Теми статей
Обрати теми

Колонка редактора

Редакція ББ
Колонка редактора

Юлія Ляшенко, головний редактор

 

Хочеться нам того чи ні, але цей рік нестримно наближається до свого логічного завершення. І що б не говорили нам шанувальники містики та фахівці «окультних наук» про кінець світу (який, до речі, на їх думку, має настати в цьому році вже 21 грудня), ми з вами все-таки продовжуємо активно планувати свої дії на майбутній рік і знаємо, що це ще не фініш і не кінець світу, а найімовірніше — це кінець пітьми, як стверджують інші джерела нетрадиційних наук (принаймні у це дуже хочеться вірити!).

Отже, зараз саме час провести інвентаризацію, причому не лише на роботі, а й у себе вдома та у своїх думках.

Усі наші перемоги у цьому році — у громадських, сімейних і духовних відносинах — ми віднесемо як «плюсики» до своєї «скрині успіхів життя», адже це наш досвід, набутий саме нами і ніким іншим. Ті ж наші дії, котрі, як нам здається, не принесли позитивних результатів (знову-таки, на нашу думку), ми віднесемо до «скрині уроків», адже вони не минули для нас даремно — ми вчилися на тій чи іншій ситуації, а отже, для нас — це теж своєрідний досвід! Усе це зводиться до одного — позитивного ставлення до всього на світі: до себе, до своєї роботи, до своїх вчинків і думок, до своїх рідних та близьких. Тому, як навчитися це робити практично, сьогодні присвячено безліч книг, семінарів і тренінгів. Отже, за бажання ви всі зможете знайти їх для себе в мережі Інтернет.

І пам’ятайте, що думки — матеріальні! Тому бажаю вам більше позитивних думок, душевного тепла і гармонійних відносин як на роботі, так і в інших сферах вашої життєдіяльності!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі