Нормативний акт Порядок проведення індексації грошових доходів населення

Додаток 1 до Порядку проведення індексації грошових доходів населення

Друк
Автор : Кабінет Міністрів України

Приклад обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації


Індекс споживчих цін, відсотків

Величина приросту індексу споживчих цін для проведення індексації, відсотків

до попереднього місяця (за даними Держкомстату)*

для визначення порогу індексації

2003 рік




Січень

101,5



Лютий

100,8



Березень

100,7

100,7


Квітень

101,4

102,1


Травень

100,6

100,6


Червень

100,1

100,7

2,1

Липень

98,6

99,3

2,1

Серпень

99,8

99,1

2,1

Вересень

100,3

99,4

2,1

Жовтень

100,3

99,7

2,1

Листопад

100,4

100,1

2,1

Грудень

101,4

101,5

2,1

2004 рік




Січень

100,8

100,8

2,1

Лютий

101

101,8

3,6

____________  * Індекси споживчих цін умовні.

 

1. Індекс споживчих цін для визначення порогу індексації обчислюється шляхом множення місячних індексів споживчих цін починаючи з березня 2003 р. — місяця опублікування Закону України від 6 лютого 2003 р. № 491-IV.

Розрахунок індексу споживчих цін:

за березень — квітень — 102,1 = 1,007 х 1,014 х 100.

Починаючи з травня індекс споживчих цін для визначення наступного перевищення порогу індексації для проведення подальшої індексації обчислюється наростаючим підсумком;

за травень — грудень — 101,5 = 1,006 х 1,001 х 0,986 х 0,998 х 1,003 х 1,003 х 1,004 х 1,014 х 100.

2. Величина приросту індексу споживчих цін для проведення індексації становить:

у червні 2003 р. — січні 2004 р. — 2,1 відсотка = 102,1 – 100;

у лютому 2004 р. — 3,6 відсотка = 1,021 х 1,015 х 100 – 100.

Реклама
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі