадку відображають таким чином:

 

Зміст господарської операції

Кореспондуючі рахунки

Сума,грн.

Податковий облік (ВВ)

дебет

кредит

1. Списано вартість проїзних квитків до складу адміністративних витрат на підставі поданого працівником та затвердженого керівником Звіту

92*

372

9,00

9,00**

2. Відшкодовано працівнику вартість проїзду на підставі поданого Звіту

372

301

9,00

* Докладніше про адміністративні витрати будівельної організації див. статтю «Адміністративні витрати будівельного підприємства: відображення в кошторисі та розподіл» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 10 с. 18.

** Оскільки відшкодування вартості проїзду в разі службової необхідності передбачене наказом керівника, будівельна організація має право на валові витрати на підставі п.п. 5.6.1 Закону про податок на прибуток.

 

Перевезення працівників власним транспортом

Такий варіант доставки працівників до місця призначення може використовуватися будівельною організацією і в разі роз'їзного (пересувного) характеру роботи, і в разі поїздок у зв’язку зі службовою необхідністю. При цьому будівельна організація може використовувати як власний, так і орендований автомобільний транспорт.

Щоб підтвердити «валововитратність» коштів, витрачених на перевезення працівників будівельної організації, знову-таки, як і в попередніх випадках, необхідно потурбуватися про

документальне оформлення.

Крім того, для підтвердження «господарності» таких перевезень та обліку робочого часу працівника, якого перевозять, необхідно оформляти подорожній лист5, в якому, крім даних про водія, автомобіль та рух палива, проставляються позначки і

про особу, у чиє розпорядження надійшов автомобіль. Пілся повернення водій передає подорожній лист до бухгалтерії.

5 Це випливає з консультації, наведеної в журналі «Вісник податкової служби України», 2008, № 25, с. 24.

У бухгалтерському обліку витрати на перевезення працівників будівельної організації включаються до складу інших загальновиробничих витрат і узагальнюються на субрахунку

912 «Загальновиробничі витрати» 6.

6 Докладніше про загальновиробничі витрати будівельної організації див. статтю «Загальновиробничі витрати будівельної організації: що потрібно знати бухгалтеру» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 13, с. 12 і статтю «Відображення загальновиробничих витрат у кошторисі будівельно-монтажної організації» // «Будівельна бухгалтерія», 2010, № 14, с. 30.

Крім того, як випливає з

п.п. 3.1.16.6 ДБН Д.1.1-1-2000, витрати на перевезення працівників будівельно-монтажної організації автомобільним транспортом у кошторисній вартості будівництва враховуються у разі, коли місце дислокації будівельної організації (збірного) пункту знаходиться на відстані понад 3 км від місця роботи, а комунальний або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво в установлений час. Такі витрати розраховуються калькуляційним методом на підставі даних проекту організації будівництва і діючих тарифів на перевезення.

Кошти на покриття таких витрат, що головним чином стосуються діяльності підрядної організації, включаються до

глави 9 Зведеного кошторисного розрахунку як «Інші роботи й витрати».

На цьому ми закінчуємо нашу статтю та сподіваємося, що вона допоможе вам грамотно організувати проїзд працівників і своєчасно компенсувати їм згаяний час і витрати.

 

 

Графік поїздок працівників, що мають роз'їзний (пересувний) характер

за

липень 2010 року

№ з/п

П. І. Б. та посада працівника

Вид робіт

Місце виконання робіт (найменування організації, адреса)

Період виконання робіт

Підпис

Примітки

дата виїзду працівника

дата прибуття працівника

кількість днів виконання робіт роз'їзного (пересувного) характеру

працівника

відповідальної особи

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

<...>

21

Вещипан Н. А., монтажник

Монтажні роботи

ТОВ «Іскра», смт Високий, вул. Джерельна, 15

26.07. 2010 р.

30.07.2010 р.

5

Вещипан

Іванов

<...>

Рис. 1

 

 

Журнал видачі проїзних квитків на трамвай

за 20

10 рік

№ з/п

Дата

П. І. Б. та посада працівника, який використовує проїзний квиток

Мета поїздки

Пункт призначення

Проїзний квиток отримано

Проїзний квиток здано

час

підпис

час

підпис

 

працівника

відповідальної особи

працівника

відповідальної особи

<...>

15

10.08

Тарасенко А. Н., кур'єр

Передача будівельних документів

ТОВ «Будсервіс», вул. Квіткова, 45

12.30

Тарасенко

Петрова

14.50

Тарасенко

Петрова

16

12.08

Барсова І. В., бухгалтер

Здавання звітності

ДПІ Київського району м. Харкова

09.10

Барсова

Петрова

13.00

Барсова

Петрова

Рис. 2

 

 

ТОВ «Будівництво»

Код ЄДРПОУ 12345678

м. Харків

 Затверджую

 Синіцин Синіцин К. Л.

 10.08.2010

 

Маршрутний лист службових поїздок

12

від

7 серпня 2010 року

бухгалтера Барсової І. В.

Мета поїздки

Пункт призначення

Вид транспорту

Вартість проїзду, грн.

Кількість поїздок

Загальна сума, грн.

Здавання звітності

ДПІ Київського району м. Харкова

Тролейбус

1,00

2

2,00

Здавання звітності

ДПІ Київського району м. Харкова

Маршрутне таксі № 124

3,50

2

7,00

Разом

9,00

           

Склав: бухгалтер

  Барсова   Барсова І. В.  

Перевірив: головний бухгалтер

  Кравцова   Кравцова А. Н.  

Рис. 3

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі