(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 28/1
  • № 28
  • № 26
  • № 25
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
10/14
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Липень , 2017/№ 27

Вимоги до оформлення документів для подання до Казначейства

http://tinyurl.com/y5kr7xxm
Наша установа — одержувач бюджетних коштів. Ми отримуємо кошти районного бюджету на проведення спортивних змагань за КЕКВ 2282. На це є програма, затверджена рішенням сесії районної ради, та паспорт бюджетної програми. З травня 2017 року Казначейство вимагає розпорядження нашого розпорядника бюджетних коштів (районна державна адміністрація) про те, щоб у зобов’язаннях показати попередню оплату. Ми фактично провели змагання та зробили авансовий звіт, який подали до Казначейства. У Казначействі в усній формі відмовляються прий мати документи, поки на всіх відомостях не буде написано «Затверджено» головою районної державної адміністрації з підписом і печаткою. Наскільки ці вимоги правомірні? Адже в наказі Державної казначейської служби України від 29.04.2013 р. № 68 прописано, що можна по- давати реєстр авансових звітів. (запитання з електронної пошти редакції: bb@id.factor.ua)

На виконання п. 36 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, кошториси, передбачені на проведення централізованих заходів, затверджуються окремо на кожен захід керівниками держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, що запланували зазначені заходи.

Відповідно до наказу Держказначейської служби від 15.04.2016 р. № 116, яким були внесені зміни до Методичних рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Держказначейської служби від 29.04.2013 р. № 68, при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань та проведення платежів розпорядники бюджетних коштів (одержувачі) до органу казначейства можуть надавати підтвердний документ — реєстр авансових звітів, що значно зменшує кількість фінансових зобов’язань та платіжних доручень.

Але при цьому не слід забувати, що до реєстру авансових звітів додаються первинні документи, а саме затверджені керівником розпорядника коштів (одержувача) авансові звіти, на яких після реєстрації зобов’язань ставиться відбиток печатки «Зареєстровано та взято на облік».

У разі проведення попередньої оплати п. 1 постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. № 117 передбачає надання належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
казначейство додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті