Юлія Ляшенко, головний редактор
Вважаю, що сьогоднішній номер, вас, шановні читачі, щонайменше здивував. Чи не так? Як показують незалежні дослідження, інформація, яка несе в собі рекламу, апріорі не сприймається нами, споживачами. Простіше кажучи, наш мозок відмовляється сприймати й запам’ятовувати її! Сьогодні ми розмістили на обкладинці інформацію про те, що наша газета «Будівельна бухгалтерія» виходить також і в електронному вигляді. І метою була не реклама електронної версії, адже хороший продукт, як ви розумієте, реклами не потребує. Перед нами стояло завдання — донести до вашого відома, що, крім паперового варіанта нашого видання, ви тепер можете читати його і в електронному форматі, маючи при цьому певні переваги!
Сьогодні триває активна передплатна кампанія на періодичні видання, тому, шановні читачі, саме час спланувати, що і як ви читатимете в наступному 2013 році.
З одного боку, цей номер не відрізняється від усіх інших наших номерів. Адже наша місія — висвітлювати всі нюанси податкового та бухгалтерського обліку у сфері будівництва. Але, з іншого боку, відмінності є — у контенті, тобто змісті тих аналітичних статей, які ми вам люб’язно пропонуємо для ознайомлення.
Наш авторський склад підготував вам сьогодні «пряну композицію». Тут викладено готові відповіді на «найпікантніші» запитання.
А тепер запрошую всіх читачів до безпосереднього прочитання сьогоднішнього номера «ББ» та рекомендую все-таки подивитися наше видання в електронному форматі. Цей пробний варіант буде нашим вам подарунком ☺.
Бажаю всім успіхів!