Теми статей
Обрати теми

Питання затвердження паспорта бюджетної програми

Маркович Галина, експерт з фінансових питань, Проектний офіс секторальної децентралізації, заслужений економіст України, кандидат економічних наук
Головним розпорядником бюджетних коштів в об’єднаній територіальній громаді є сільська рада. Виконком та відділи не є юридичними особами. Економістів у раді немає. Є тільки бухгалтерія. Крім того, існує фінансовий відділ ради (не юридична особа). Хто з працівників у такому випадку має займатися складанням паспортів бюджетних програм? Хто і як має затвердити паспорт бюджетної програми? Чи має взагалі фінансовий відділ, який не є окремою юридичною особою, а перебуває у складі виконкому ради, який також не є юридичною особою, затверджувати своїм спільним наказом з головним розпорядником коштів (сільська рада) паспорт бюджетної програми?

Згідно із п. 1.6 Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання, затверджених наказом Мінфіну від 26.08.2014 р. № 836:

— паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та фіноргану в трьох примірниках протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет;

— якщо згідно з нормативно-правовими актами головний розпорядник ухвалює свої рішення в іншій формі, ніж наказ (наприклад, розпорядження), паспорт бюджетної програми затверджується одночасно відповідним розпорядчим документом головного розпорядника і наказом фіноргану. У такому разі у грифі «ЗАТВЕРДЖЕНО» форми паспорта бюджетної програми зазначається ще й назва розпорядчого документа головного розпорядника.

Відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова виконує функції місцевого фінансового органу, якщо такий орган не створено.

Отже, у випадку, коли місцевий фінансовий орган та головний розпорядник коштів співпадають (у цьому випадку — це голова сільської ради), паспорт бюджетної програми повинен затверджуватися відповідним розпорядчим документом голови місцевої ради (як правило, це розпорядження голови ради).

Функції з підготовки документів, необхідних для забезпечення фінансування бюджетної установи (бюджетний запит, кошторис, паспорт бюджетної програми тощо), належать до повноважень структурного підрозділу головного розпорядника бюджетних коштів, який відповідає за підготовку фінансових документів. Це може бути відділ (сектор) бухгалтерського обліку (бухгалтерія) або відділ (сектор) економічної роботи. Підготовка паспорта бюджетної програми не належить до функцій фінансового органу.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі