(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Бюджетна бухгалтерія, жовтень, 2014/№ 40/1 спецвипуск

  • Допомога замовнику: переговорна процедура закупівлі
    Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 2 зазначеного нормативно-правового акта цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн., а робіт — 1 млн грн. Закупівля може здійснюватися замовником шляхом застосування однієї з процедур, визначених ч. 1 ст. 12 Закону № 1197, в тому числі — переговорної процедури закупівлі.

    Переговорна процедура закупівлі використовується і застосовується замовником як виняток, на чому наголошує законодавець в ч. 1 та 2 ст. 39 Закону № 1197. Про необхідність підтвердження винятковості застосування та про примірний порядок проведення переговорної процедури закупівлі ми і поговоримо в цій статті.
  • Реєстрація та облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України Нагадаємо, що на виконання ст. 43, 46, 48, 51, 112, 116 — 118 Бюджетного кодексу України та з метою забезпечення здійснення контролю органами Державної казначейської служби України при взятті бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів (які перебувають на казначейському обслуговуванні), удосконалення механізмів використання бюджетних коштів та управління бюджетними коштами наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309 був затверджений Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України. В той же час Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з ч. 3 ст. 7 цього Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює контроль у сфері закупівель шляхом перевірки документів, визначених в абз. 2 ч. 3 ст. 7 зазначеного Закону. Перевіркою правильності оформлення документів вважається перевірка дотримання замовником встановлених законодавством вимог до форми документа та правильності його заповнення відповідно до затверджених інструкцій стосовно заповнення таких форм (за їх наявності) або розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, власне вживає заходів з недопущення здійснення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках, наведених у ч. 3 ст. 7 Закону № 1197. У цій статті віднайдуть своє відображення деякі актуальні положення згаданого Порядку щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України. Крім того, в ній ми звернемо увагу на здійснення контролю ДКСУ в сфері державних закупівель.
  • Здійснення закупівлі у разі виділення додаткових коштів Бюджетна установа придбала товар на суму 114540 грн. Згідно з довідкою про зміни до кошторису установі додатково виділено 119880 грн. на такий самий товар. Роз’яснення Мінекономрозвитку від 09.12.2011 р. № 3302-25/14839-08 щодо цього питання стосувалось, зокрема, Закону, який станом на сьогодні втратив чинність. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі, враховуючи вимоги Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII, якщо ні, то як це довести Держказначейству?
  • Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю природного газу На початку 2014 року відповідно до ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI (застосування процедури закупівлі в одного учасника) нами було проведено процедуру закупівлі відповідно до річного плану. 20.03.2014 р. був укладений договір між бюджетною установою та газовою компанією. Предмет закупівлі — природний газ; сума, визначена в договорі про закупівлю, — 126864 грн. Цей Закон втратив чинність 20.04.2014 р. Ціна за одиницю товару збільшилася на 80 %. Невикористаних коштів залишилося 78000 грн. Чи потрібно розірвати укладений договір? Чи є необхідність проводити процедуру закупівлі за умови застосування переговорної процедури закупівлі на 78000 грн.?
  • Планування державних закупівель як обов’язкова передумова для їх здійснення
    Як свідчить практика, на етапі планування закупівель виникає не менше питань, ніж на інших етапах здійсненнядержавних закупівель. З одного боку, це пов’язано з неузгодженістю норм, які регулюють планування, з іншого боку, з людським фактором: неуважністю, незнанням певних особливостей процессу планування посадовими особами замовника.

    Примітно, що автор цього матеріалу побувала, як кажуть, по обидва боки барикади: у ролі замовника (як член комітету з конкурсних торгів) і контролера (як держфінінспектор). Тож отриманий досвід сьогодні передаємо нашим читачам і поговоримо про особливості та окремі нюанси планування державних закупівель.
Перейти до номеру
  • № 40
  • № 39
  • № 38
  • № 37
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить

 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.