Питання діяльності районної стоматологічної поліклініки Районна стоматполіклініка включена до мережі головного розпорядника коштів відділу охорони здоров’я райдержадміністрації (РДА) і підпорядковується йому як вищій за рівнем організації. Стоматполіклініка є самостійною юридичною особою, має власний кошторис, самостійно веде бухоблік, має рахунки в органі казначейства.
На початку нового календарного року головним розпорядником коштів — відділом охорони здоров’я РДА доводиться контрольна цифра бюджету на утримання стоматполіклініки. Потім поліклініка подає кошторис і штатний розпис на затвердження керівнику відділу охорони здоров’я РДА.
У структурі стоматполіклініки є два відділення — бюджетне, яке фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, та госпрозрахункове, яке утримується виключно за кошти, що надходять за надання платних послуг із зубопротезування.
За спецфондом на початку року розроблений кошторис госпрозрахункового відділення на основі передбачених надходжень від надання платних послуг і штатний розпис, які подано на затвердження у відділ охорони здоров’я РДА. Оплата праці працівників госпрозрахункового відділення є відрядно-преміальною (розмір заробітку працівників повністю залежить від обсягу наданих послуг і результатів праці). На жаль, склалася така ситуація, що фінансовий план за 5 місяців 2015 року виконано поліклінікою лише на 52,8 %, а за весь 2015 рік — на 70,8 %.
Враховуючи цей факт та те, що видатки за спецфондом проводяться в межах і за рахунок фактичних надходжень до цього фонду, а також у зв’язку з невиконанням плану надходжень по доходах, керівник установи зобов’язаний провести оптимізацію штатної чисельності працівників по госпрозрахунковому відділенню.
Причини прийняття рішення щодо скорочення штату по госпрозрахунковому відділенню: невиконання виробничого плану зубними техніками та лікарями-стоматологами-ортопедами, незабезпечення виплати мінімальної заробітної плати, додаткове навантаження на ФОП в частині сплати ЄСВ.
Враховуючи вищенаведене, адміністрацією стоматполіклініки було прийнято рішення про скорочення штату госпрозрахункового відді- лення, розроблено новий штатних розпис, який було затверджено керівником відділу охорони здоров’я РДА.
Далі адміністрацією поліклініки було розпочато процедуру скорочення чисельності працівників. Через два місяці в. о. голови РДА видав розпорядження (підстави якого не відомі) про скасування затвердженого штатного розпису госпрозрахункового відділення начальником відділу охорони здоров’я РДА.
Роз’ясніть: чи діяв в. о. голови РДА в межах своїх повноважень, втручаючись у фінансово-господарську діяльність госпрозрахункового відділення стоматполіклініки, видаючи таке розпорядження? Це розпорядження призвело до ряду скарг з боку звільнених працівників та різного роду перевірок.
Чи має право головний лікар стоматполіклініки самостійно вирішувати питання щодо внесення змін до штатного розпису госпрозрахункового відділення за підсумками певного періоду (квартал, півріччя, рік), враховуючи виконання виробничого плану?
Капремонт будинку культури На балансі сільської ради утримується будинок культури. За яким КФК провести капітальний ремонт цього будинку культури? Що слід виготовити раніше: дозвіл чи проектно-кошторисну документацію?
Літо... Спека... Кондиціонери знову в моді Бюджетна установа планує придбати та встановити кондиціонер. У середньому вартість такого пристрою не перевищує 6000 грн. Водночас установка кондиціонера коштує близько 1500 грн. За якою вартістю в такому випадку оприбутковувати кондиціонер та на який субрахунок? За яким КЕКВ проводити видатки на його придбання та монтаж?
Як обліковувати запасний картридж Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Планується використовувати такий картридж не постійно, а періодично на час заправки (технічного обслуговування) основного картриджа. Як правильно обліковувати такий картридж та коли його списувати?
Який розмір орендної плати при оренді приміщення у ФОП Сільська рада має намір орендувати нежитлове приміщення для надання послуг державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у фізичної особи — підприємця чи у споживчого товариства. Чи буде розмір орендної плати для нас становити 1 грн.? Орендодавець наполягає на значно більшій сумі оренди.
Приміщення для патрульних: як оформити взаємовідносини У зв’язку з реформуванням поліції та створенням груп реагування патрульної поліції, які будуть обслуговувати територіальну громаду, начальник поліції звернувся в сільську раду з проханням щодо закріплення робочого кабінету за групою реагування патрульної поліції без укладання договору оренди.
У зв’язку з цим виникли запитання: чи потрібно укласти договір оренди на приміщення, яке буде передано поліції, із розміром орендної плати 1 грн. на рік, як зазначено в Методиці розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу? Чи потрібно буде поліції відшкодовувати кошти за спожиті комунальні послуги?
Визначаємо право на «ненормовану» відпустку працівнику-суміснику Працівник лікарні займає 1,5 ставки за посадою бухгалтера (1,0 ставки — основне місце роботи, 0,5 ставки — робота за внутрішнім сумісництвом). Тривалість основної щорічної відпустки для бухгалтера лікарні складає 24 календарних дні. Також у колективному договорі установи працівникам із ненормованим робочим днем (у тому числі й бухгалтеру) передбачено надання додаткової відпустки 7 календарних днів. Якої тривалості слід надавати відпустку бухгалтеру за основним місцем роботи та за сумісництвом?
Директор школи — новий працівник: визначаємо тривалість щорічної відпустки для літа 2016 року + відпускні Директора загальноосвітнього навчального закладу прийнято на роботу 01.06.2016 р. Згідно з графіком відпусток усім педагогічним працівникам школи надається щорічна основна відпустка з 27.06.2016 р. тривалістю 56 календарних днів. Чи може новоприйнятий директор школи скористатися щорічною основною відпусткою тривалістю 56 календарних днів уже в червні 2016 року (як і решта педпрацівників нашого закладу)? Якщо так, то як у такому разі розрахувати відпускні?
«Вислужна» надбавка директору архіву сільради: бути чи не бути Чи зараховується період роботи на посаді директора комунальної установи «Об’єднаний Трудовий архів селищної та сільських рад» до стажу роботи для виплати надбавки за вислугу років відповідно до Порядку виплати надбавки за вислугу років працівникам державних і комунальних архівних установ, затвердженого постановою КМУ від 10.08.2004 р. № 1018? Якщо так, то у якому розмірі повинна бути встановлена надбавка за вислугу років працівнику, що має стаж на зазначеній посаді 10 років і 2 місяці?
Уповноважена особа замовника замість тендерного комітету: як оплатити трудові обов’язки Чи можливо у штаті бюджетної установи передбачити спеціальну посаду та прийняти на неї працівника, який буде відповідальним за здійснення електронних публічних закупівель? Чи має право установа здійснювати доплату за виконання додаткових функцій у зв’язку з виконанням обов’язків уповноваженої особи?