Нормативний акт Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування

4. Порядок заповнення Пояснювальної записки та форм щодо розкриття елементів фінансової та бюджетної звітності

Друк
Автор : Міністерство фінансів України

4.1. Пояснювальна записка (додаток 14) повинна містити таку інформацію про розпорядника бюджетних коштів:

найменування та місцезнаходження;

короткий опис основної діяльності;

найменування розпорядника вищого рівня.

4.2. У Пояснювальній записці зазначаються та описуються:

динаміка дебіторської та кредиторської заборгованості, у тому числі простроченої, на звітну дату порівняно із заборгованістю на початок звітного року та причини її збільшення або зменшення;

причини виникнення простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості, зазначеної у рядку «Інше» Довідки про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її стягнення та Довідки про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду;

причини наявності простроченої кредиторської заборгованості за кодами економічної класифікації видатків 2110, 2270;

причини наявності кредиторської заборгованості за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами Казначейства, зазначеної у Довідці про дебіторську та кредиторську заборгованість, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами»;

причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості та підстави для її зменшення (списання у зв’язку із закінченням строку позовної давності; за рішенням суду тощо) (у річній фінансовій та бюджетній звітності);

причини взяття зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України, законом про Державний бюджет України, рішенням про місцевий бюджет, та вжиті заходи;

інформація про дебіторську та кредиторську заборгованість за бюджетними програмами, бюджетні призначення за якими законом про Державний бюджет України на звітний рік не затверджувались, відомості щодо відображення цієї заборгованості за бюджетними програмами звітного року та причини, з яких це відображення не проведене;

дата та місце складання протоколу про порушення бюджетного законодавства, складеного органами Казначейства, та порушення бюджетного законодавства, що стало підставою для складання такого протоколу;

інвентаризаційні різниці та їх урегулювання відповідно до законодавства;

у зведеній фінансовій та бюджетній звітності наводиться інформація про ліквідовані, приєднані, створені структурні одиниці;

розшифровка поточних рахунків, підстави їх наявності в установах банків із зазначенням залишків на цих рахунках та виду коштів;

інше (пояснення причин відхилення показників «на початок звітного року» квартальної фінансової та бюджетної звітності від аналогічних показників «на кінець звітного (періоду) року» річної фінансової та бюджетної звітності за минулий рік, інформація про повноту включення до зведеної фінансової та бюджетної звітності показників фінансової та бюджетної звітності розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що належать до сфери управління, у тому числі що знаходяться на тимчасово окупованій території та на території проведення антитерористичної операції тощо).

4.3. «Звіт про рух необоротних активів» (форма № 5) (додаток 15) складається розпорядниками бюджетних коштів. У звіті відображаються наявність необоротних активів на початок та кінець звітного року та їх рух протягом звітного року.

Заповнення звіту за формою № 5 (додаток 15) здійснюється у такому порядку:

у рядку 100 «Основні засоби» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості наявних основних засобів;

у рядку 110 «Будинки та споруди» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується згідно з Планом рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 26 червня 2013 року № 611, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18 липня 2013 року за № 1214/23746 (далі — План рахунків), за субрахунком 103 «Будинки та споруди»;

у рядку 111 «з них житлові будинки» з первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 103 «Будинки та споруди» Плану рахунків, наводиться первісна (переоцінена) вартість житлових будинків;

у рядку 120 «Машини та обладнання» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 104 «Машини та обладнання» Плану рахунків;

у рядку 130 «Транспортні засоби» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 105 «Транспортні засоби» Плану рахунків;

у рядку 140 «Інструменти, прилади та інвентар» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 106 «Інструменти, прилади та інвентар» Плану рахунків;

у рядку 150 «Робочі і продуктивні тварини» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 107 «Робочі і продуктивні тварини» Плану рахунків;

у рядку 160 «Багаторічні насадження» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 108 «Багаторічні насадження» Плану рахунків;

у рядку 170 «Інші основні засоби» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості основних засобів, яка обліковується за субрахунком 109 «Інші основні засоби» Плану рахунків;

у рядку 200 «Інші необоротні матеріальні активи» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості інших необоротних матеріальних активів;

у рядку 210 «Бібліотечні фонди» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості інших необоротних матеріальних активів, яка обліковується за субрахунком 112 «Бібліотечні фонди» Плану рахунків;

у рядку 220 «Білизна, постільні речі, одяг та взуття» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості інших необоротних матеріальних активів, яка обліковується за субрахунком 114 «Білизна, постільні речі, одяг та взуття» Плану рахунків;

у рядку 300 «Нематеріальні активи» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості нематеріальних активів;

у рядку 310 «Авторські та суміжні з ними права» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості нематеріальних активів, яка обліковується за субрахунком 121 «Авторські та суміжні з ними права» Плану рахунків;

у рядку 311 «з них програмне забезпечення» з усієї первісної (переоціненої) вартості нематеріальних активів, яка обліковується за субрахунком 121 «Авторські та суміжні з ними права» Плану рахунків, наводиться первісна (переоцінена) вартість програмного забезпечення;

у рядку 320 «Інші нематеріальні активи» наводиться сума первісної (переоціненої) вартості нематеріальних активів, яка обліковується за субрахунком 122 «Інші нематеріальні активи» Плану рахунків;

у рядку 400 «Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи» наводиться сума капітальних інвестицій у будівництво, виготовлення (розробку), реконструкцію, модернізацію, придбання об’єктів необоротних матеріальних та нематеріальних активів, уведення яких в експлуатацію на дату балансу не відбулося, яка обліковується за рахунком 14 «Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи» Плану рахунків;

у рядку 410 «Капітальні інвестиції в основні засоби» наводиться сума, яка обліковується за субрахунком 141 «Капітальні інвестиції в основні засоби» Плану рахунків;

у рядку 420 «Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи» наводиться сума, яка обліковується за субрахунком 142 «Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи» Плану рахунків;

у рядку 430 «Капітальні інвестиції в нематеріальні активи» наводиться сума, яка обліковується за субрахунком 143 «Капітальні інвестиції в нематеріальні активи» Плану рахунків;

у рядку 500 «Довгострокові фінансові інвестиції» наводиться сума, яка обліковується за рахунком 15 «Довгострокові фінансові інвестиції» Плану рахунків;

у рядку 510 «Довгострокові фінансові інвестиції у капітал підприємства» наводиться сума, яка обліковується за субрахунком 151 «Довгострокові фінансові інвестиції у капітал підприємства» Плану рахунків;

у рядку 520 «Довгострокові фінансові інвестиції у цінні папери» наводиться сума, яка обліковується за субрахунком 152 «Довгострокові фінансові інвестиції у цінні папери» Плану рахунків;

у рядку 600 «Разом необоротних активів» проставляється загальна вартість необоротних активів на початок та кінець звітного року.

Сума рядка 600 складається із суми рядків: 100, 200, 300, 400, 500;

у рядку 700 «Збільшено необоротних активів — разом» наводиться загальна сума збільшення вартості необоротних активів;

у рядку 710 «Надійшло необоротних активів» наводиться вартість необоротних активів, які надійшли протягом звітного року.

Сума рядка 710 складається із суми рядків: 711, 712, 714, 715, 716;

у рядку 711 «у тому числі від придбання за рахунок видатків загального фонду» наводиться вартість необоротних активів, придбаних за рахунок видатків загального фонду;

у рядку 712 «у тому числі від придбання, безкоштовного отримання за рахунок видатків спеціального фонду» наводиться вартість необоротних активів, придбаних за рахунок видатків спеціального фонду, у тому числі за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків, надходження від інших бюджетних установ відповідно до законодавства України;

у рядку 713 «з них за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків» наводиться вартість необоротних активів, придбаних, безкоштовно отриманих за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків;

у рядку 714 «у тому числі після закінчення капітального будівництва» наводиться вартість необоротних активів, введених в експлуатацію після закінчення капітального будівництва;

у рядку 715 «у тому числі після завершення добудови, дообладнання, реконструкції, модернізації» наводиться вартість необоротних активів після завершення добудови, дообладнання, реконструкції, модернізації необоротних активів;

у рядку 716 «у тому числі від виготовлення власними силами» наводиться вартість необоротних активів, виготовлених власними силами;

у рядку 720 «Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи» наводиться збільшення суми капітальних інвестицій у будівництво, виготовлення (розробку), реконструкцію, модернізацію, придбання об’єктів необоротних матеріальних та нематеріальних активів, уведення яких в експлуатацію на дату балансу не відбулося;

у рядку 730 «Довгострокові фінансові інвестиції» наводиться вартість довгострокових фінансових інвестицій, придбаних протягом року;

у рядку 740 «Отримано в межах головних розпорядників бюджетних коштів» наводиться вартість необоротних активів, отриманих безоплатно від розпорядників вищого або нижчого рівня;

у рядку 750 «Дооцінено необоротні активи» наводиться сума збільшення вартості необоротних активів у результаті проведення індексації та дооцінки необоротних активів;

у рядку 760 «Інші надходження» наводиться сума збільшення вартості необоротних активів, не відображена в рядках 610–640;

у рядку 800 «Зменшено необоротних активів — разом» наводиться загальна сума зменшення вартості необоротних активів;

у рядку 810 «Продано» наводиться вартість необоротних активів, які вибули у зв’язку з їх реалізацією;

у рядку 820 «Безоплатно передано» наводиться вартість необоротних активів, які були передані безоплатно в межах головних розпорядників або іншим установам відповідно до законодавства України;

у рядку 821 «у тому числі у межах головних розпорядників бюджетних коштів» наводиться вартість необоротних активів, які були передані безоплатно у межах головних розпорядників;

у рядку 822 «у тому числі іншим установам» наводиться вартість необоротних активів, які були передані безоплатно іншим установам відповідно до законодавства України;

у рядку 830 «Списано як непридатні» наводиться сума зменшення вартості необоротних активів у результаті їх списання, зношення (морального, фізичного) тощо;

у рядку 840 «Уцінено необоротні активи» наводиться сума зменшення вартості необоротних активів у результаті її уцінки;

у рядку 850 «Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи» наводиться зменшення суми капітальних інвестицій у будівництво, виготовлення (розробку), реконструкцію, модернізацію, придбання об’єктів необоротних матеріальних та нематеріальних активів після прийняття їх в експлуатацію;

у рядку 860 «Довгострокові фінансові інвестиції» наводиться вартість вибуття (вилучення) довгострокових фінансових інвестицій;

у рядку 870 «Інші вибуття» наводиться сума зменшення вартості необоротних активів, не відображена в рядках 810–860.

4.4. «Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування» (форма № 6) (додаток 16) складається розпорядниками бюджетних коштів. У звіті відображається рух матеріалів і продуктів харчування протягом звітного року та їх залишки на початок звітного року і кінець звітного року.

Заповнення звіту за формою № 6 (додаток 16) здійснюється у такому порядку:

у рядку 010 «Матеріали для навчальних, наукових та інших цілей» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 231 «Матеріали для навчальних, наукових та інших цілей» Плану рахунків.

Рядки 011, 012, 013 заповнюються науково-дослідними установами, які з рядка 010 виділяють вартість матеріалів, а саме: 011 — дорогоцінні метали, 012 — скло, 013 — реактиви;

у рядку 020 «Продукти харчування» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 232 «Продукти харчування» Плану рахунків;

у рядку 030 «Медикаменти і перев’язувальні засоби» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 233 «Медикаменти і перев’язувальні засоби» Плану рахунків;

у рядку 040 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя» Плану рахунків;

у рядку 041 «з них будівельні матеріали для поточного і капітального ремонту» з усієї вартості господарських матеріалів та канцелярського приладдя виділяється вартість будівельних матеріалів для поточного і капітального ремонту;

у рядку 050 «Паливо, горючі і мастильні матеріали» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 235 «Паливо, горючі і мастильні матеріали» Плану рахунків;

у рядку 060 «Тара» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 236 «Тара» Плану рахунків;

у рядку 070 «Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 238 «Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання» Плану рахунків;

у рядку 080 «Інші матеріали» наводиться вартість матеріалів, яка обліковується за субрахунком 239 «Інші матеріали» Плану рахунків;

у рядку 100 «Разом матеріалів і продуктів харчування» проставляється вартість матеріалів та продуктів харчування, яка складається із суми рядків: 010, 020, 030, 040, 050, 060, 070, 080;

у рядку 200 «Надходження — разом» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, які надійшли протягом звітного року, яка складається із суми рядків: 210, 220, 230, 240, 250;

у рядку 210 «у тому числі за рахунок коштів загального фонду бюджету» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, придбаних за рахунок коштів загального фонду бюджету;

у рядку 220 «у тому числі за рахунок коштів спеціального фонду бюджету» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, придбаних за рахунок коштів спеціального фонду бюджету;

у рядку 221 «з них гранти, дарунки» із загальної суми матеріалів та продуктів харчування, придбаних за рахунок спеціального фонду, наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, отриманих безоплатно як гранти та дарунки;

у рядку 222 «з них надлишків» наводиться вартість надлишків матеріалів та продуктів харчування, виявлених під час проведення інвентаризації;

у рядку 230 «у тому числі за рахунок безоплатних надходжень у межах головних розпорядників бюджетних коштів» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, одержаних безоплатно від розпорядників бюджетних коштів вищого (нижчого) рівня;

у рядку 240 «у тому числі дооцінки майна» наводиться зміна вартості майна в результаті проведених протягом звітного року дооцінок;

у рядку 250 «у тому числі за рахунок інших надходжень» наводиться сума надходження матеріалів та продуктів харчування, не відображена у рядках 210–240;

у рядку 300 «Вибуття — разом» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, що вибули протягом звітного року. Сума рядка складається із суми рядків: 310, 320, 330, 340, 350, 360; 370;

у рядку 310 «у тому числі витрачено на господарські потреби» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, витрачених на господарські потреби розпорядників бюджетних коштів та списаних протягом звітного року;

у рядку 320 «у тому числі списано внаслідок недостач, виявлених при інвентаризації» наводиться вартість списаних матеріалів та продуктів харчування внаслідок недостачі, виявленої при інвентаризації;

у рядку 321 «з них винних осіб не встановлено» із загальної вартості списаних матеріалів та продуктів харчування внаслідок недостачі, виявленої при інвентаризації, наводиться вартість недостач, коли винних осіб не встановлено;

у рядку 322 «з них віднесено на рахунок винних осіб» із загальної вартості списаних матеріалів та продуктів харчування внаслідок недостачі, виявленої при інвентаризації, наводиться вартість недостачі, віднесеної на рахунок винних осіб;

у рядку 330 «у тому числі безоплатно передано в межах головних розпорядників бюджетних коштів» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, які передані безоплатно розпорядникам бюджетних коштів вищого (нижчого) рівня;

у рядку 340 «у тому числі списано непридатні» наводиться вартість матеріалів та продуктів харчування, списаних з бухгалтерського обліку як непридатні;

у рядку 350 «у тому числі реалізація зайвих та непотрібних матеріалів і продуктів харчування» наводиться вартість реалізованих матеріалів та продуктів харчування;

у рядку 360 «у тому числі уцінено майно» наводиться вартість уцінки майна;

у рядку 370 «у тому числі інші вибуття» наводиться сума вибуття матеріалів та продуктів харчування, не відображена у рядках 310–360.

4.5. «Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів і матеріальних цінностей» (форма № 15) (додаток 17) складається розпорядниками бюджетних коштів і відображає недостачі та крадіжки грошей і матеріальних цінностей в розрізі заходів, що були проведені для їх усунення за звітний рік.

Заповнення звіту за формою № 15 (додаток 17) здійснюється у такому порядку:

у рядку 010 «Недостачі та крадіжки грошових коштів і матеріальних цінностей на початок звітного року» відображаються суми за недостачами на початок звітного року. Сума за цим рядком повинна відповідати даним рядка 080 графи 3 форми № 15 (додаток 17) за попередній звітний рік;

у рядку 011 «з них віднесено на винних осіб» відображаються суми недостач, які на початок звітного року віднесені на винних осіб. Суми за цим рядком повинні відповідати даним рядка 081 графи 3 форми № 15 (додаток 17) за попередній звітний рік;

у рядку 012 «з них справи знаходяться в слідчих органах (винні особи не встановлені)» відображаються суми недостач, справи за якими знаходяться в слідчих органах. Сума за цим рядком повинна відповідати даним рядка 082 графи 3 форми № 15 (додаток 17) за попередній звітний рік;

у рядку 020 «Встановлено недостач та крадіжок грошових коштів і матеріальних цінностей протягом звітного року — усього» наводяться суми недостач, виявлених протягом звітного року;

у рядку 021 «з них віднесено на винних осіб» відображаються суми виявлених недостач протягом звітного року, віднесених на винних осіб;

у рядку 030 «Списано на фактичні видатки недостачі в межах природних втрат» відображаються списані протягом звітного року на фактичні видатки недостачі в межах природних втрат;

у рядку 040 «Списано на фактичні видатки недостачі, винні особи за якими не встановлені» відображаються списані протягом року на фактичні видатки недостачі, коли винні особи не встановлені;

у рядку 050 «Списано на фактичні видатки недостачі, справи за якими передано в слідчі органи» відображаються списані протягом звітного року на фактичні видатки недостачі, коли справи передано в слідчі органи;

у рядку 060 «Стягнуто з винних осіб» наводяться суми надходжень на погашення недостач протягом звітного року;

у рядку 070 «Списано за висновками слідчих органів» наводяться суми недостач, які були списані протягом звітного року за висновками слідчих органів;

у рядку 080 «Недостачі та крадіжки грошових коштів і матеріальних цінностей на кінець звітного року» відображаються суми недостач на кінець звітного року;

у рядку 081 «з них віднесених на винних осіб» із загальної суми недостач відображаються недостачі, віднесені на винних осіб та не погашені на кінець звітного року;

у рядку 082 «з них справи знаходяться в слідчих органах (винні особи не встановлені)» із загальної суми недостач наводяться недостачі, справи за якими на кінець звітного року знаходяться в слідчих органах, оскільки винні особи не встановлені.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до Закону України «Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей», постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 116 «Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей» та інших нормативно-правових актів.

4.6. Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (додаток 18).

У цій довідці відображається дебіторська та кредиторська заборгованість за операціями, що здійснювались розпорядниками бюджетних коштів, але відповідно до законодавства не належить до виконання кошторису, а також кредиторська заборгованість за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами Казначейства.

До довідки включається заборгованість за:

виплатою допомоги і компенсацій, у тому числі громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; розрахунками за коштами Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; розрахунками з внутрівідомчої передачі запасів; розрахунками за депозитними операціями; відсотками, нарахованими за користування тимчасово вільними коштами установами банків на залишок коштів у національній та іноземній валютах, якщо зазначене передбачено нормативно-правовими актами, крім відсотків, які отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади; довгостроковими зобов’язаннями; короткостроковими позиками; поточною заборгованістю за довгостроковими зобов’язаннями; короткостроковими векселями виданими, отриманими (за винятком тієї заборгованості, джерелом погашення якої будуть кошторисні призначення); сумою збитків, яка підлягає перерахуванню до державного бюджету, тощо; розрахунками з депонентами; іншою заборгованістю, що не належить до виконання кошторису і не включається до форми № 7д, № 7м, а також кредиторська заборгованість за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами Казначейства.

У цій довідці у разі наявності наводиться інформація про фінансові зобов’язання, взяті протягом поточного звітного періоду (року) та попередніх бюджетних періодів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України, законом про Державний бюджет України, рішенням про місцевий бюджет.

4.7. Довідка про матеріальні цінності, які передані на відповідальне зберігання (додаток 19). Довідка складається та подається до органу Казначейства розпорядниками бюджетних коштів, які отримували від підприємств (організацій, установ) — постачальників матеріальні цінності та передавали їх на відповідальне зберігання. У цій довідці наводиться інформація про необоротні активи та запаси, які передані розпорядниками бюджетних коштів на відповідальне зберігання підприємствам (організаціям, установам) на підставі договору в розрізі субрахунків. У складі зведеної квартальної та річної фінансової і бюджетної звітності головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня, що мають свою мережу, така довідка не подається.

У розділі I «Необоротні активи» цієї довідки наводиться інформація про необоротні активи, зазначені у рядках 122, 132 «Первісна (переоцінена) вартість» розділу I «Необоротні активи» Активу Балансу (форма № 1) (додаток 1), які передані на відповідальне зберігання.

У розділі II «Запаси» наводиться інформація про запаси, зазначені у рядках 150 «Матеріали і продукти харчування», 160 «Малоцінні та швидкозношувані предмети», 170 «Інші запаси» розділу II «Оборотні активи» Активу Балансу (форма № 1) (додаток 1), які передані на відповідальне зберігання.

4.8. Довідка про підтвердження залишків коштів загального та спеціального фондів державного або місцевих бюджетів на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) рахунках (додаток 20). Довідка складається розпорядниками бюджетних коштів та подається до органу Казначейства для звірки та підтвердження залишків коштів на рахунках, відкритих на їх ім’я в органах Казначейства. Установи банків надають такі довідки за встановленими ними формами.

Дані довідок розпорядників бюджетних коштів повинні відповідати аналогічним даним фінансової звітності за формою № 1 «Баланс».

У складі зведеної річної фінансової та бюджетної звітності головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня, що мають свою мережу, така довідка не подається.

4.9. Довідка про підтвердження залишків коштів на інших рахунках клієнтів Державної казначейської служби України (додаток 21). Довідка складається розпорядниками бюджетних коштів та подається до органу Казначейства для звірки та підтвердження залишків коштів на рахунках, відкритих на їх ім’я. Дані довідки розпорядників бюджетних коштів повинні відповідати аналогічним даним форми № 1 «Баланс».

У складі зведеної річної фінансової та бюджетної звітності головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня, що мають свою мережу, така довідка не подається.

4.10. Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних), інших рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України, та поточних рахунках, відкритих в установах банків (додаток 22). Складається розпорядниками бюджетних коштів за даними довідок про підтвердження залишків, завірених органами Казначейства та/або установами банків.

Дані реєстру повинні відповідати аналогічним даним фінансової звітності за формою № 1 «Баланс».

У складі зведеної річної фінансової та бюджетної звітності головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня, що мають свою мережу, такий реєстр не подається.

4.11. Реєстр залишків коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках розпорядників бюджетних коштів, що належать до сфери управління розпорядників бюджетних коштів вищого рівня (додаток 23). Цей реєстр додається до зведеної річної фінансової та бюджетної звітності головних розпорядників та розпорядників нижчого рівня, що мають свою мережу, і складається за даними згідно з додатком 22.

4.12. Довідка про залишки коштів в іноземній валюті, що перебувають на поточних рахунках, відкритих в установах банків (додаток 24). У цій довідці зазначаються залишки коштів в іноземній валюті, що перебувають на поточних рахунках, відкритих в установах банків на ім’я розпорядників бюджетних коштів відповідно до нормативно-правових актів.

4.13. Довідка про залишки коштів на інших поточних рахунках в установах банків (додаток 25). У цій довідці зазначаються залишки коштів розпорядників бюджетних коштів, які мають відповідно до нормативно-правових актів відкриті на своє ім’я інші поточні рахунки в установах банків.

4.14. Довідка про депозитні операції (додаток 26). У цій довідці відображаються депозитні операції, що проводяться розпорядниками бюджетних коштів (залишки на рахунках тощо) із зазначенням нормативно-правового акта, на підставі якого проводяться такі операції.

4.15. Довідка про сплату до бюджету штрафів, накладених контролюючими органами (додаток 27). У довідці наводиться інформація про сплату до бюджету штрафів, накладених на розпорядників бюджетних коштів контролюючими органами. У довідці зазначаються: найменування контролюючого органу, сума сплаченого штрафу, підстава для його накладення та винні особи. Ця довідка складається розпорядниками бюджетних коштів (крім зведеної фінансової та бюджетної звітності).

4.16. Довідка про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її стягнення (додаток 28). У довідці наводиться детальна інформація про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду, яка наведена у «Звіті про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м), та вжиті заходи щодо її стягнення.

4.17. Довідка про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду (додаток 29). У довідці наводиться детальна інформація про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду за бюджетними зобов’язаннями, взятими на облік органами Казначейства. Ця довідка складається за відповідними даними «Звіту про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м) за загальним фондом.

4.18. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) (додаток 30), складається розпорядниками бюджетних коштів, які спрямовували протягом звітного періоду (року) обсяги власних надходжень, які перевищували відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет). Наводиться інформація в частині спрямування обсягів власних надходжень бюджетних установ (надходження за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, та від додаткової (господарської) діяльності, крім надходжень у натуральній формі), які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет).

У графі 3 «Власні надходження, затверджено на звітний рік» зазначаються власні надходження бюджетних установ, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет).

У графі 4 «Власні надходження, фактично надійшло» у рядку «Доходи» зазначається сума фактичних надходжень за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, та від додаткової (господарської) діяльності за звітний період (рік).

У графі 5 «Власні надходження, понадпланові надходження» зазначається сума понадпланових обсягів власних надходжень бюджетних установ, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет). У разі відсутності таких надходжень в зазначеній графі проставляється нуль.

У графі 6 «Спрямовано понадпланових надходжень, разом» відображається загальна сума касових видатків, проведених за рахунок понадпланових надходжень, спрямованих на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на оплату праці, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв, інших заходів у розрізі кодів економічної класифікації видатків, яка не перевищує суми, зазначеної в графі 5.

У графі 7 «Спрямовано понадпланових надходжень на погашення кредиторської заборгованості, усього» із загальної суми касових видатків наводиться сума, спрямована на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв.

Зазначені суми відображаються окремо за заборгованістю загального та спеціального фондів кошторису у графах 8 та 9 відповідно.

У графі 10 «Спрямовано понадпланових надходжень на інші заходи, усього» із загальної суми спрямованих понадпланових надходжень наводиться сума проведених касових видатків за іншими заходами, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень, та заходами, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою у розрізі кодів економічної класифікації видатків.

Зазначені суми відображаються окремо за видатками загального та спеціального фондів кошторису у графах 11 та 12 відповідно.

4.19. Довідка про направлення асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, які належать до сфери управління інших головних розпорядників бюджетних коштів (додаток 31), складається головними розпорядниками, які визначили виконавцями бюджетних програм розпорядників бюджетних коштів, які належать до сфери управління інших головних розпорядників бюджетних коштів, та додається до зведеної фінансової та бюджетної звітності цими головними розпорядниками бюджетних коштів.

4.20. Довідка про використання іноземних грантів (додаток 32). У довідці наводиться інформація про використання розпорядниками бюджетних коштів грантів, отриманих від міжнародних фінансових організацій та країн-донорів за звітний період.

4.21. Довідка про дебіторську заборгованість за видатками (додаток 33). Ця довідка складається розпорядниками бюджетних коштів, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів за загальним та спеціальним фондами. За наявності дебіторської заборгованості на кінець звітного періоду зазначаються причини її виникнення та підстави для проведення попередньої оплати. У складі зведеної фінансової та бюджетної звітності головних розпорядників довідка подається без розподілу за кодами економічної класифікації видатків.

4.22. Довідка про кредиторську заборгованість, яка склалась станом на 01.01.2011 за зобов’язаннями, що не вважаються бюджетними (додаток 34). У довідці, за наявності, наводиться детальна інформація про кредиторську заборгованість, яка склалася у розпорядників бюджетних коштів на кінець 2010 року за зобов’язаннями, що не вважаються бюджетними. У довідці зазначаються: найменування кредитора, реквізити документів, що підтверджують наявність заборгованості, та причини її виникнення і зменшення. Сума цієї заборгованості може лише зменшуватись відповідно до законодавства.

4.23. Довідка про розподіл видатків на централізовані заходи і програми з охорони здоров’я на 20__ рік між адміністративно-територіальними одиницями (додаток 35). Ця довідка складається головними розпорядниками, яким відповідно до закону України про Державний бюджет України встановлено бюджетні призначення на централізовані заходи і програми з охорони здоров’я у розрізі адміністративно-територіальних одиниць, та подається у складі зведеної бюджетної звітності. У довідці наводиться інформація про затверджені Верховною Радою України на звітний рік з урахуванням змін бюджетні призначення на централізовані заходи і програми з охорони здоров’я та їх виконання в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.

4.24. Пункт 4.24 глави 4 виключено.

Реклама
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі