Теми статей
Обрати теми

Н. Рачик: «Новий будівельний сезон успішно відкрито!»

Редакція ББ
Стаття

Н. Рачик: «Новий будівельний сезон успішно відкрито!»

 

Напередодні нового будівельного сезону, 24 — 26 лютого 2011 року, ТОВ «ЕКСПОСЕРВІС» провело виставку «Будівництво. Котедж. Ландшафт» у ПВЦ «Радмір Експохол» (м. Харків). Відвідати виставку було цікаво як фахівцям у різних галузях будівельного комплексу, так і тим, для кого актуальні продукція та послуги у сфері приміського будівництва та ландшафтного дизайну.

Підбиваючи підсумки цього масштабного заходу, в якому взяла участь і газета «Будівельна бухгалтерія», Наталія Ремівна Рачик, директор ТОВ «ЕКСПОСЕРВІС» — організатора виставки, люб’язно погодилася дати інтерв’ю нашій газеті.

 

img 1Ред.:

З якою регулярністю проводиться ваша виставка?

Н. Р.:

Виставка проводиться двічі на рік — навесні та восени. Раніше вона проводилася у приміщенні Палацу Спорту, а з вересня минулого року місцем проведення став ПВЦ «Радмір Експохол», який має чудово розвинену інфраструктуру та відповідає сучасним вимогам виставкового бізнесу. Щойно відбулася перша виставка в сезоні 2011 року.

 

Ред.:

Починати першими виставковий сезон — місія почесна. Що ви як організатор можете сказати про це?

Н. Р.:

Відкривати першу виставку сезону, з одного боку, почесно та приємно, а з іншого боку, це супроводжується певними труднощами. Плюси в тому, що люди скучили за темою, про що свідчить кількість відвідувачів виставки, а мінуси в тому, що не для всіх будівельних підприємств та організацій кінець лютого — слушний час, багато хто чекає березня.

 

Ред.:

Скільки підприємств узяло участь у виставці та яка географія її учасників?

Н. Р.:

У виставці взяли участь близько 80 підприємств та фірм з 8 областей України, а також представники італійської, польської, німецької та бельгійської фірм.

 

img 2Ред.:

Якою була тематика виставки?

Н. Р.:

По-перше, це будівельні технології та матеріали.

Широко були представлені

інженерні системи: системи вентиляції та кондиціонування; обладнання та системи опалення; водопостачання та каналізації; теплоенергетичне і котельне устаткування; системи та устаткування газопостачання; контрольно-вимірювальне обладнання, прилади регулювання; системи пожежогасіння, димовидалення, сигналізації; санітарно-технічні системи будівель, клінінг; автоматизовані системи управління життєзабезпеченням будівлі.

Також серед тематик виставки можна виділити такі: «Покрівля та ізоляція», «Фасади», «Двері та вікна», «Засоби й системи освітлення», «Покриття для підлоги, стін і стель», «Сантехнічне обладнання», «Елементи і предмети інтер’єру та декору», «Будівництво малоповерхових комплексів», «Системи автономного водопостачання та енергозабезпечення», «Озеленення та благоустрій».

Як бачите, спектр учасників доволі широкий. Було на що подивитися, поспілкуватися, визначитися щодо вартості.

 

Ред.:

Як ви оцінюєте кількість відвідувачів виставки? Оскільки криза зачепила й будівельну галузь і всі ми це добре відчули, чи залишилася тема актуальною для України?

Н. Р.:

Тема для України залишилася актуальною. Кількість відвідувачів помітно зростала з кожним днем. Якщо порівняти кількість відвідувачів восени 2010 року та зараз, то лютий 2011 року без зайвої скромності можна назвати вдалим. Два ролики в харківських новинах, напевно, підсилили ефект. Але справа не тільки в цьому.

Кому потрібно будувати — будують, незважаючи ні на що або всупереч усьому, їх точно цікавлять будівельні новинки та фірми, що представляють ці новинки. Це розуміли й ми як організатори виставки та її учасники.

Крім того, родзинкою саме цієї виставки став спецпроект

«Енергоефективні технології в будівництві», у межах якого свою продукцію презентували приблизно 15 фірм. Усю ділову програму виставки було побудовано на цій темі. 24 — 25 лютого відбулися дуже «інтенсивні» семінари.

img 3Ред.:

Розкажіть трохи про ділову програму виставки.

Н. Р.:

Відкрив ділову програму семінар «Енергоефективні новації», який проводила Харківська громадська організація «Енергія світу».

Навчальний семінар

із врученням дипломів проводила харківська фірма «Золотое сечение», дилер фірм «BROEN» (Польща) та «COSMOGAS» (Італія), продукцію яких було широко представлено на виставці. Інжинірингова компанія «Золотое сечение» понад 13 років спеціалізується на теплопостачанні, вентиляції, кондиціонуванні, електропостачанні, водопостачанні, водовідведенні, водопідготовці та водоочищенні промислових підприємств, комунально-побутових організацій та приватного домоволодіння на території Харківської області та Східної України.

Тематика семінару щодо продукції фірми «BROEN»

: історія фірми, замкова арматура BALLOMAX, регулювальні клапани BALLOREX, промислові регулювальні клапани CLORIUS.

Тематика семінару щодо продукції фірми «COSMOGAS»

: устаткування «COSMOGAS» — екологія, економія, ефективність (настінні котли з мідним теплообмінником з накопиченням води і з пальником атмосферного типу; настінні котли з мідним теплообмінником з накопиченням води і з пальником з попереднім змішуванням; настінні котли конденсаційного типу і термічні модулі).

ФОП Павленко А. В. (м. Харків) провів

семінар на тему «Енергозберігаюча будівельна технологія «Народний дім», пропонуючи до використання на будівельному ринку України нову будівельну технологію. «Народний дім» — це будівництво недорогих, швидкоспоруджуваних будівель з багатошарових теплоефективних стінних термоблоків.

img 4Відвідувачі та учасники виставки мали можливість прослухати

семінар «Практичні аспекти застосування устаткування альтернативної енергетики у приватному та котеджному будівництві» від компанії «ХАРСС» (м. Харків) — представника ТМ «Зелена Енергія» у Східній Україні.

У межах виставки відбувся також

семінар-презентація «Ефективний захист від накипу» для фахівців з водопідготовки та водоочищення, монтажу і ремонту побутової та водонагрівальної техніки, пральних і посудомийних машин. Його провело ТОВ НДВІ «Водоочисні технології» (м. Сіверськодонецьк).

Така насичена ділова програма додатково залучила відвідувачів на виставку.

 

Ред.:

Я як учасник виставки від газети «Будівельна бухгалтерія» та як пересічний громадянин, поспілкувавшись з учасниками виставки, з упевненістю можу сказати, що заходи подібного плану і масштабу дійсно необхідні. На це вказували фірми, які представляють будівельні технології, фірми, що займаються оформленням документів на землю, створенням та погодженням проектів, інжинірингові компанії, ландшафтні дизайнери та проектувальники.

І на закінчення що ви побажаєте учасникам виставки, відвідувачам, а також читачам нашої газети?

Н. Р.:

Відвідувачам я побажаю знайти відповіді на ті запитання, з якими вони приходили на виставку. Учасникам я, звичайно ж, від щирого серця бажаю, щоб вони зустріли саме тих відвідувачів, які в майбутньому стануть їх улюбленими клієнтами. А читачам газети я бажаю, щоб у них завжди були можливості задовольнити бажання своїх клієнтів та особисті можливості улаштувати свій побут на належному рівні.

Завітайте на наші виставки та вибирайте те, що вам до душі!

 

Інтерв’ю: Вікторія Петрушина, головний редактор

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі