Теми статей
Обрати теми

Підвищення окладів бюджетникам з 1 грудня 2015 року: є уточнення від Уряду

Трохименко Людмила, експерт з питань оплати праці
Крилата фраза французького короля Людовика XVIII «Точність — ввічливість королів» у нашу бутність — це синонім пунктуальності. Точність і вміле поводження зі своїм і чужим часом з тих пір у ціні. Відносно королівських указів судити не беремося, але нашому Уряду за ухваленими ним постановами до цієї точності, м’яко скажемо, дуже далеко. Як у своєчасності, так і в чіткості викладення нормативних приписів...
Для бюджетників постанова № 1013 останнім часом стала найбільш обговорюваною. Адже саме вони зіткнулися з купою питань щодо її застосування. Цей «впорядковано-структурно-зарплатний» документ терміново потребував пояснень. Минуло майже 3 місяці… І ось вони — довгоочікувані уточнюючі норми — з’явилися! Постановою від 11.02.2015 р. № 77 Кабмін уніс зміни до постанови № 1013. Чи прояснилися тепер усі складні питання? Чи з’ясовано всі умовчання? Давайте розбиратися разом.

Дочекалися! Нарешті «уточнюючі ремарки» від Кабміну побачили світ! Мова йде про зміни до «революційної» постанови № 1013, приписи якої бюджетні установи та держоргани повинні були застосувати з 1 грудня 2015 року. І саме перед цією аудиторією постала величезна кількість запитань, пов’язаних з їх впровадженням.

Постанова № 1013 відгриміла, але її відлуння чуємо і по сьогоднішній день. Саме тому перш ніж перейти до самих змін-уточнень, доречно нагадати, з чого все почалося.

Грудень-2015: згадаємо, як це звучало

У середині грудня 2015 року Уряд «порадував» постановою № 1013. Особливо бюджетних роботодавців, які фактично вже закривали бюджетний рік і повинні були застосувати вимоги цього документа з 1 грудня, тобто «заднім числом».

Нагадаємо: цю постанову прийнято з метою впорядкування структури заробітної плати працівників бюджетної сфери. Для цього головним розпорядникам бюджетних коштів наказали (п. 3 постанови № 1013):

— підвищити з 1 грудня 2015 року розміри посадових окладів працівників згідно з п. 1 постанови № 1013;

— переглянути розміри надбавок, доплат, премій, спрямувавши на ці цілі всю суму індексації, що склалася у грудні 2015 року, з тим, щоб розмір підвищення всіх складових зарплати в сумарному виразі для кожного працівника у грудні 2015 року перевищив суму індексації, яку йому повинні були виплатити у грудні 2015 року.

Підвищення окладів мало бути проведене в межах витрат на оплату праці, затверджених у кошторисах цих держорганів і установ, за рахунок виплат, пов’язаних з індексацією, надбавок, доплат і премій працівників (п. 1 постанови № 1013).

Звідси робили висновок, що основний бюджетний девіз для грудня-2015 звучав так: у межах затверджених кошторисних призначень 2015 року на оплату праці працівників установ, закладів, держорганів змінити структуру заробітної плати працівників: суму індексації «трансформувати» в підвищення окладу, надбавок, доплат і премій*.

* Подробиці знайдете у статті «Підвищити оклади за рахунок «обнулення» зарплатної індексації: «подарунок» від Кабміну» // див. «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 47, с. 21.

У цілому, висока ідея чиновників — «перенаправити» зарплатну індексацію, що склалась у грудні-2015, на підвищення посадових окладів, мала сенс. Адже так за рахунок збільшення питомої ваги постійних складових дійсно мала би бути виправлена структура бюджетних зарплат. Але в тому і проблема: виявилося, що оклади підвищили не всім працівникам, і здебільшого сума такого окладного підвищення виявилася мізерною.

На думку Мінсоцполітики (див. консультацію «Індексація бюджетних зарплат за січень 2016 року: для усіх працівників — з «чистого аркуша» в газеті «Бюджетна бухгалтерія», 2016, № 4, с. 26) на виконання норми п. 3 постанови № 1013 у грудні 2015 року індексацію слід було «обнулити» всім працівникам держорганів, бюджетних установ і закладів. Навіть тим працівникам, у яких посадові оклади у грудні 2015 року не підвищувалися, — індексацію слід було обнулити за рахунок установлення премії (надбавки) у сумі, що дорівнює або перевищує суму індексації, яка мала бути нарахована цього місяця. Зокрема, це стосувалося працівників 1 — 3 тарифних розрядів за ЄТС (останнє підвищення окладів — у вересні 2015 року).

Грудневі оклади для «обнулення» індексації бюджетникам

Левова частка запитань бюджетників стосувалась саме визначення нових окладів працівників з 1 грудня 2015 року відповідно до вимог п. 1 постанови № 1013. Давайте освіжимо в пам’яті, кому пощастило опинитися серед названих у п. 1 постанови № 1013.

Єдина тарифна сітка (ЄТС). Щодо окладів працівників з оплатою за ЄТС — тут усе було зрозуміло і питань не виникало. До такої категорії належать працівники медичних закладів, установ освіти, установ соцзахисту тощо з оплатою за «основоположною» постановою № 1298. Нові розміри їх посадових окладів (тарифних ставок) з 01.12.2015 р. для всієї ЄТС (з 1 — 25-й тарифні розряди) навели безпосередньо у п.п. 1 п. 1 постанови № 1013. У середньому такі оклади підвищилися на 9,98 % (від 0,8 % до 10 %). Зауважимо: фактично у грудні 2015 року підвищилися оклади всіх працівників тарифної сітки (за винятком окладів працівників 1, 2 і 3 тарифних розрядів, які залишилися на рівні вересня 2015 року).

Окремі бюджетні установи. Окремим категоріям працівників бюджетних установ та організацій, які не підпадають під дію постанови № 1298, посадові оклади збільшили на 10 %. Ідеться про працівників, умови оплати праці яких визначені окремими нормативними документами (постановами КМУ), зазначеними у п.п. 2 п. 1 постанови № 1013. Серед них працівники:

— державних нотаріальних контор і державних нотаріальних архівів;

— Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та його регіональних відділень;

— Національної школи суддів України;

— Координаційного центру з надання правової допомоги та його територіальних відділень.

Згодом, на виконання постанови № 1013, відповідно до п. 2 наказу № 1264** з 1 грудня 2015 року підвищили на 10 % посадові оклади працівникам установ, підвідомчих Мінсоцполітики:

** Цей наказ і коментар до нього від фахівця Мінсоцполітики див. у газеті «Бюджетна бухгалтерія», 2016, № 5, с. 23 — 24.

— державної установи «Урядовий контактний центр»;

— Фонду соціального захисту інвалідів та його територіальних відділень;

— контактних центрів АР Крим, області, міст Києва та Севастополя.

Держслужба і ОМС. Деяким категоріям держслужбовців і працівників органів місцевого самоврядування (ОМС), вказаним у п.п. 3 п. 1 постанови № 1013, посадові оклади підвищили на 25 %. Зокрема, мова йде про:

— керівних працівників, фахівців і службовців, розміри окладів яких затверджено додатками 1 — 37, 431, 432, 48 — 55 до постанови № 268;

— працівників органів прокуратури, регіональних служб державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду на державному кордоні та транспорті; держслужбовців держорганів контролю в насінництві та розсадництві, Голови, заступника Голови, секретаря та членів ЦВК тощо. Усі постанови КМУ, якими визначаються умови оплати праці і розміри посадових окладів таких працівників, зазначені у п.п. 3 п. 1 постанови № 1013.

Через деякий час, на виконання постанови № 1013, відповідно до п. 1 наказу № 1264 приписали з 1 грудня 2015 року підвищити на 25 % посадові оклади працівників, умови оплати праці яких визначені наказами самого ж «працеоплатного» відомства. Отже, підвищили на 25 % посадові оклади працівників установ, підвідомчих Мінсоцполітики:

— структурних підрозділів територіальних органів державної статистики, що утримуються за рахунок спеціальних коштів Держбюджету;

— Комітету з Національної премії України імені Тараса Шевченка;

— Секретаріату Комітету з Державних премій України у галузі науки і техніки;

— Секретаріату Комітету з Державної премії України у галузі архітектури;

— центрів по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат;

— центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

— державної служби зайнятості.

Схемний чи штатний: які саме оклади підвищити держслужбовцям та працівникам ОМС

Дилемою виявилося визначення нових окладів з грудня 2015 року для працівників держорганів та установ, зазначених у п.п. 3 п. 1 постанови № 1013. Зокрема, виконання припису щодо збільшення на 25 % посадових окладів керівних працівників, фахівців і службовців, розміри яких затверджені додатками 1 — 37, 431, 432, 48 — 55 до постанови № 268.

Застосування цієї норми на практиці викликало таке запитання: від якого окладу треба відштовхуватися, визначаючи 25-відсоткове підвищення? Від схемного окладу (зазначеного у цих додатках) чи від окладу, встановленого у штатному розписі?

Складність у тому, що посадові оклади, затверджені постановою № 268, декілька разів підвищувалися. Спочатку згідно з постановою № 34 з 01.02.2008 р. підвищились на 45 % посадові оклади керівних працівників, фахівців та службовців. Потім згідно з постановою № 504 з 30.05.2009 р. збільшились на 50 % посадові оклади сільських, селищних голів, їх заступників та керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів, указаних у додатку 54 до постанови № 268.

З тих пір посадові оклади не підвищувались, і п. 1 постанови № 482 була введена наступна норма: у випадку, коли розмір посадового окладу працівників апарату органів виконавчої влади та інших органів, які фінансуються з бюджету, нижче встановленого законом розміру мінімальної заробітної плати, посадовий оклад встановлюють на рівні розміру мінзарплати.

Тож які саме оклади слід було підвищувати у грудні 2015 року? На вирішення цієї проблеми у визначенні нових окладів Мінсоцполітики відреагувало оперативно: у листі від 16.12.2015 р. № 19113/0/14-15/13 (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 47, с. 3) з’явилось роз’яснення фахівців відомства щодо застосування постанови № 1013. Чиновники пояснили, що підвищенню на 25 % згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 підлягають посадові оклади, встановлені в штатних розписах, у розмірах згідно з постановою № 482. Тому держслужбовцям, фахівцям та службовцям, посадовим особам ОМС, оклади яких у вересні 2015 року були встановлені на рівні 1378 грн., підвищувати на 25 % слід саме цей розмір посадового окладу. Тобто для них підвищений оклад буде складати 1723 грн.

Але відомо, що на практиці фінуправління на місцях не брали до уваги роз’яснення, надані у цьому листі, керуючись прописаною буквально нормою п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 (у діючій редакції на дату поновлення штатних розписів). Велика кількість звернень наших читачів свідчить, що у багатьох держслужбовців та посадовців ОМС у грудні-2015 оклади залишились на рівні вересня-2015, тобто грудневого підвищення окладів фактично не відбулося.

Чи врегулювали ці питання на сьогоднішній день — читайте далі.

Урядові уточнення щодо грудневих окладів

Нарешті маємо офіційні зміни до постанови № 1013. Їх затверджено постановою № 77 (див. с. 4 цього номера), яка набула чинності 24.02.2016 р. (опублікована в «Урядовому кур’єрі», 2016, № 36 від 24.02.2016 р.), але для відкоригованого п. 1 постанови № 1013 зміни застосовуються з 1 грудня 2015 року.

Уряд упорядкував нормативно-правові акти, які регулюють підвищення посадових окладів. Саме так на Урядовому порталі* 23.02.2016 р. анонсували постанову № 77.

*Знайдете за посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248848239

Зокрема, на веб-порталі зазначили, що цією постановою (застосовуємо з 1 грудня 2015 року):

— внесли технічні правки щодо поширення підвищення на 25 % посадових окладів на голову, першого заступника голови, заступника голови Національної служби посередництва і примирення та її відділень, посадові оклади яких визначено окремими постановами Кабміну;

— уточнили, що підвищення посадових окладів (мається на увазі підвищення на 25 % посадових окладів керівних працівників, спеціалістів і службовців згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013) не поширюється на військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських;

— привели у відповідність до законодавства порядок проведення індексації грошових доходів населення. Зокрема, змінили поріг індексації із 101 % на 103 % (внесли зміни до п. 11 Порядку № 1078) відповідно до ст. 4 Закону про індексацію (застосовуємо з 1 січня 2016 року, на це вказує п. 2 постанови № 77).

Ми детально проаналізували всі зміни до п. 1 постанови № 1013, внесені постановою № 77. Для наочності та зручності у використанні наведемо їх (п. 2 Змін) у таблиці.

Підвищення посадових окладів працівникам державних органів з 1 грудня 2015 року

img 1

img 2

Як бачимо, основний акцент таких змін — оновлена редакція п. 1 постанови № 1013, а саме:

1) доповнення окремим абзацом п.п. 2 п. 1 постанови № 1013 — щодо 10-відсоткового підвищення окладів працівників Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» (для працівників, які не є державними службовцями і журналістами, доповнили посиланням на додаток 2 до постанови КМУ від 03.07.2006 р. № 904);

2) уточнення щодо керівних працівників, спеціалістів і службовців, що підвищення окладів на 25 % згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013:

— не стосується військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських;

— треба здійснювати згідно з переліком нормативно-правових актів, якими визначені розміри посадових окладів працівників державних органів (вказані у п.п. 3 п. 1 постанови № 1013) з урахуванням постанов № 34 (щодо підвищення посадових окладів на 45 %) та № 482 (щодо встановлення посадового окладу на рівні мінзарплати для тих працівників, у яких розмір посадового окладу нижчий, ніж визначений законом розмір мінзарплати).

Чи стало все на свої місця з прийняттям постанови № 77? Наскільки прописані уточнення є досконалими?

Від себе резюмуємо: однозначно стверджувати, що відтепер норми прописані прозоро і двозначного тлумачення вже не буде, не можемо.

Давайте проаналізуємо, чому і які упущення від Уряду «кидаються в очі».

По-перше, Кабмін не уточнив, що для посадовців ОМС при визначенні окладів за додатком 54 до постанови № 268, крім підвищення з 01.02.2008 р. «схемних» окладів на 45 % відповідно до постанови № 34, треба врахувати і наступне збільшення з 30.05.2009 р. на 50 % окладів відповідно до постанови № 504. Це стосується посадових окладів сільських, селищних голів, їх заступників та керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів (вказані в додатку 54 до постанови № 268).

По-друге, формулювання уточнюючої норми «з урахуванням постанов № 34 та № 482» не дає однозначної відповіді на запитання: що ж нарешті вважати першочерговим при застосуванні підвищення з 1 грудня 2015 року? Залишається варіант трактування цієї норми, що підвищення окладів згідно з постановою № 482 не може розглядатися як основне підвищення і повинно застосовуватися неодноразово як додаткове залежно від ситуації (коли визначені законом оклади виявилися менше мінзарплати).

Але поставлені фахівцям Мінсоцполітики запитання з конкретними прикладами визначення посадових окладів для держслужбовців та посадовців ОМС та їх відповіді на них свідчать про те, що «працеоплатне» відомство не змінило своєї позиції (див. коментар фахівця Мінсоцполітики на с. 6 цього номера).

Важливо! З 1 грудня 2015 року підвищенню підлягають посадові оклади, які було встановлено у штатних розписах станом на 30.11.2015 р., з урахуванням вимог постанов № 34 та № 482.

Тобто підвищуються на 25 % посадові оклади керівних працівників, спеціалістів і службовців (окрім військовослужбовців, осіб рядового й начальницького складу та поліцейських), розміри яких затверджені, зокрема, додатками 1 — 37, 431, 432, 48 — 55 до постанови № 268 (з урахуванням постанов № 34 та № 482), по суті, як і вказувало Мінсоцполітики, від окладу, який був у штатному розписі. Таким чином, Мінсоцполітики вважає, що всі крапки над «і» розставлені.

Отже, з урахуванням бачення від Мінсоцполітики на рисунку (див. с. 31) покажемо, який вигляд має алгоритм визначення посадових окладів з 01.12.2015 р. відповідно до п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 для посад, указаних у додатках 1 — 37, 431, 432, 48 — 55 до постанови № 268.

img 3

Алгоритм визначення посадових окладів згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 для посад, вказаних у додатках 1 — 37, 431, 432, 48 — 55 до постанови № 268

Тепер наведемо приклади визначення таких посадових окладів.

Приклад 1. Посадовий оклад керівника управління райдержадміністрації згідно з додатком 34 до постанови № 268 складає 968 грн.

З урахуванням 45-відсоткового підвищення, передбаченого постановою № 34, посадовий оклад становить 1404 грн. (968 грн. х 1,45 = = 1403,60 грн., з округленням — 1404 грн.). Такий розмір посадового окладу діяв до 01.12.2015 р.

Після підвищення такого окладу на 25 % у грудні 2015 року він буде дорівнювати 1755 грн. (1404 грн. х 1,25).

Отже, з 01.12.2015 р. згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 у штатному розписі необхідно встановити посадовий оклад у розмірі 1755 грн.

Приклад 2. Посадовий оклад спеціаліста-землевпорядника 1 категорії сільської ради згідно з додатком 54 до постанови № 268 складає 513 грн.

Збільшений на 45 % з 01.02.2008 р. згідно з постановою № 34 посадовий оклад складає 744 грн. (513 грн. х 1,45).

Збільшений на 50 % з 30.05.2009 р. згідно з постановою № 504 посадовий оклад складає 1116 грн. (744 грн. х 1,5).

З 01.09.2015 р. «дотягнутий» згідно з постановою № 482 до нового законодавчо встановленого розміру мінзарплати (1378 грн.) посадовий оклад у штатному розписі встановлено у розмірі 1378 грн.

З 01.12.2015 р. згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013 у штатному розписі необхідно встановити посадовий оклад у розмірі 1723 грн. (1378 грн. х 1,25).

Судді — без грудневого підвищення окладів

Звернемо увагу ще на одну деталь змін, внесених постановою № 77: із переліку нормативно-правових актів, якими визначаються посадові оклади працівників, що з 01.12.2015 р. підлягають підвищенню на 25 % (згідно з п.п. 3 п. 1 постанови № 1013), вилучено посилання на постанову № 520. Цим документом визначаються умови оплати праці, в тому числі і посадові оклади для членів Вищої ради юстиції та членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

Справа в тому, що така категорія помилково потрапила до кола претендентів на грудневе підвищення. Відповідно до змін, унесених постановою № 644, з 09.09.2015 р. посадовий оклад члена Вищої ради юстиції та члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України встановлюється в розмірі 10 мінімальних заробітних плат з коефіцієнтом 1,3 (оновлена редакція п. 1 постанови № 520).

До 09.09.2015 р. відповідно до попередньої редакції п. 1 постанови № 520 посадовий оклад Голови Вищої ради юстиції становив 18,4, заступника Голови — 15, секретаря секції — 13 розмірів мінзарплати.

До речі, відзначимо, що з 01.09.2015 р. посадові оклади керівних працівників та спеціалістів апаратів судів різного рівня (Секретаріат КСУ, Апарат ВСУ, апарати вищих спеціалізованих, апеляційних та місцевих (загальних спеціалізованих) судів) (додатки 42 — 47 до постанови № 268), які менше мінзарплати (1378 грн.), було встановлено на рівні 1378 грн.

Згодом, відповідно до постанови № 644 з 09.09.2015 р. їх посадові оклади прив’язали до посадового окладу судді місцевого суду з відповідним коефіцієнтом (додатки 42 — 47 до постанови № 268 у редакції постанови № 644).

От і виходить, що посадові оклади керівних працівників та спеціалістів апаратів судів у вересні 2015 року підвищилися два рази: з 1 вересня — до нового рівня мінзарплати, а згодом з 9 вересня — пропорційно посадовому окладу судді місцевого суду з відповідним коефіцієнтом.

Отже, працівники судів залишилися без грудневого-2015 підвищення окладів (останнє підвищення — у вересні 2015 року).

Замість післямови

Якими штрихами доповнив Уряд картину з «бюджетними» окладами, ми вже розглянули. Погоджуємося, що в нинішніх умовах інфляційних процесів маємо «копійчано-окладне» підвищення.

Тим бюджетним роботодавцям, у яких не приймали штатні розписи з урахуванням позиції Мінсоцполітики, викладеної у листі від 16.12.2015 р. № 19113/0/14-15/13, доведеться зробити перерахунок зарплати з 1 грудня 2015 року, оскільки ці роз’яснення з появою постанови № 77 набули статусу офіційних норм.

Отже, якщо на виконання п. 3 постанови № 1013 індексацію грудня 2015 року «обнулили» тільки за рахунок виплати премії (надбавки) у підвищеному розмірі, то слід зробити перерахунок зарплати працівникам:

1) збільшити з 01.12.2015 р. посадові оклади згідно з пп. 2 і 3 п. 1 постанови № 1013 (з урахуванням змін, унесених постановою № 77);

2) переглянути розміри доплат, надбавок, премії з урахуванням того, щоб встановлені розміри таких виплат дозволили перевищити належну суму індексації (у разі, коли само по собі підвищення посадових окладів не перевищує суму індексації).

Таким чином, виплачену премію (надбавку) або її частину необхідно замінити на підвищення посадового окладу з 01.12.2015 р.

Зауважимо: після «обнулення» індексації в грудні-2015 право на нову зарплатну індексацію за період січень — березень 2016 року не настало (індекс інфляції за січень 2016 року (100,9 %) не перевищив новий поріг індексації 103 %).

І повертаючись до нашого заявленого на початку статті «напряму точності», підведемо риску. Є думка, що повна версія крилатої фрази звучить так: «Точність — ввічливість королів, але обов’язок для їх підданих». Тобто пунктуальність короля — це не що інше, як люб’язність.

І погодьтеся, що кожна людина незалежно від її соціального статусу воліє, щоб до неї ставилися люб’язно, не змушували чекати «під годинником» N-ну кількість часу, який стає втраченим.

Тому вкотре побажаємо нашому законодавцю і Уряду формулювати свою волю максимально точно і прозоро, щоб на практиці не виникали проблеми, обумовлені різним прочитанням юридичних приписів. Адже за цим стоїть найцінніший ресурс держави — люди, і їх «наболілі» питання, особливо оплата праці. І так важливо, щоб ми один одного правильно розуміли.

Нормативні документи

Закон про індексацію — Закон України «Про індексацію грошових доходів населення» від 03.07.91 р. № 1282-ХІІ.

Постанова № 77 — постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 р. № 1078 і від 9 грудня 2015 р. № 1013» від 11.02.2016 р. № 77.

Постанова № 34 — постанова КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 06.02.2008 р. № 34.

Постанова № 268 — постанова КМУ «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.

Постанова № 482 — постанова КМУ «Деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету» від 20.05.2009 р. № 482.

Постанова № 504 — постанова КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268» від 27.05.2009 р. № 504.

Постанова № 520 — постанова КМУ «Про оплату праці членів Вищої ради юстиції та членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України» від 30.06.2005 р. № 520.

Постанова № 644 — постанова КМУ «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 02.09.2015 р. № 644.

Постанова № 1013 — постанова КМУ «Про впорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації і внесення змін до деяких нормативно-правових актів» від 09.12.2015 р. № 1013.

Постанова № 1298 — постанова КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 р. № 1298.

Наказ № 1264 — наказ Мінсоцполітики «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства соціальної політики України» від 30.12.2015 р. № 1264.

Порядок № 1078 — Порядок проведення індексації грошових доходів населення, затверджений постановою КМУ від 17.07.2003 р. № 1078.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі