Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Оклади держслужбовців з 01.07.2018 р.:
чи бути підвищенню?

Нагадаємо, що посадові оклади держслужбовців прив’язані до ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року. При цьому згідно з абз. 4 та 5 п. 14 розд. XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VІІІ (далі — Закон про держслужбу) мінімальний розмір посадового окладу групи 9 у держорганах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, складає:

з 1 січня 2018 року — 1,5 розміру ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року;

з 1 липня 2018 року — 1,75 розміру ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року.

Водночас у ч. 3 ст. 51 Закону про держслужбу зазначено, що схема посадових окладів на посадах держслужби визначається щорічно Кабміном при підготовці проекту закону про держбюджет на відповідний рік.

Для 2018 року таким нормативним документом є постанова КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів» від 18.01.2017 р. № 15, з урахуванням змін, які були внесені з 1 січня 2018 року постановою КМУ від 25.01.2018 р. № 24 (далі — постанова № 24).

Завдяки постанові № 24 розміри посадових окладів для посад держслужби у 2018 році було підвищено. Так, мінімальний розмір посадового окладу з 01.01.2018 р. склав 2643 грн. (1762 грн. х 1,5), що повністю відповідає вищезазначеній нормі п. 14 Прикінцевих та перехідних положень Закону про держслужбу.

Але ж Закон про держслужбу протягом 2018 року обіцяє 2 підняття окладів для держслужбовців: з 01.01.2018 р. та з 01.07.2018 р. І якщо про підвищення з 01.01.2018 р. говоримо як про доконаний факт, то як бути із обіцяним підвищенням окладів з 01.07.2018 р. (до рівня 3083,50 грн. (1762 х 1,75)? Чи відбудеться воно взагалі?

За усними роз’ясненнями фахівців Мінсоцполітики, на таке підвищення взагалі не варто розраховувати. Обґрунтовують вони це тим, що, по-перше, норми постанови № 24 передбачають підвищення окладів лише з 01.01.2018 р. По-друге, п. 6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено, що п. 14 Прикінцевих та перехідних положень Закону про держслужбу застосовується в порядку та розмірах, встановлених КМУ з урахуванням наявних фінансових ресурсів. Отже, виявляється поки що фінансових ресурсів для цього у держави немає.

ДКСУ щодо роботи в АС «Є-ЗВІТНІСТЬ»

На численні звернення, що надходять на «гарячу» телефонну лінію ДКСУ з питання доступу до автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами ДКСУ (далі — АС «Є-Звітність»), казначеї на своєму офіційному сайті (http://www.treasury.gov.ua) повідомили про таке.

З метою підключення до АС «Є-Звітність» клієнтом Казначейства на кожну посадову особу надавалася до органу Казначейства за місцем обслуговування Заявка про надання доступу до системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами АС «Є-Звітність».

Одним із обов’язкових до заповнення в Заявці полів є «Серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису», в якому необхідно було зазначити саме серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису, отриманий в одному із Акредитованих центрів сертифікації ключів. Натомість окремі клієнти Казначейства в зазначеному полі Заявки вказали серійний номер сертифіката шифрування, що унеможливило доступ до АС «Є-Звітність».

Для виправлення ситуації Казначейство просить своїх клієнтів, у яких наявна проблема доступу до АС «Є-Звітність», терміново перевірити правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису». У випадку допущення помилки необхідно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування для уточнення серійного номера сертифіката електронного цифрового підпису у Заявці.

Орендна плата — 1 грн. Як індексувати?

Фонд держмайна у листі від 12.04.2018 р. № 10-16-7329 роз’яснив, як індексувати орендну плату, якщо її розмір за договором оренди становить 1 грн. на рік.

Так, Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 (далі — Методика), визначено перелік потенційних орендарів, яким передбачена річна орендна плата в розмірі 1 грн. за договорами оренди держмайна, зокрема укладеними бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок держбюджету. Індексація річної орендної плати для таких орендарів проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.

Якщо розмір орендної плати за договором оренди становить 1 грн. на рік, то це означає, що орендар зобов’язаний сплатити 1 грн. саме за рік користування майном.

Таким чином, залежно від строків внесення орендної плати, обумовлених договором оренди, для проведення індексації орендної плати відповідно до вимог абз. 5 п. 10 Методики розраховується річний індекс інфляції за рік фактичного користування майном.

Так, якщо договір укладено з 03.03.2017 р., то орендар за період з 03.03.2017 р. по 02.03.2018 р. сплачує 1 грн. орендної плати. У подальшому нараховується орендна плата за період користування (з 03.03.2018 р. по 02.03.2019 р.) в розмірі 1 грн. з урахуванням індексів інфляції за період з 03.03.2018 р. по 02.03.2019 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі