Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Внесено зміни до Положення про документальне забезпечення записів у бухобліку

Мінфін наказом від 20.06.2018 р. № 565 вніс зміни до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88.

Змінами встановлено, що неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Окрім того, наказом № 565 термін «особу, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства» замінено на «особу, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства».

Наказ № 565 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Річна орендна плата — 1 грн. Доповнено перелік щасливчиків

Кабмін постановою від 18.07.2018 р. № 572 вніс зміни до п. 10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786.

Зокрема, розмір річної орендної плати за оренду державного та комунального нерухомого майна Фондом соцстрахування України, робочими органами його виконавчої дирекції та їх відділеннями, Державною службою зайнятості (Центральним апаратом), регіональними та базовими центрами зайнятості встановлено на рівні 1 грн. (як для бюджетних організацій, Пенсійного фонду та його територіальних органів).

Таке рішення прийняте з метою запровадження єдиних підходів у визначенні орендної плати органам фондів соцстрахування та Пенсійному фонду, утримання майна яких здійснюється за рахунок коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Реалізація акта забезпечить економію видатків бюджетів фондів соцстрахування та раціональне спрямування зекономлених коштів на виплату застрахованим особам матеріального забезпечення у разі хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття.

Оновлено звіт, паспорт підприємства та розрахунок видатків, пов’язаних із виплатою компенсацій та допомог чорнобильцям

Для підприємств, в яких працюють особи із статусом постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи, підготовлено оновлені форми документів, які подаються до місцевих управління праці та соціального захисту населення.

Так, Мінсоцполітики наказом від 22.06.2018 р. № 928 затвердило такі типові форми документів:

— Звіт про виплату компенсацій, допомоги та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, «7 ВК» (форма № 1);

— Паспорт даних підприємства, працівники якого отримують компенсаційні виплати та допомогу, пов’язані із заробітною платою, згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (форма № 2);

— Розрахунок видатків, пов’язаних із виплатою компенсацій та допомоги і наданням пільг, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (форма № 3).

Ці новації відбулися з метою ефективного планування та контролю за цільовим використанням бюджетних коштів у межах виконання бюджетної програми КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Підприємства, установи, організації, як і раніше, подають документи до управління праці та соціального захисту населення для отримання компенсації в межах зазначеної бюджетної програми.

Документи необхідні, зокрема, для виплати підвищених стипендій, оплати щорічної та додаткової відпусток, збереження зарплати у разі переведення на нижчеоплачувану роботу та у зв’язку з відселенням громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Електронні лікарняні листи доручено запровадити до 01.01.2019 р.

Мінсоцполітики опублікувало проект постанови про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН). Такий реєстр буде створено до 01.01.2019 р., як підсистему Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

ЕРЛН являтиме собою систему накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані лікарняні листки.

Що ж дасть запровадження ЕРЛН?

Для працівників: заміна паперової форми лікарняного листка на електронну форму спростить процес оформлення тимчасової непрацездатності та пришвидшить нарахування допомоги у зв’язку із цим страховим випадком.

Для роботодавців: унеможливлення фальсифікації листків непрацездатності та недопущення порушень під час їх видачі дасть змогу зберегти кошти роботодавця, неправомірно виплачені за період тимчасової непрацездатності працівників до п’яти днів включно.

Обговорення проекту триває з 12 липня по 12 серпня 2018 року на сайті Мінсоцполітики: https://www.msp.gov.ua/projects/333/.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі