(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/10
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Грудень , 2018/№ 45

Інформаційна сторінка

Соціальні стандарти — 2019

Ухвалений 23.11.2018 р. законопроект про Держбюджет України на 2019 рік пропонує такі розміри соціальних стандартів на 2019 рік:

1. Мінімальну заробітну плату з 1 січня:

у місячному розмірі — 4173 грн.

у погодинному розмірі — 25,13 грн.

2. Прожитковий мінімум:

Розмір прожиткового мінімуму

Період дії

1 січня — 30 червня

1 липня — 30 листопада

1 грудня — 31 грудня

на одну особу

1853

1936

2027

для дітей віком до 6 років

1626

1699

1779

для дітей віком від 6 до 18 років

2027

2118

2218

для працездатних осіб

1921

2007

2102

для осіб, які втратили працездатність

1497

1564

1638

Запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності

Мінсоцполітики повідомило, що 28 листопада Кабмін прийняв постанову «Про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності», якою передбачено утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування.

Цим нормативним актом також визначено завдання центральним органам виконавчої влади разом із Фондом соцстрахування розробити і подати до 01.02.2019 р. на розгляд Кабміну проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності та забезпечити технічні можливості, необхідні для функціонування Реєстру.

В умовах воєнного стану Уряд має додаткові повноваження щодо бюджетних видатків

Уведення воєнного стану передбачає, що бюджетна система України буде працювати без певних обмежень, а Уряд отримає ширші права у розподілі бюджетних видатків на потреби оборони.

Так, п. 22 Прикінцевих та перехідних положень БКУ передбачає, що в умовах воєнного стану не застосовуються такі норми цього Кодексу:

абз. 3 ч. 2 ст. 4 (виключно законом про Держбюджет визначаються надходження та витрати Держбюджету);

ст. 23 щодо обов’язковості погодження з Комітетом ВРУ з питань бюджету рішення КМУ про перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету;

ч. 3 ст. 24 (резервний фонд бюджету не може перевищувати 1 % обсягу видатків загального фонду відповідного бюджету);

ч. 3 ст. 27 (щодо термінів прийняття законів, які впливають на показники бюджету);

ч. 1 ст. 52 (випадки внесення змін до закону про Держбюджет);

ч. 2 ст. 54 (щодо скорочення видатків і кредитування загального фонду Держбюджету);

ст. 55 (перелік захищених видатків бюджету).

КМУ може приймати рішення:

• щодо скорочення видатків і кредитування держбюджету та їх спрямування до резервного фонду держбюджету з метою використання на потреби ЗСУ;

• щодо порядку застосування і розмірів державних соцстандартів та гарантій, виходячи з наявних фінансових ресурсів бюджетів та страхових фондів.

У цей час виконання повноважень Казначейством на відповідній території України може здійснюватися в особливому режимі у порядку, визначеному КМУ.

Сподобалась стаття?

Виберіть свій варіант підписки, щоб отримати доступ до всіх номерів журналу «Бюджетна бухгалтерія».

journal_img
Друкована версія + електронна версія 255.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
journal_img
Електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Або придбайте журнал в комплекті з двох видань Детальніше
державний бюджет, соціальні стандарти, прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, електронний реєстр листків непрацездатності, воєнний стан, бюджетні витрати, потреби оборони додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті