Теми статей
Обрати теми

Новини і події

Редакція ББ
Новини

В Україні буде створено Раду з питань будівельного комплексу

Прем'єр-міністр України Микола Азаров доручив Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Міністерству регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства за участі голів місцевих адміністрацій, Нацбанку та Конфедерації будівельників України у співпраці з парламентарями створити постійно діючу Раду з питань будівельного комплексу.

«Доручаю міністерствам економічного розвитку, будівництва та регіонального розвитку за участі голів місцевих адміністрацій, Нацбанку та Конфедерації будівельників, а також профільного парламентського комітету створити постійно діючу Раду для впровадження інноваційної моделі роботи будівельного комплексу», — зауважив він, відкриваючи засідання уряду 06.04.2011 р.

Прем'єр підкреслив, що роботу відповідної Ради буде присвячено розгляду масштабних будівельних проектів.

«Вважайте, що я призначаю відповідних міністрів «всеукраїнськими виконробами», — додав прем'єр.

ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА

 

Новостворена Конфедерація будівельників України
пропонує прискорити виділення землі

Конфедерація будівельників України (КБУ), що об'єднує три найбільші будорганізації, планує розробити законопроект, що передбачає скорочення строку виділення землі під забудову з 275 днів до 60.

«Наступним етапом ми хочемо здійснити зміни у виділенні землі — це буде новий закон. Ми б хотіли строк виділення земельної ділянки скоротити з 275 до 60 днів», — повідомив голова ради директорів Конфедерації Лев Парцхаладзе на прес-конференції в Києві у четвер.

Водночас КБУ візьме участь у доопрацюванні законодавчих актів, передбачених законом про містобудівну діяльність, що набрав чинності.

Для довідки

: Українська будівельна асоціація (УБА), Будівельна палата України та асоціація «Всеукраїнська спілка виробників будівельних матеріалів та виробів» 5 квітня поточного року об'єдналися в КБУ.

Президентом Конфедерації обрано почесного президента АТ «Холдингова компанія «Київміськбуд» (Київ) Володимира Поляченка.

Головою ради директорів Конфедерації обрано голову ради директорів УБА Л. Парцхаладзе.

Джерело: www.building.ua

 

З 1 квітня податкові накладні із сумою ПДВ понад 500 тис. грн.
 обов’язково вносяться до Єдиного реєстру

Нагадаємо, що

з 1 квітня 2011 року податкові накладні із сумою ПДВ понад 500 тис. грн. обов’язково мають реєструватися в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Обов’язкові до реєстрації обсяги податку на додану вартість визначаються за таким графіком:

— понад 500 тис. грн. — з 1 квітня 2011 року;

— понад 100 тис. грн. — з 1 липня 2011 року;

— понад 10 тис. грн. — з 1 січня 2012 року.

Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість

не перевищує 10 тис. грн., не підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.

Як відомо, вимоги щодо реєстрації податкових накладних зі значною сумою ПДВ установлено в

п. 201.10 та п. 11 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Уряд, у свою чергу,

постановою від 29.12.2010 р. № 1246 затвердив Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, яким визначено механізм унесення відомостей, що містяться в податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру, звіряння даних, що містяться в зазначених документах.

 

Визначено нові форми звітності
до Фонду соцстраху з ТВП

Як відомо, згідно зі

ст. 27 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням» від 18.01.2001 р. № 2240-III страхувальники зобов’язані, зокрема, вести облік коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, і своєчасно подавати органам Фонду встановлену звітність щодо цих коштів.

Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

(далі — Фонд) від 18.01.2011 р. № 4 затверджено Порядок формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі — Порядок № 4).

Відповідно до зазначеного

Порядку страхувальник або відповідальна особа страхувальника подає за місцем узяття його на облік в органі Фонду:

Звіт страхувальника по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (за формою Ф4-ФСС з ТВП);

Звіт страхувальника про путівки на санаторно-курортне лікування та путівки до дитячих закладів оздоровлення (за формою Ф14-ФСС з ТВП).

Форми зазначених звітів наведено в

додатках 1 та 2 до Порядку № 4.

Звіти подаються не пізніше 20 числа наступного за звітним кварталом місяця. При цьому

Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП не подається в разі:

— відсутності у страхувальника заборгованості по субрахунку 652 на початок кожного звітного кварталу та оборотів по субрахунку у звітному кварталі;

— наявності заборгованості за

Фондом на початок року та відсутності оборотів по субрахунку 652 у звітному кварталі.

Звіт за формою Ф14-ФСС з ТВП

не подається, якщо у звітному кварталі страхувальник не отримував від Фонду та не видавав найманим працівникам путівок на санаторно-курортне лікування, придбаних за рахунок коштів Фонду.

Постанова від 18.01.2011 р. № 4

набрала чинності 04.04.2011 р.

 

Інструкцію про службові відрядження викладено в новій редакції.
Тепер вона стосується тільки бюджетників

Наказом Мінфіну від 17.03.2011 р. № 362 «Про внесення змін до Інструкції про службові відрядження в межах України і за кордон»

викладено в новій редакції Інструкцію від 13.03.1998 р. № 59, яка тепер стосується лише підприємств бюджетної сфери. Госпрозрахункові суб'єкти господарювання згідно з коментарями Мінфіну тільки можуть застосовувати цей документ (тобто застосовують за бажанням).

Відмінності незначні

. Водночас певні нововведення є, зокрема:

запроваджено обов'язок підприємства ознайомити працівника з кошторисом витрат або з довідкою-розрахунком на виданий аванс, а також з вимогами нормативно-правових актів про необхідність подання звіту про використання коштів, виданих на відрядження;

— установлено, що

для обґрунтування розміру добових при відрядженнях у межах України необхідна наявність наказу на відрядження та первинних документів, якими можуть служити використані документи, які підтверджують вартість понесених у зв'язку з відрядженням витрат і на підставі яких працівнику відшкодовуватимуться витрати на відрядження.

Зауважимо, що викладення

Інструкції № 59 у новій редакції внесло ще більшу плутанину до питання про мінімальний розмір добових для суб'єктів господарювання небюджетної сфери (максимальний розмір добових, нагадаємо, установлено п.п. 140.1.7 Податкового кодексу). Справа в тому, що в останньому абзаці розділу «Загальні положення» Інструкції № 59 було прямо передбачено, що розмір добових, які виплачуються підприємствами всіх форм власності, не може бути менше розміру добових, установленого для бюджетників. У новій редакції Інструкції № 59 аналогічної норми немає.

Як діяти в такому випадку, абсолютно не зрозуміло. Залишається очікувати роз'яснень держорганів.

Наказ від 17.03.2011 р. № 362

набрав чинності 01.04.2011 р.

 

Чотири фактори стримують іноземних інвесторів: думка експерта

«Дозвільна документація при девелопменті, способи її отримання, вступна документації при здаванні об'єкта нерухомості — усе це викликає складнощі для управління в іноземних інвесторів. Тому інвестор, ознайомлючись із потенційними проектами нерухомості та ведучи переговори з українським власником, вважає за краще перекладати ці ризики на останнього», — повідомив www.building.ua Володимир Мисак, старший агент відділу інвестицій та операцій із земельними ділянками компанії DTZ.

«Намітилися передумови для вирішення цієї проблеми: скорочення дозволених дозволів від державних служб, скорочення переліку таких служб та допоки нереалізоване створення системи «електронний чиновник», при якій більшість запитів здійснювалися б за допомогою електронного спілкування. Як показує досвід балтійських країн, а також Росії, Польщі та Грузії, це реально діючий механізм», — зауважив експерт.

За його словами, другим значущим фактором є корупція. Здебільшого інвестори розуміють, що в Україні, крім офіційних платежів, існує система платежів за різні дозволи та рішення. Наприклад, під час перебування на МІПІМ-2011 майже обов'язковим з боку інвесторів було питання про корупцію та способи її подолання. Можна лише констатувати, що точиться багато розмов з боку влади про боротьбу з корупцією, але ефект поки що не спостерігається.

Третій фактор — переважання орендованої землі. Іноземні девелопери не розуміють цю форму землекористування і не хочуть брати участь у цих дорогих проектах у ролі девелопера або стратегічного партнера. У переговорних процесах ми часто бачимо як обов'язкову умову «викуп ділянки у власність», і лише в такому статусі інвестор готовий входити у проект.

Четвертий фактор — дороге позикове фінансування, що «з'їдає» маржу девелопера та істотно знижує
внутрішню дохідність проекту. До цього також потрібно додати обмеження за сумою, яку банк може видати на один окремий проект, і якою сьогодні керує банківські установи.

«Усі перелічені вище фактори впливають на імідж держави на міжнародному рівні, на рейтинги і, зрештою, на симпатії інвесторів», — зауважив В. Мисак.

Джерело: www.building.ua

 

Затверджено форму звітності про результати спільної діяльності

Відповідно до

п. 153.14 Податкового кодексу України спільна діяльність без створення юридичної особи провадиться на підставі договору про спільну діяльність. Облік результатів від такої діяльності ведеться платником податку, уповноваженим на це іншими сторонами згідно з умовами договору, окремо від обліку господарських результатів такого платника податку. Для цілей оподаткування господарські відносини між учасниками спільної діяльності прирівнюються до відносин на підставі окремих цивільно-правових договорів.

Порядок обліку та звітності результатів спільної діяльності доручено встановити центральному податковому органу.

З метою реалізації положень цього

Кодексу наказом ДПАУ від 28.02.2011 р. № 113 затверджено:

— форму

Податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи;

Порядок ведення обліку результатів спільної діяльності на території України без створення юридичної особи.

Наказ від 28.02.2011 р. № 113

набере чинності з дня офіційного опублікування.

 

Унесено зміни до Інструкції щодо організації роботи
 держпожежнагляду з питань видачі дозволу
 на початок роботи підприємств та оренду приміщень

Наказом МНС України «Про затвердження змін до наказу МНС від 11.05.2006 р. № 278» від 18.02.2011 р. № 156

унесено певні зміни до зазначеного документа, зокрема:

1. Доповнено, що дозвіл на початок роботи і оренду приміщень у разі зміни найменування юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи — підприємця потрібно переоформляти

. Для цього подаються заява та оригінал дозволу, що підлягає переоформленню.

2.

Змінено строк видачі рішення органами державного пожежного нагляду про дозвіл на початок роботи і оренду приміщень або про відмову з п'яти робочих днів на десять робочих днів з дня подання заявником документів.

3.

Визначено підстави для відмови у видачі дозволу:

— подання документів, необхідних для отримання дозволу, не в повному обсязі;

— виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;

— виявлення за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства порушень правил пожежної безпеки, що можуть призвести до виникнення пожежі або створення перешкод в її гасінні та евакуації людей.

4. У новій редакції викладено порядок дії органів пожежного нагляду при анулюванні дозволу та при виявленні здійснення господарської діяльності без документів дозвільного характеру. Про прийняте рішення дозвільний орган протягом двох робочих днів повідомляє суб'єкта господарювання. Анулювання дозволу на початок роботи і оренду приміщення не позбавляє суб'єкта господарювання права знову подати документи на його отримання після усунення виявлених порушень.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі