Теми статей
Обрати теми

Як увести залишки щодо ЄСВ, якщо була переплата

Редакція ББ
Відповідь на запитання

Як увести залишки щодо ЄСВ, якщо була переплата

 

Добридень! Я тільки починаю працювати з «1С:Бухгалтерією 8». Зараз уводжу залишки та не можу зрозуміти, як правильно ввести залишки щодо єдиного соціального внеску, якщо на момент уведення таких залишків у нашого підприємства була переплата.

 

Якщо на момент уведення залишків у програмі «1С:Бухгалтерія 8» у вас значиться переплата за взаєморозрахунками з фондами, відобразити її можна за допомогою ручної операції та коригування регістру накопичення «Взаиморасчеты по взносам в фонды». Для відображення операції введення залишків скористаємося документом «Корректировка записей регистров».

Відкривши форму документа, натиснемо на кнопку «Настройка состава регистров». У вікні, що відкрилося, на закладці «Накопления» ставимо прапорець напроти регістру «Взаиморасчеты по взносам в фонды». Переходимо на закладку «Бухгалтерии» та в ній ставимо прапорець напроти регістру «Журнал проводок (бухгалтерский учет)» (рис. 1).

img 1

У бухгалтерському обліку (рис. 2) уводимо організацію, рахунок, податок і статтю регламентованої звітності. По кредиту стоятиме допоміжний рахунок «00».

img 2

У регістрі накопичення додаємо новий запис із видом руху «Расход», зазначаємо організацію, вид податку, статтю декларації та суму (рис. 3).

img 3

У подальшому, щоб суму переплати було враховано, при перерахуванні податку до фонду потрібно буде в документі «Зарплата к выплате организаций» вибрати вид виплати «Перечисление взносов (погашение долгов)».

 

Вероніка Некрасова

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі