Теми статей
Обрати теми

Капремонт будинку культури

Станкус Тетяна, заступник головного редактора газети «Бюджетна бухгалтерія»
На балансі сільської ради утримується будинок культури. За яким КФК провести капітальний ремонт цього будинку культури? Що слід виготовити раніше: дозвіл чи проектно-кошторисну документацію?

Кошти на капітальний ремонт будинку культуру слід планувати за КПКВК 110204 «Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу».

Щодо першочерговості виготовлення проектно-кошторисної документації чи дозволу на будівництво, то вважаємо, що спочатку слід виготовити проектно-кошторисну документацію, адже саме вона буде враховувати усі види робіт, у тому числі і вартість підготовчих робіт, на які потрібен дозвіл.

Далі на підставі планової вартості робіт затверджуються відповідні кошти у кошторисі і починаються підготовчі роботи.

Виконання підготовчих робіт відповідно до п. 4 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 р. № 466 (далі — Порядок № 466), може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт.

Для отримання дозволу згідно з п. 28 цього Порядку замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про отримання дозволу за формою, наведеною у додатку 10 до Порядку № 466.

До заяви додаються:

— копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (крім випадків, визначених п. 7 цього Порядку);

— копія розпорядчого документа щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду у разі здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності (замість копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою);

проектна документація на будівництво, розроблена та затверджена в установленому законодавством порядку;

— копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду, або згода його власника, засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації, капітального ремонту чи технічного переоснащення діючих підприємств;

— копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд;

— інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати.

Це ще раз підтверджує те, що для видачі дозволу проектна документація вже має бути виготовленою і доданою до заяви про видачу дозволу.

Тож зробимо висновок: в першу чергу слід виготовити проектно-кошторисну документацію, а потім отримати дозвіл на виконання будівельних робіт.

Варто пам’ятати про Заходи щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, затверджені постановою КМУ від 01.03.2014 р. № 65 (далі — Заходи), адже від них нікуди не подітися.

І хоча в нашому випадку йдеться про кошти місцевого бюджету, на місцевому рівні також рекомендовано затвердити відповідні заходи, про що йдеться у п. 13 цієї постанови.

Тож п. 1 Заходів передбачено припинення проведення ремонту приміщень (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані, приміщень міністерств, утворених починаючи з 2015 року, приміщень навчальних, оздоровчих, санаторно-курортних закладів та реабілітаційних установ, ремонт яких здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду з метою дотримання вимог санітарних норм та норм пожежної безпеки для забезпечення навчально-виховного процесу, оздоровлення дітей, санаторно-курортного лікування ветеранів війни, інвалідів та реабілітації дітей-інвалідів, приміщень пунктів тимчасового розміщення біженців і пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні; крім робіт, пов’язаних з реалізацією Угоди (у формі обміну нотами) між Урядом України та Урядом Японії про надання грантової допомоги для реалізації проекту «Оновлення освітлювального обладнання Харківського державного академічного театру опери та балету імені М. В. Лисенка»).

Такі видатки згідно із другою приміткою до Заходів можуть проводитися лише за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на вказану мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі