Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Мінфін виклав у новій редакції Порядок складання бюджетної звітності

Мінфін наказом від 07.02.2017 р. № 44 уніс зміни до свого наказу «Про затвердження Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів», від 24.01.2012 р. № 44.

Відповідно до цих змін тепер наказ називатиметься «Про затвердження Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування».

Тобто відповідно до цього наказу треба складати лише бюджетну звітність, яка за формою не зазнала суттєвих змін.

У її складі безпосередньо 8 форм звітів. Розкриття елементів бюджетної звітності здійснюється у Пояснювальній записці. Також елементи бюджетної звітності додатково розкриваються ще у 19 різноманітних формах.

Фінансову ж звітність слід складати відповідно до вимог іншого документа — НП(С)БО 101 «Подання фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну від 28.12.2009 р. № 1541. Нагадаємо, що саме цим стандартом затверджено такі форми фінансової звітності, як:

— Баланс (форма № 1-дс);

— Звіт про фінансові результати (форма № 2-дс);

— Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс);

— Звіт про власний капітал (форма № 4-дс).

Наказ № 44 розміщено на порталі для працівників бюджетної сфери БУХГАЛТЕР.com.ua (https://buhgalter.com.ua).

Мінсоцполітики про доплату до мінзарплати

У випадку, коли працівнику встановлені доплати за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці, які виплачуються за результатами атестації робочих місць, доплата за використання дезінфікуючих засобів, за роботу у нічний час, підвищена оплата за роботу у надурочний час, інші виплати, визначені в абз. 2 ст. 31 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 р. № 108/95-ВР, вони мають виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати (3200 грн.).

Виплати, які не перелічені в ч. 2 ст. 31 цього Закону, мають враховуватись у мінімальну заробітну плату.

Тобто доплати за суміщення професій (посад) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, розширення зони обслуговування або збільшення обсягу робіт, ненормований робочий день; надбавки за класність, почесне звання, високі досягнення у праці, вислугу років; всі види премій, крім перелічених у ч. 2 ст. 31 зазначеного Закону; індексація тощо включаються до виплат, які мають враховуватись до заробітної плати при забезпеченні її мінімального розміру.

Про це Мінсоцполітики повідомило у листі від 02.02.2017 р. № 248/0/101-17/282.

Набуття повноважень сільських, селищних, міських голів

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо набуття повноважень сільських, селищних, міських голів» від 09.02.2017 р. № 1850-VIII внесено зміни, зокрема, до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Так, перше речення ч. 1 ст. 42 цього Закону викладено в такій редакції:

«Повноваження новообраного сільського, селищного, міського голови починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, міської ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації».

Раніше ця норма була такою: «повноваження сільського, селищного, міського голови починаються з моменту оголошення відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання».

Закон № 1850 набрав чинності 19.03.2017 р.

Патронат над дитиною

Кабмін постановою «Деякі питання здійснення патронату над дитиною» від 16.03.2017 р. № 148 затвердив:

Порядок створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя (визначає механізм створення та організації діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дитини в такій сім’ї);

— Типовий договір про патронат над дитиною;

Порядок оплати послуг патронатного вихователя та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя (визначає механізм призначення і виплати за рахунок коштів державного бюджету соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, оплати послуг із здійснення патронату над дитиною та здійснення видатків на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за патронатного вихователя на період 2017 — 2018 років).

Зазначимо, що патронат над дитиною — це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Постановою рекомендовано органам місцевого самоврядування під час організації надання послуги з патронату над дитиною керуватися цією постановою.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі