(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/6
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Грудень , 2014/№ 46

Інформаційна сторінка

З 1 січня 2015 року втратять чинність типові штати органів місцевого самоврядування

З 1 січня 2015 року втратить чинність постанова КМУ «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування» від 03.12.97 р. № 1349.

Цією постановою були затверджені типові штати, яких повинні були дотримуватись голови обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах рад, міські, селищні і сільські голови під час підготовки пропозицій щодо структури виконавчого апарату обласних, районних, районних у містах рад, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад, загальної чисельності апарату рад та їх виконавчих комітетів.

Зазначені типові штати використовувалися під час розроблення проектів відповідних бюджетів для проведення розрахунків асигнувань на утримання апарату рад.

Документ скасовано постановою КМУ від 26.11.2014 р. № 664.

Одночасно з прийняттям згаданої постанови Урядом доручено Мінрегіону, Мінфіну, Мінекономрозвитку разом із всеукраїнськими асоціаціами органів місцевого самоврядування опрацювати у місячний строк питання стосовно розрахунку рекомендаційної чисельності працівників органів місцевого самоврядування для визначення обсягу асигнувань на їх утримання під час формування відповідних бюджетів та за результатами подати Кабміну узгоджені пропозиції.

 

Укладаємо контракт з керівником закладу охорони здоров’я: є порядок

Кабмін затвердив Порядок укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та Типову форму контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я.

Порядком встановлено, що укладення контракту є підставою для видання наказу (розпорядження) про призначення керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я на посаду з дня, зазначеного у контракті.

Призначення на посаду керівника закладу здійснюється відповідно до законодавства керівником органу, до сфери управління якого належить (в управлінні якого перебуває) заклад, або за рішенням обласної, районної ради чи сільським, селищним, міським головою.

Контракт укладається на строк від трьох до п’яти років. Якщо після закінчення строку дії контракту трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія контракту вважається продовженою відповідно до закону.

У контракті передбачаються строк його дії, права, обов’язки та відповідальність сторін (у тому числі матеріальна), вимоги до збереження керівником закладу державного або комунального майна, підвищення ним кваліфікації або проходження перепідготовки протягом строку дії контракту (але не рідше одного разу на п’ять років), умови матеріального забезпечення й організації праці, умови розірвання контракту.

Вказані документи затверджені постановою КМУ від 16.10.2014 р. № 642, яка набере чинності з дня офіційного опублікування.

 

Затверджено Положення про музеї навчальних закладів

МОН затвердило Положення про музеї при дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки України.

Це Положення визначає порядок діяльності та обліку музеїв при дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах, які перебувають у сфері управління МОН та не є юридичними особами.

Положенням, зокрема, встановлено, що у своїй роботі музей використовує навчальне обладнання, кабінети та інше майно навчального закладу.

Витрати, пов’язані з пошуковою, фондовою та експозиційною роботою, придбанням інвентарю, обладнання, технічних засобів та оформленням музею, здійснюються за рахунок загальних асигнувань органів управління освітою, а також коштів, не заборонених законодавством України.

Положення затверджено наказом МОН від 22.10.2014 р. № 1195, який набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Мінфін розповів про реформу міжбюджетних відносин у галузі освіти

До Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України від Мінфіну надійшов лист від 06.11.2014 р. № 31-05130-13-10/28312 щодо реформи міжбюджетних відносин.

У листі роз’яснюється, що видатки місцевих бюджетів на загальну середню освіту будуть здійснюватися за рахунок коштів освітньої субвенції з держбюджету місцевим бюджетам.

Субвенція розподілятиметься між відповідними бюджетами на основі формули з урахуванням таких параметрів:

— кількість учнів загальноосвітніх навчальних закладів у міській та сільській місцевості, гірських населених пунктах;

— наповнюваність класів;

— коригуючі коефіцієнти приведення, що застосовуються до кількості учнів різних типів загальноосвітніх навчальних закладів та залежно від місцевості, в якій знаходиться заклад.

Головним розпорядником коштів цієї субвенції буде МОН.

У листі також зазначено, що залишки коштів за цими субвенціями на кінець бюджетного періоду будуть зберігатися на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуватися у наступному бюджетному періоді на оновлення матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів.

З повним текстом листа можна ознайомитися на сайті Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України (profspilka.kiev.ua/).

новини додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті