Нагадаємо, що Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання затверджено наказом Мінфіну «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» від 26.08.2014 р. № 836.
Відповідно до п. 1.6 цих Правил паспорти бюджетних пpогpaм головного pозпоpядникa затверджуються спільним наказом головного pозпоpядникa та фіноргану в трьох пpиміpникaх протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет.
Якщо згідно з нормативно-правовими актами головний розпорядник ухвалює свої рішення в іншій формі, ніж наказ (наприклад, розпорядження), паспорт бюджетної програми затверджується одночасно відповідним розпорядчим документом головного розпорядника і наказом фіноргану.
У такому разі в грифі «ЗАТВЕРДЖЕНО» форми паспорта бюджетної програми зазначається ще й назва розпорядчого документа головного розпорядника.
У випадку коли місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова ради. Така норма передбачена п. 3 ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.
Також згідно із п. 36 ч. 1 ст. 2 цього Кодексу сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова виконує функції місцевого фінансового органу, якщо такий орган не створено.
Отже, у випадку, коли місцевий фінансовий орган та головний розпорядник коштів співпадають (у цьому випадку — це голова сільської ради), паспорт бюджетної програми повинен затверджуватися відповідним розпорядчим документом голови місцевої ради (як правило, це розпорядження голови ради).