Теми статей
Обрати теми

Поповнення статутного капіталу підприємства при наявності залишку коштів

Маркович Галина, експерт з фінансових питань, Проектний офіс секторальної децентралізації, заслужений економіст України, кандидат економічних наук
Комунальному підприємству поповнили статутний фонд бюджетними коштами. Використання таких коштів здійснюється на основі фінансового плану. Фінансовий план попереднього року підприємство не виконало, на його рахунку є бюджетні кошти. Чи можна в такому разі ще раз поповнити статутний капітал комунального підприємства бюджетними коштами?

Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ) головний розпорядник бюджетних коштів здійснює управління бюджетними коштами в межах установлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове їх використання, організацію і координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.

Отже, головний розпорядник бюджетних коштів повинен проаналізувати причини такого стану використання бюджетних коштів та підготувати пропозиції щодо доцільності чи недоцільності виділення додаткових коштів з бюджету.

За відсутності об’єктивних причин невикористання бюджетних коштів додаткове виділення коштів на цю ж мету призведе до неефективного їх використання.

Крім цього, такі дії не відповідатимуть принципам бюджетної системи, які визначені ст. 7 БКУ, а саме — принципу ефективності та результативності і принципу цільового використання бюджетних коштів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі