Вимоги до оформлення документів для подання до Казначейства

В обраному У обране
Друк
Наталія СЕВОСТЬЯНОВА, заступник начальника Головного управління Державної казначейської служби України в Харківській області
Бюджетна бухгалтерія Липень, 2017/№ 27
Наша установа — одержувач бюджетних коштів. Ми отримуємо кошти районного бюджету на проведення спортивних змагань за КЕКВ 2282. На це є програма, затверджена рішенням сесії районної ради, та паспорт бюджетної програми. З травня 2017 року Казначейство вимагає розпорядження нашого розпорядника бюджетних коштів (районна державна адміністрація) про те, щоб у зобов’язаннях показати попередню оплату. Ми фактично провели змагання та зробили авансовий звіт, який подали до Казначейства. У Казначействі в усній формі відмовляються прий мати документи, поки на всіх відомостях не буде написано «Затверджено» головою районної державної адміністрації з підписом і печаткою. Наскільки ці вимоги правомірні? Адже в наказі Державної казначейської служби України від 29.04.2013 р. № 68 прописано, що можна по- давати реєстр авансових звітів. (запитання з електронної пошти редакції: bb@id.factor.ua)

На виконання п. 36 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, кошториси, передбачені на проведення централізованих заходів, затверджуються окремо на кожен захід керівниками держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, що запланували зазначені заходи.

Відповідно до наказу Держказначейської служби від 15.04.2016 р. № 116, яким були внесені зміни до Методичних рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Держказначейської служби від 29.04.2013 р. № 68, при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів розпорядники бюджетних коштів (одержувачі) до органу казначейства можуть надавати підтвердний документ — реєстр авансових звітів, що значно зменшує кількість фінансових зобов’язань та платіжних доручень.

Але при цьому не слід забувати, що до реєстру авансових звітів додаються первинні документи, а саме затверджені керівником розпорядника коштів (одержувача) авансові звіти, на яких після реєстрації зобов’язань ставиться відбиток печатки «Зареєстровано та взято на облік».

У разі проведення попередньої оплати п. 1 постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. № 117 передбачає надання належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити