Теми статей
Обрати теми

Вимоги до оформлення документів для подання до Казначейства

Наталія СЕВОСТЬЯНОВА, заступник начальника Головного управління Державної казначейської служби України в Харківській області
Наша установа — одержувач бюджетних коштів. Ми отримуємо кошти районного бюджету на проведення спортивних змагань за КЕКВ 2282. На це є програма, затверджена рішенням сесії районної ради, та паспорт бюджетної програми. З травня 2017 року Казначейство вимагає розпорядження нашого розпорядника бюджетних коштів (районна державна адміністрація) про те, щоб у зобов’язаннях показати попередню оплату. Ми фактично провели змагання та зробили авансовий звіт, який подали до Казначейства. У Казначействі в усній формі відмовляються прий мати документи, поки на всіх відомостях не буде написано «Затверджено» головою районної державної адміністрації з підписом і печаткою. Наскільки ці вимоги правомірні? Адже в наказі Державної казначейської служби України від 29.04.2013 р. № 68 прописано, що можна по- давати реєстр авансових звітів. (запитання з електронної пошти редакції: bb@id.factor.ua)

На виконання п. 36 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, кошториси, передбачені на проведення централізованих заходів, затверджуються окремо на кожен захід керівниками держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, що запланували зазначені заходи.

Відповідно до наказу Держказначейської служби від 15.04.2016 р. № 116, яким були внесені зміни до Методичних рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Держказначейської служби від 29.04.2013 р. № 68, при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів розпорядники бюджетних коштів (одержувачі) до органу казначейства можуть надавати підтвердний документ — реєстр авансових звітів, що значно зменшує кількість фінансових зобов’язань та платіжних доручень.

Але при цьому не слід забувати, що до реєстру авансових звітів додаються первинні документи, а саме затверджені керівником розпорядника коштів (одержувача) авансові звіти, на яких після реєстрації зобов’язань ставиться відбиток печатки «Зареєстровано та взято на облік».

У разі проведення попередньої оплати п. 1 постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. № 117 передбачає надання належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі