(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 26
  • № 25
  • № 24/1
  • № 24
  • № 23
  • № 22
  • № 21
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
8/15
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Липень , 2015/№ 27

Внутрішнє переміщення ТМЦ: які потрібні документи

Якими документами потрібно оформляти приймання-передачу основних засобів і запасів при передачі ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої?

Досить часто в установі виникає необхідність оформити передачу ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої, тобто оформити внутрішнє переміщення матеріальних цінностей.

Найчастіше така ситуація виникає:

— при передачі основних засобів і запасів для експлуатації з одного структурного підрозділу організації до іншого;

— при передачі основних засобів і запасів для виконання ремонту, на реконструкцію, модернізацію, добудову (дообладнання) до спеціального підрозділу організації (наприклад, ремонтної служби).

Тож з’ясуємо, якими ж документами оформити таке переміщення всередині установи від однієї матеріально відповідальної особи до іншої. Почнемо з основних засобів.

Зауважимо: сьогодні в чинних нормативно-правових актах немає форми спеціально розробленого документа, яким можна оформити передачу об’єктів основних засобів від однієї матеріально відповідальної особи до іншої. Принаймні у спільному наказі Держкомстату та Головного управління Держказначейства «Про затвердження типових форм з обліку і списання основних засобів, що належать установам та організаціям, що утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, та Інструкції з їх складання» від 02.12.97 р. № 125/70 такої форми не передбачено.

Однак не слід втрачати надію, оскільки форму такого документа установа може розробити самостійно з урахуванням обов’язкових реквізитів, зазначених у п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88.

Найчастіше при внутрішньому переміщенні основних засобів в установі оформляють накладну (вимогу) на внутрішнє переміщення. Виписують її у двох примірниках і вказують у ній таку інформацію: підставу для переміщення основних засобів в установі, інвентарний номер і балансову вартість об’єкта, що переміщується, структурні підрозділи, усередині яких провадиться переміщення. Така накладна має бути підписана матеріально відповідальними особами: яка передала та яка отримала такий об’єкт основних засобів.

Майте на увазі: про переміщення об’єкта основ­них засобів від однієї матеріально відповідальної особи до іншої потрібно зробити відмітку в Інвентарній картці обліку основних засобів типової форми № ОЗ-6 (бюджет) (на зворотному боці). Вказують дату та номер накладної, а також інформацію про те, кому було передано такий об’єкт.

А ось при внутрішньому переміщенні запасів немає жодних проблем з оформленням документів. Для цього установи можуть використати накладну (вимогу) типової форми № З-3, яка затверджена наказом Держказначейства «Про затвердження типових форм обліку і списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання» від 18.12.2000 р. № 130. Таку накладну також виписують у двох примірниках.

ТМЦ, внутрішнє переміщення додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті