Теми статей
Обрати теми

Колонка редактора

Редакція ББ
Колонка редактора

Юлія Ляшенко, головний редактор

 

Вважаю, що сьогоднішній номер, вас, шановні читачі, щонайменше здивував. Чи не так? Як показують незалежні дослідження, інформація, яка несе в собі рекламу, апріорі не сприймається нами, споживачами. Простіше кажучи, наш мозок відмовляється сприймати й запам’ятовувати її! Сьогодні ми розмістили на обкладинці інформацію про те, що наша газета «Будівельна бухгалтерія» виходить також і в електронному вигляді. І метою була не реклама електронної версії, адже хороший продукт, як ви розумієте, реклами не потребує. Перед нами стояло завдання — донести до вашого відома, що, крім паперового варіанта нашого видання, ви тепер можете читати його і в електронному форматі, маючи при цьому певні переваги!

Сьогодні триває активна передплатна кампанія на періодичні видання, тому, шановні читачі, саме час спланувати, що і як ви читатимете в наступному 2013 році.

З одного боку, цей номер не відрізняється від усіх інших наших номерів. Адже наша місія — висвітлювати всі нюанси податкового та бухгалтерського обліку у сфері будівництва. Але, з іншого боку, відмінності є — у контенті, тобто змісті тих аналітичних статей, які ми вам люб’язно пропонуємо для ознайомлення.

Наш авторський склад підготував вам сьогодні «пряну композицію». Тут викладено готові відповіді на «найпікантніші» запитання.

А тепер запрошую всіх читачів до безпосереднього прочитання сьогоднішнього номера «ББ» та рекомендую все-таки подивитися наше видання в електронному форматі. Цей пробний варіант буде нашим вам подарунком ☺.

Бажаю всім успіхів!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі