(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/10
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Жовтень , 2014/№ 40

Інформаційна сторінка

Передоплата товарів і послуг для потреб Збройних Сил: зміни від Кабміну

Уряд урегулював питання щодо передоплати товарів та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, для потреб Збройних Сил.

Так, Кабмін уніс зміни до своєї постанови «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. № 117.

Змінами встановлено, що розпорядники та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату лише у разі закупівлі, зокрема:

— бронежилетів (панцирний жилет), шоломів кулезахисних, іншого речового майна та пально-мастильних матеріалів для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, органів цивільного захисту, Державної служби зв’язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту у 2014 році, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 % їх вартості (на строк не більше одного місяця);

— товарів, робіт і послуг для потреб Збройних Сил та інших військових формувань, пов’язаних з відновленням озброєння та військової техніки у 2014 році, якщо розмір такої оплати не перевищує 50 % їх вартості (на строк не більше двох місяців).

Вказані зміни внесено постановою КМУ від 01.10.2014 р. № 536, яка набере чинності з дня офіційного опублікування.

 

Кабмін вирішив, як застраховані особи із зони АТО можуть реалізувати свої права на соцстрахування

Кабмін постановою «Про особливості реалізації прав деяких категорій осіб на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 01.10.2014 р. № 531 установив, що:

1) особи, які перебувають (перебували) у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами або були добровільно застраховані та переміщуються з тимчасово окупованої території і районів проведення АТО, мають право на надання матеріального забезпечення (якщо страховий випадок настав до моменту переміщення застрахованої особи) та соціальних послуг відповідно до законів України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» і «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» робочими органами виконавчих дирекцій ФСС з ТВП та Фонду соцстрахування від нещасних випадків на виробництві за фактичним місцем проживання (перебування) у порядку, встановленому правліннями фондів.

Матеріальне забезпечення виплачується застрахованим особам через банки;

2) матеріальне забезпечення та соціальні послуги надаються за умови подання документів, що підтверджують право застрахованих осіб на їх надання, а у разі відсутності таких документів — на підставі відомостей Держреєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування.

У разі відсутності у цьому Реєстрі необхідних відомостей матеріальне забезпечення надається у мінімальному розмірі, установленому правліннями фондів, з наступним перерахуванням сум матеріального забезпечення після надходження документів, що підтверджують право застрахованих осіб на його надання.

Постанова № 531 набрала чинності 18.10.2014 р.

 

ДФС роз’яснила, як виправити помилку у Звіті про суми податкових пільг

На запитання, яким чином у Звіті про суми податкових пільг виправляється помилка, фахівці ДФС відповіли таке.

Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою КМУ від 27.12.2010 р. № 1233 (далі — Порядок № 1233), що є обов’язковим для виконання суб’єктами господарювання, які відповідно до ПКУ не сплачують податки та збори до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг.

Так, суб’єкт господарювання веде облік сум таких пільг та складає Звіт про суми податкових пільг, який подається за 3, 6, 9 і 12 календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.

Форма Звіту про суми податкових пільг визначена додатком до Порядку № 1233.

Порядок визначення сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг за операціями, які здійснюються на митній території України, затверджений наказом ДПА від 29.03.2011 р. № 167.

Враховуючи те, що формою Звіту про суми податкових пільг і зазначеним Порядком не передбачено механізм подання уточненого Звіту, а також те, що цей Звіт складається наростаючим підсумком з початку року, то допущені помилки слід виправляти у черговому Звіті про суми податкових пільг у межах року. При цьому виправлення помилок у Звіті про суми податкових пільг не призводить до нарахування штрафних санкцій.

З цим та іншими запитаннями-відповідями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.minrd.gov.ua).

новини додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті